Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumme russer...

Henter inn en tilårskommen russer til Fulham, han spiller fast en sesong i Championship. Sesongen ender med opprykk. Kontrakten går ut, og jeg fornyer ikke. Han blir derimot værende på måned-til-måned kontrakt. Når overgangsvinduet er i ferd med å stenge, så finner jeg ut at det er like lurt å holde han ett år til. Gir han kontrakt, han aksepterer tvert -liker både meg og klubb!

Så går det en uke, og han får hjemlengsel og vil hjem...

Dumme russer...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Solgte alle spillerene, brukte opp alt av penger hver sesong (har en klubb jeg kjøper fra hver sesong. Fått dem opp et par ligaer fra nivå 23 og opp til noe.) og bruker tactikk med en keeper og så resten oppe i høyre hjørne. Har ikke vunnet en kamp på mange sesonger, men forrige sesong var klarte de noen win og uavgjort. Kjører på ferie og tar over dem igjen når jeg får sparken.

Lenke til kommentar

Helt seriøst...

Hvordan får jeg Lallana til å vare mer enn to kamper? Han er konstant skadet, og aldri i matchform selvfølgelig. Han presterer jo dermed aldri på topp. Går kun nedover i verdi og jeg vurderer å selge før det er for sent, tanker?

mer trening på uthodenhet, og så spørs det hvilken rolle han spiller for deg, jeg gjorde ham om til cm da han ikke har sjans til å få RW/LW plassen på laget, blir nok solgt til sommeren som da blir etter min 3 sesong ^^ gerrard legger også opp denne sesongen, perfekt tidspunkt, bruke han mindre og mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...