Kai_g Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Etter å ha kjørt igjennom mange super low lvl teams (AFC Bolnore(2 sesonger), Enfield (1 sesong), Hassocks(3 sesonger), Tonbridge (3 sesonger), Bedlington (3 sesonger) (fikk sparken for å vært på ferie forever, gjorde dette trikset på eldre fm og søkte etter jobber høyere opp, men funket ikke her)) så fikk jeg tilbud fra... Bolton? Jøss. de ligger sist i league 1, 16 poeng fra trygg grunn. Her må de jobbes! Edit: Når de sa de hadde lite penger å rutte med spøkte de ikke. Sa jeg fikke 20 mill transfer å rutte med, men får ikke gi noe i lønninger... de har ikke engang et fullt lag... Måtte låne inn en hau med spillere... Du kan sjonglere litt på lønn/transferpenger , men det har du vel oppdaga alt. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 vurderer å skaffe meg fm15 idag, er det kommet noen oppdateringer som har fikset de fleste plager? Er det mye bedre en fm 14? ser det er kommet en del nytt osv Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Du kan sjonglere litt på lønn/transferpenger , men det har du vel oppdaga alt. Hehe har over 3000 timer med FM. Visste det, men det var ikke mulig. Selv om jeg satte transfermidler til 0 og lønn til full kunne jeg bare gi tusen i uken. Jeg rykka ned, hadde null sjans. Men Bolton refinansierte gjelden sin og nå hadde jeg masse å rutte med. Hentet inn spillere så jeg kunne sette ut et fult lag + rotasjon. Tottenham sende ned sine talenter så hadde en fin sesong. Knuste alle og vant med glans. Måtte selge 2 storspillere når jeg var oppe i League 1, men fant fine erstattere. Tjent en haug med penger denne sesongen så hvis jeg ikke rykker opp har jeg nok fine midler neste sesong. Kommer nok til å holde meg i League 1 iaff Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Da va ny sesong over. Serien blei endo mer gjevn enn den kunne blitt etter eg tapte siste kampen med junior lag for og kvile 1laget. Men uansett ein fantastisk sesong, der låg på topp 2-3 heile veien og avsluttet med og avgjer da heima mot United. Og det avsluttet også ein sesong ubeseiret på hjemmebane! Og Assombalonga selfølgelig toppskorer i PL, og Moncur(ung talentet som er komt opp gjennom klubben) fekk 21 PL skoringer som er virkelig ikkje gale for 19åring! Etter skufelsen i CL kvalikken, så hevnet me oss i EL med og gå til finale. Men finalen var ein dårlig dag, skapte ingenting og då hjalp det ikkje att dei tok ledelsen etter 5min på dødball. Men etter 91 satt Assombalonga utligningen og det gjekk til straffekonk etter 2 kjedelig ekstra omganger. Og der var nok Leverkusen favritt som følge av mine andre resultat i strafferkonk med da laget her, som Horn har aldri sitt han reddet ein straffe før denne kampen... Men ja... blei surt 6-7 tap på straffekonk... Så da er det og gjer klar for ny sesong, der blir siste sesong på The City Ground før flytter til Brian Clough Stadium Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Da va ny sesong over. Serien blei endo mer gjevn enn den kunne blitt etter eg tapte siste kampen med junior lag for og kvile 1laget. Men uansett ein fantastisk sesong, der låg på topp 2-3 heile veien og avsluttet med og avgjer da heima mot United. Og det avsluttet også ein sesong ubeseiret på hjemmebane! Og Assombalonga selfølgelig toppskorer i PL, og Moncur(ung talentet som er komt opp gjennom klubben) fekk 21 PL skoringer som er virkelig ikkje gale for 19åring! Etter skufelsen i CL kvalikken, så hevnet me oss i EL med og gå til finale. Men finalen var ein dårlig dag, skapte ingenting og då hjalp det ikkje att dei tok ledelsen etter 5min på dødball. Men etter 91 satt Assombalonga utligningen og det gjekk til straffekonk etter 2 kjedelig ekstra omganger. Og der var nok Leverkusen favritt som følge av mine andre resultat i strafferkonk med da laget her, som Horn har aldri sitt han reddet ein straffe før denne kampen... Men ja... blei surt 6-7 tap på straffekonk... Så da er det og gjer klar for ny sesong, der blir siste sesong på The City Ground før flytter til Brian Clough Stadium Hvor mange timer per dag bruker du på FM ? