Stoddart Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Nå er alle systemer i Nederland heller merkelige. Mulig. Må vel ta meg en Volendam-jobb igjen skjønner jeg Go for it! Jeg vant serien første sesong! Eredivisie_ Overview Profile-5.png Nice! Det kommer ikke jeg til å gjøre - for som Onkel Kompost, så sliter jeg big time med FM 15, ting virker litt random hvorvidt det skal gå bra eller ikke. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Tips til spillere til Norsk 2.divisjon? Har akkuratt rykket opp med et 3dje divisjons lag. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Er det noen av dere som noen gang får spillere på den "månedens mål" kåringen? Spillerne mine scorer noen helt sinnsyke mål innimellom, men jeg får aldri noen spillere på den kåringen.. Ikke at det har så mye å si, men er litt rart. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Hvorfor får jeg kontakte noen spillere og ikke andre, selv når begge kontraktene deres går ut om 6mnd? Endret 15. februar 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Spillere i eget land kan ikke kontaktes før den siste mnd. (ihvertfall i England) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Spillere i eget land kan ikke kontaktes før den siste mnd. (ihvertfall i England)Da skjønner jeg, takk. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Ledet serien til januar, men nå har jeg tapt tre på rappen. Avslutningene mine går i stolpen eller rett på keeper, motsatt vei fyker det inn langskudd fra 16-meteren. Dødsirriterende. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Em Finalen... jaaah... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Nesten som årets semifinale ? Edit: Fjorårets Endret 15. februar 2015 av untouch4ble Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Er det noen av dere som noen gang får spillere på den "månedens mål" kåringen? Spillerne mine scorer noen helt sinnsyke mål innimellom, men jeg får aldri noen spillere på den kåringen.. Ikke at det har så mye å si, men er litt rart. jepp tilogmed årets mål, men det var langt fra det jeg personlig syntes var fines selv, var fin tiki taka fotball før han ene ekspederte det i mål, det slo altså krysset inn frispark fra 40 meter Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Haha. I en kamp ble en av mine spillere utvist for felling som bakerste mann. Det sto i kamprapporten at denne utvisningen var svært tvilsom. Også min assistent sa at jeg burde vurdere å anke straffen. Jeg sa på pressekonferansen at jeg synes utvisningen var streng også protesterte jeg etterpå. Først fikk jeg advarsel av forbundet med den grunn at avgjørelsen var riktig, før jeg rett etterpå fikk beskjed om at at det røde kortet var opphevet fordi dommeren hadde gjort feil. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Heh. Skulle starte en ny fil her nå... men da får jeg dobbel-Ødegaard i Real (LFCMarshall-update). Jeg klarer bare ikke finne ut hvorfor jeg får 2 av han i RM. Det er bare en av han når jeg sjekker i editoren og jeg har ikke lasta ned noen egen Ødegaard-fil... Møøøø! (Som jeg pleier å si når jeg er oppgitt og ikke skjønner noe) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 To av en bedre spiller da Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Heh. Skulle starte en ny fil her nå... men da får jeg dobbel-Ødegaard i Real (LFCMarshall-update). Jeg klarer bare ikke finne ut hvorfor jeg får 2 av han i RM. Det er bare en av han når jeg sjekker i editoren og jeg har ikke lasta ned noen egen Ødegaard-fil... Møøøø! (Som jeg pleier å si når jeg er oppgitt og ikke skjønner noe) Opplevde nøyaktig det samme selv. Det blir liksom feil. Det er mulig du kan ordne det med in-game editoren, men det krever jo at du har kjøpt den og gjort det mulig å bruke den på den aktuelle saven. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Heh. Skulle starte en ny fil her nå... men da får jeg dobbel-Ødegaard i Real (LFCMarshall-update). Jeg klarer bare ikke finne ut hvorfor jeg får 2 av han i RM. Det er bare en av han når jeg sjekker i editoren og jeg har ikke lasta ned noen egen Ødegaard-fil... Møøøø! (Som jeg pleier å si når jeg er oppgitt og ikke skjønner noe) Skru på IDer, sjekk om de har samme. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Ok, jeg prøver igjen. Jeg hadde FM 14 kjøpt på steam på windows pc, den ble ødelagt, er på mac nå, men kan ikke finne fm14 på min steam på mac nå. Når jeg byttet PC gikk det, men nå har jeg ikke pc tilgjengelig, så tenkte å spille på mac, men finner det f*en meg ikke! Noen som har opplevd det samme eller har noen råd til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 HAHAH har noen opplevd dette? - Jeg er Tottenham, snart ferdig med sesongen, ligger på 3.plass, det var kjempegod harmoni i laget, spillerne har bra moral alle er stolte over tabellplassen og liker treningene...alt bare peker oppover for meg og laget...så vil Eriksen vekk fra klubben, det er greit, har sagt at jeg ønsker at han blir i klubben hvertfall til sesongen er over...men no er jeg i April, så plutselig blir harmonien i laget helt ødelagt, alle har dårlig moral. Så går jeg inn å sjekker spillerne hva som har skjedd, og nesten alle har " syns Eriksen burde få gå ". Han er jo den viktigste spilleren min i laget, jeg er åpen for å selge men til rett pris..men greit jeg trykket på tilby til klubber, han er verdt 320 Mill, pga prestasjonene denne sesongen...etter noen uker får jeg opp at spillerne er skuffet over at jeg lar Eriksen får gå...hahahaha kommer jo ingen vei! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Heh. Skulle starte en ny fil her nå... men da får jeg dobbel-Ødegaard i Real (LFCMarshall-update). Jeg klarer bare ikke finne ut hvorfor jeg får 2 av han i RM. Det er bare en av han når jeg sjekker i editoren og jeg har ikke lasta ned noen egen Ødegaard-fil... Møøøø! (Som jeg pleier å si når jeg er oppgitt og ikke skjønner noe) Skru på IDer, sjekk om de har samme. Det har de ikke... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Det er jævlig sært. Du er 100% sikker på du ikke har en egen Ødegaard-fil, eller at du kjører en annen editor-fil som også har Ødegaard inkludert? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Det er jævlig sært. Du er 100% sikker på du ikke har en egen Ødegaard-fil, eller at du kjører en annen editor-fil som også har Ødegaard inkludert? Eneste ekstra editor-filen jeg bruker fra forrige savefil til denne er LFC Marshall, og der er Ødegaard med samme ID som grunndatabasen. Så jeg klarer ikke å finne hvor denne 2.Ødegaard kommer fra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå