Onkel Kompost Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Der ser du. Enkelte følger ikke med Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Har noen her erfaring med å tiltrekke publikum til kamper? Jeg spiller med Vindbjart i Norge, er i 2019, og har vunnet de 2 siste sesongene, og har gjort det ganske bra med en voldsom økning i status og alt dette. Jeg merker likevel at det er labert oppmøte på stadion i de helt vanlige kampene. Dette er til en ganske merkbar forskjell fra de tidligere spillene, der det var en ganske saftig økning etterhvert som man gjorde det bra og klubben ble større og større.Har fått utvidet stadion en gang, og fyller sjeldent disse få benkene som er på 5399 plasser. Snittet har økt fra år til år, men det går jaggu tregt, og snittet i 2019 ligger på usle 3263. Noen tanker rundt dette? Noen som vet hva som kan gjøre en boost, som de sier på gammalnorsk? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Eg må sei att detta har ikkje blitt så galen signering fra United får £13,5mill... 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Hehe elsker å gjøre dette. Flere som leter etter gamle "helter" ^^ *edit fant Wilshere også, men han ville ikke komme Endret 3. mars 2015 av Syncz Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Ugh det er jo umulig å beholde spillere i Tippeligaen. Hvert år må jeg selge 2-3 spillere for de klager på at de vil til klubb X og Y. Får aldri bra kjemi jo Lenke til kommentar
Shi Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Ugh det er jo umulig å beholde spillere i Tippeligaen. Hvert år må jeg selge 2-3 spillere for de klager på at de vil til klubb X og Y. Får aldri bra kjemi jo Prøvd å overtale spillerne til å bli? __________________ Startet et game med Freiburg nå i dag. Fikk solgt en spiller for 120 mill, så hentet inn Gaston Gil Romero, Human Hariq og Kristoffer Ajer. Ligger etter halvspilt sesong på 5. plass. Fornøyd med det. ________________________ Spilte sesongen ferdig, endte på en overraskende 4. plass i ligaen, og dermed kvalifisert til playoff til champions league, meeen møtte selvfølgelig Valencia og røk dermed ut. Men, hadde aldri trodd at jeg skulle greie en 4. plass. Denne sesongen sliter jeg, solgte toppscoreren min (Mehmedi) og til nå har det vært lite mål. Endret 4. mars 2015 av Shi Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hehe yep. Derfor jeg ikke selger flere. Men når de klager hele tiden og umulig å overtale er det bare å selge. Blitt farmerklubb i norge Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Phew Tippeligaen var close i år. Bare mellom 2 lag da, men klarte det til slutt ^^ (Ett år jeg faktisk ikke solgte spillere...) CL var brutal, kan ikke si mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Mista litt gleden etter jeg vant ligaen med Twente den andre sesongen og hele laget jeg har bygget opp forsvant. -.- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Noterer meg at Ødegaard har fått -10 potensiale etter patch og overgang til RM. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Noterer meg at Ødegaard har fått -10 potensiale etter patch og overgang til RM. Har det kommet ny patch på FM nå? alle oppgraderingene etter januar vinduet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Ja, kom for et par uker siden. Starta ny save. Spillet krasjet. Jeg gadd ikke starte save mer. Motivasjon lik 0. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 60-70 prosent possession hver kamp mellom 30-40 skudd på mål mot motstanderes 2-3 skudd. Ikke vunnet på 7 kamper, god "simulator" dette. For et jævla søppelspill! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Aaaaah. Deilig med patch. Det eneste den har medført er crashdumps... Knuser Ajax 4-0 før spillet krasjer. Love FM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 60-70 prosent possession hver kamp mellom 30-40 skudd på mål mot motstanderes 2-3 skudd. Ikke vunnet på 7 kamper, god "simulator" dette. For et jævla søppelspill! Skuddtrening? Har 12-0-1 i ligaen så langt. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Vel det som er faen er at med engang laget mitt spiller "dårlig" altså det er jevnt i sjanser eller jeg har mye mindre, da skal jeg få syk utelling og vinne. FM15 gir meg hodepine.... Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Aaaaah. Deilig med patch. Det eneste den har medført er crashdumps... Knuser Ajax 4-0 før spillet krasjer. Love FM. Du får lagre etter hver kamp da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Den krasjet før jeg i det hele tatt fikk muligheten... Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Noen andre enn meg som har lagt merke til at når en spiller klager over lite spilletid. å du lag han spille neste kamp. så blir spilleren skadet i 2-3månder også forsetter han å klage for at han ikke får spille selv når han er skadet! LATTIS!! Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) 60-70 prosent possession hver kamp mellom 30-40 skudd på mål mot motstanderes 2-3 skudd. Ikke vunnet på 7 kamper, god "simulator" dette. For et jævla søppelspill! Ja er faktisk ganske bra(nei seier ikkje perfekt..) Men er ikkje vits og skylda på spele, har du noken gong gått gjennom treningane dine og trenerane? Og taktikken. Som avslutnings trening vist du har dårlig der eller forsvaras trening. Og med taktikken meine eg att ofc kan du tapa uansett om du har 90% possesion, fordi muste du ballen på midtbanen så kontre jo motstanderen. Eg vett jo selfølgelig ikkje om er da som skjer, men er 1 ting som kan skje som ikkje er lett og sei uten og sjå kampane dine, men poenge er att uansett om du har masse possesion og masse avslutninga så betyr jo ikkje da seier, som da ikkje gjer på ekta heller... Og kor masse ser du av kampen? har du på nøkkel kan da jo ver 10-15skudd du ikkje får sjå som er ufarlige skudd fra distanse foreksempel... Eg hadde litt som detta på starten på sesongen, men han skifta avslutningstrenar i sommar så gjekk fra 3 te 4,5stjerne i avslutnings trening, og tok litt tid før da blei effekt av, starta sesongen med 30+ avslutninga og 1-2mål og slapp ofta innmål. Men no har vist effekten fra ny trenar osv komt, skort mest i ligaen og vonne 9 av 9 siste kampa, og sloppe inn 1mål på dei kampane. Ette eg merka eg slapp inn på kontring ette musta ballen på midtbanen, så forandra litt på taktikken Endret 8. mars 2015 av Martin93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå