Rbk89 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 60-70 prosent possession hver kamp mellom 30-40 skudd på mål mot motstanderes 2-3 skudd. Ikke vunnet på 7 kamper, god "simulator" dette. For et jævla søppelspill! Ja er faktisk ganske bra(nei seier ikkje perfekt..) Men er ikkje vits og skylda på spele, har du noken gong gått gjennom treningane dine og trenerane? Og taktikken. Som avslutnings trening vist du har dårlig der eller forsvaras trening. Og med taktikken meine eg att ofc kan du tapa uansett om du har 90% possesion, fordi muste du ballen på midtbanen så kontre jo motstanderen. Eg vett jo selfølgelig ikkje om er da som skjer, men er 1 ting som kan skje som ikkje er lett og sei uten og sjå kampane dine, men poenge er att uansett om du har masse possesion og masse avslutninga så betyr jo ikkje da seier, som da ikkje gjer på ekta heller... Og kor masse ser du av kampen? har du på nøkkel kan da jo ver 10-15skudd du ikkje får sjå som er ufarlige skudd fra distanse foreksempel... Eg hadde litt som detta på starten på sesongen, men han skifta avslutningstrenar i sommar så gjekk fra 3 te 4,5stjerne i avslutnings trening, og tok litt tid før da blei effekt av, starta sesongen med 30+ avslutninga og 1-2mål og slapp ofta innmål. Men no har vist effekten fra ny trenar osv komt, skort mest i ligaen og vonne 9 av 9 siste kampa, og sloppe inn 1mål på dei kampane. Ette eg merka eg slapp inn på kontring ette musta ballen på midtbanen, så forandra litt på taktikken Noen tips til hvordan man finner gode trenere for skuddtrening og taktikk? er ikke helt inne på den trenersøkingen Lenke til kommentar
Shi Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Her er en pekepinn på hva du trenger, så er det bare å filtrere på "staff search": http://www.fmscout.com/i-1176-5-stars-training-in-Football-Manager-2011.html Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Så lei av å se på talentløse skudd fra utenfor boksen. Jeg setter på PI shoot less og TI Work ball into box, men like fordømt har jeg 25 avslutninger i hver match og over halvparten av dem er håpløse langskudd. Idioter! Lenke til kommentar
Shi Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Så lei av å se på talentløse skudd fra utenfor boksen. Jeg setter på PI shoot less og TI Work ball into box, men like fordømt har jeg 25 avslutninger i hver match og over halvparten av dem er håpløse langskudd. Idioter! Sett spilleinstrukser på "skyt mindre" på spillere som er dårlige til å skyte. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Gjort det. PI = player instructions.. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Baines er helt syk ^^ Noen som vet om en erstatter som er samme type spiller? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Lucas Digne herjet før jeg solgte han for mitt Milan-lag Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg har Digne på Spurs , men jeg roterer han med Ben Davies. Begge er meget habile , men ikke samme på dødball da.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hvordan kan ingen ha nevnt han her før? :O Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Det samme gjelder forsåvidt Jeison Murillo som har gjort det bra for meg i AC Milan! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Taper tyske cupfinalen etter denne kampen, business as usual i FM altså... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Fm life.png Taper tyske cupfinalen etter denne kampen, business as usual i FM altså... Sykeste, skal ikke være mulig det der men har opplevd lignende ja, bare ikke 46-0 i målsjanser, de pleier som regel å få en eller to sjanser i løpet av kampen Endret 23. mars 2015 av topvulture Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Var en god natt før jeg la meg, vant både cupen og Europa League med Milan i sesong 2 så Divock Origi er beast btw! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Skudd != Målsjanse. Men joa, man tar gjerne noen dager pause etter et slikt resultat. Endret 23. mars 2015 av DurinVIII Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Fm life.png Taper tyske cupfinalen etter denne kampen, business as usual i FM altså... Hvor god er Perin hos deg? Har han i Milan selv! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Skudd != Målsjanse. Men joa, man tar gjerne noen dager pause etter et slikt resultat. Sjæl! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Var en god natt før jeg la meg, vant både cupen og Europa League med Milan i sesong 2 så Divock Origi er beast btw! han har ikke våknet til live for meg på pool, men jeg roterer noe enormt på spissene mine da, har veeeldig mange målscorere kontra bare å ha en god spiss, veldig fornøyd med det sånn sett men får aldri en spiller som vinner årets toppscorer tittel ihvertfall(balotelli var nærmest dette men når han ble solgt for 280 mill til real madrid så ble det mye bedre kollektivt) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Kjør Divock som fremskutt spiss alene på topp Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Fm life.png Taper tyske cupfinalen etter denne kampen, business as usual i FM altså... Hvor god er Perin hos deg? Har han i Milan selv! Han er vel bare helt grei, sto til 7.00 over 52 kamper i år, dog var Hertha det laget med færrest innslupne i ligaen i år! Bruker han som sweeper keeper (support). Kjøpte han dog bare for £3 mill og forventer å få igjen mange ganger det så han har vært en god investering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Fyrt opp spillet som Viking, men trenger virkelig noen gode forsvarere, og denne klubben har ikke all verdens med penger, merker jeg. Har i alle fall ikke råd til å betale noen 30k i uka, noe som tydeligvis utelukker de fleste spillerne i Tippeligaen og ekvivalente divisjoner i nabolandene. Noen som har noen tips til DL og DR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå