Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

HAHAH har noen opplevd dette?

- Jeg er Tottenham, snart ferdig med sesongen, ligger på 3.plass, det var kjempegod harmoni i laget, spillerne har bra moral alle er stolte over tabellplassen og liker treningene...alt bare peker oppover for meg og laget...så vil Eriksen vekk fra klubben, det er greit, har sagt at jeg ønsker at han blir i klubben hvertfall til sesongen er over...men no er jeg i April, så plutselig blir harmonien i laget helt ødelagt, alle har dårlig moral. Så går jeg inn å sjekker spillerne hva som har skjedd, og nesten alle har " syns Eriksen burde få gå ". Han er jo den viktigste spilleren min i laget, jeg er åpen for å selge men til rett pris..men greit jeg trykket på tilby til klubber, han er verdt 320 Mill, pga prestasjonene denne sesongen...etter noen uker får jeg opp at spillerne er skuffet over at jeg lar Eriksen får gå...hahahaha kommer jo ingen vei!

Synes dette skjer vel ofte.. Ligger du på 3 burde de være fornøyde! :)

Hvilken rolle bruker du Eriksen i?

Spiller Spurs selv ,

Spillerne lagde drama og helvete i klubben :( men no e alt på stell, endte på 4 plass, kriget mot Arsenal om 3 plassen, klarte å tape de 2 siste kampene, men ikke om spillerne var motivert lenger hehe, jeg vant Europa cupen då :D vant mot Inter 3-0. Styret e i ekstase, FA-Cupen kom jeg til kvartfinalen, og Ligacupen kom jeg til 6 runde. Jeg fikk 670 Mill i transferbudsjett for neste sesong, er i off season no, Jeg brukte Eriksen mest som en fremskutt playmaker sentralt bak spissen i en 4-2-3-1 formasjon, men han gjorde det også bra som venstrekant. Jeg solgte endelig Eriksen til Liverpool for 350 mill...ganske fornøyd med det, no er spillerne i klubben fornøyd.

Har hentet inn sålangt: Kagawa, William Carvalho, Sakho(West Ham), Micah Richards(Gratis), Ward Prowse...

jeg er ikke så fan av å hente for mange spillere, men jeg har jo ca 800 mill å bruke. Jeg er veldig fornøyd med forsvaret, Ben Davies, Eric Dier utvikler seg enormt bra. Hvordan går det med deg da?

Jeg er kommet til februar første sesongen, og ligger på 5. Går bra i perioder, så ryker jeg somregel på stjernesmeller innimellom! (0-4, 1-4 tap osv..)

Bruker Eriksen som deg, + at han har spilt SM noen kamper.

Kjøpt mest ungutter hitill, og Balanta(?) , og en italiensk HB som jeg ikke husker hva het. (Walker er jo så lenge skada..)

Burde hatt en klasse OVM , og kanskje oppgradert SM , og en ny spiss trenger jeg og. Solgte Ade da han begynnte og krangle..

Dier har jeg sendt på lån da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver fortvilt å få opp motivasjonen og gleden med å spille FM2015. Får det fremdeles ikke helt til å fungere. Men spillet har noen interessant bugs. Jeg driver som sagt med den der alle 24 divisjonene i England-databasen. Slough gjorde det ganske greit i to sesonger (kom rett under kvalifisering til opprykk begge ganger) og så datt de i do. Jeg sa opp jobben, fikk jobb i Grimsby. Det fungerte dårlig så jeg sa opp jobben der. Jeg hadde lagt merke til at Ghana hadde stått uten manager lenge. Så jeg søkte for moro skyld på den. Og fikk stillingen. Uten noe jobbintervju eller noe. Manageren min har C-lisens og hobbyspiller-omdømme. I tillegg er han norsk. Men for Ghana var det godt nok. Fikk spilt to kamper i afrikamesterskapet (gikk i do), røk ut i semifinalen. Har fremdeles jobben. Skal snart begynne på noe VM-kvalifisering. Samtidig vurderer Garforth town meg som manager. Underlig.

Lenke til kommentar

Det blir nervepirende CL finale 2021...Møter Bayern Munchen i finalen, og det er jo min 3Europa finale på 3år, 2CL finale på rad. Men eg må vinne får og komme til CL neste år, etter mislyket sesong i PL. Blei bare nr 5 i PL etter blanding av elendige foran mål og masse skadda. Så første gong på 3år att Assombalonga ikkje blir toppskorer i PL.

Det positive med att Horn blei skaddet i 1måne på slutten av sesongen, er att ung talentet Simon Graham då fekk sine første PL kampa for klubben og endelig leverte han gode prestasjona for a-laget og. Men eg har heldigvis gode erfaringer med Bayern Munchen, møtt dei 2ganger med 1seier og 1 uavgjort, eg nekter og tape ska ikkje spela noke Europa League...

Men da var CL finalen over. 0-0 til 90 min med ganske gjevnspelt uten store sjangsa. Første ekstraomgang var stort sett likt, men det skjedde mer i 2ekstra omgang. Der det startet med Lewandowski tok longskudd som Horn reddet men gjidde retur som Götze satt i stolpen. Som då me tok og kontret på men Assombalonga traff tverlegger. Så etter 118min byttet eg ut Horn med tanke på han redder aldri straffa, og det gjekk til straffekonk. Innbytter keeper startet bra og reddet første straffen, men etter det skorte Bayern på resten og når Assombalonga traff stolpen var det klart att Bayern vant CL 6-5 på straffer, og det blir EL neste sesong...

Endret av Martin93
Lenke til kommentar

Tja startet min Mosjøen save før her i uken og ting har virkelig gått veien. Startet første sesong med å signere en haug med spillere som mange gjør i lavere div, men mange av spillerne på Mosjøen er ganske gode fra før. Første sesong andre plass ikke opprykk.

Andre sesong ganske klar førsteplass med samme lag, bare mer samspilte.

2div. Kjører over alt med noen ekstra spillere, fortsatt en del orginale Mosjøen spillere.

1div. Starter så som så. Veldig god start på midsesong og dårlig etter halvspilt. Slutten helt utrolig. Ender på 2dre plass...

Bruker fortsatt 2 orginale Mosjøen spillere som Andreas Skog (skadet mye denne sesongen, vært helt utrolig de forrige sesonger) Fredrik Pettersen (ok første, god andre, ok 3dje, god fjerde sesong)

Tippeligaen venter... Har vanskeligheter å hente gode spillere inn på laget. De fleste på laget har vært med meg siden 3div.

Noen spillere er regens som ble laget når jeg startet gamen, men men hva kan man gjøre ^^

post-262771-0-36197200-1424569342_thumb.jpg

post-262771-0-85194600-1424569349_thumb.jpg

post-262771-0-64656200-1424569367_thumb.jpg

post-262771-0-72994800-1424569376_thumb.jpg

post-262771-0-03680500-1424569383_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg fant databasen, men fikk ikke laste den ned. Regnet med at det var fordi jeg ikke var registrert, så jeg registrerte meg. Fått validerings-Id og alt, men jeg får ikke lov til å logge meg på. Forumet påstår at det passordet jeg lagret da jeg registrerte meg er feil. Og jeg får ikke forandre det heller. Jaja.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale noen gode facepacks? helst de som ser clean ut og er kuttet, hater de facepacksene som ser ut som fotballkort, der navnet på spilleren står under...jeg har sett noen men vet ikke om jeg orker å laste ned en 7GB fil :p haha

Den pakken på 7gig anbefales. Bruker den selv og den fungerer utmerket. Du kan også bruke de på senere versjoner av FM, og du kan hive inn endringer på hver enkelt ID om du ønsker.

Bruker denne: http://sortitoutsi.net/graphics/style/1/cut-out-player-faces

Lenke til kommentar

Mosjøen saven går greit. Rykket ned fra tippeligaen første sesong der, 1 poeng fra kvalikk. Fikk ingen forsterkninger for ingen ville til meg.

Fortsatte med så og si samme lag og knuste Adecco, vant 4 runder før slutt. Solgte en regen jeg hadde fått for 9 millioner som hjalp mine finanser.

Andre sesong i tippeligaen har enda ikke startet, men en ting jeg har virkelig tatt i bruk er agenter som tilbyr spillere. Hentet 3 stykker fra agenter. Hadde ikke nok penger å scoute dem, men de tallene jeg så (eller rangen) så bra ut og noen har vært beasts. Anbefaler alle å sjekke ut slike spillere hvis du har dårlig råd ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...