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 League one unnagjort. Kjørte over all motstand og når du har en spiller som Georg Iliev så kan det ikke gå galt. Championship neste. Blir nok ikke direkte opprykk, men hentet en del gode regens for fremtiden så satser på en midt table finish Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Da va ny sesong over. Serien blei endo mer gjevn enn den kunne blitt etter eg tapte siste kampen med junior lag for og kvile 1laget. Men uansett ein fantastisk sesong, der låg på topp 2-3 heile veien og avsluttet med og avgjer da heima mot United. Og det avsluttet også ein sesong ubeseiret på hjemmebane! Og Assombalonga selfølgelig toppskorer i PL, og Moncur(ung talentet som er komt opp gjennom klubben) fekk 21 PL skoringer som er virkelig ikkje gale for 19åring! Etter skufelsen i CL kvalikken, så hevnet me oss i EL med og gå til finale. Men finalen var ein dårlig dag, skapte ingenting og då hjalp det ikkje att dei tok ledelsen etter 5min på dødball. Men etter 91 satt Assombalonga utligningen og det gjekk til straffekonk etter 2 kjedelig ekstra omganger. Og der var nok Leverkusen favritt som følge av mine andre resultat i strafferkonk med da laget her, som Horn har aldri sitt han reddet ein straffe før denne kampen... Men ja... blei surt 6-7 tap på straffekonk... Så da er det og gjer klar for ny sesong, der blir siste sesong på The City Ground før flytter til Brian Clough Stadium Hvor mange timer per dag bruker du på FM ? Varierer fra 0tima noken daga, te ehh...masse... enkelte daga Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Haha, jaok: Pls beste spiller for meg i 2 sesonger sammen med sterling, scorte viktige mål og var egentlig en gud før han forsvant til real madrid for en god sum, samme med lucas og moreno ^^ , slik det skal være. For øyeblikket i sesongen etter balotelli forsvant så er altså ALLEN toppscoreren min, bøtter inn med viktige mål, pogba som var min marquee signing (måtte bare se om jeg fikk tak i han, og det gjorde jeg selv om det kan koste meg FFP straff) sammen med depay,,sturridge,sterling og origi bak der ^^ synd noen spillere ikke presterer på ekte som på FM Endret 5. februar 2015 av topvulture Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Er Allen toppscorer? Haha, dumt av meg å selge han da. Startet min Liverpool karierre med å selge Allen for 112 mill + diverse tillegg etter kamper. Kom vel oppi 160 mill totalt sett. Solgte også Borini for 100 mill. Fikk dermed litt penger å rutte med! Hentet Lucas Romero for å erstatte Allen, og Danilo for å prøve å kvitte meg med Glen Johnson (har desverre ikke klart det enda). Liker å ha unge spillere med potensiale, alltid gøy å se utviklingen. Hentet også Gaston Gil Romero for en billig sum, han er lånt ut sesongen så blir spennende å se hvordan han presterer. Spiller nå med Sakho og Skrtl som stoppere, Moreno og Danilo som Wing backs og Gerrard som dyptliggende playmaker. Henderson spiller box to box, Sterling som høyreving og Coutinho som indreløper venstre. Lallana som Advanced playmaker og enten Supermario eller Sturrige i front. Har satt alt av forsvarsspillere til å pushe ballfører og sende korte pasninger. Gerrard kontrollerer rommet og sender lange fremover til vingene. Henderson jobber i midten og både jager defansivt og offansivt. Balotelli jobber minst mulig (gutten eier ikke work rate så....) men bøtter mål som bare det Samme gjelder forøvrig Sturridge, fantastisk spiller. Ligger på 3 i ligaen med 10 kamper spilt, leder gruppen i champions league og gjør det godt i cupen! Spørsmål: Noen som har fått Lallana til å vare mer enn 2 kamper før han er skadet i 2 uker? Tror jeg bare må kvitte meg med han... Endret 5. februar 2015 av Celusion Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Endelig fått en liten FM-motivasjon igjen. Ble en save med Twente, som på FM14. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Er Allen toppscorer? Haha, dumt av meg å selge han da. Startet min Liverpool karierre med å selge Allen for 112 mill + diverse tillegg etter kamper. Kom vel oppi 160 mill totalt sett. Solgte også Borini for 100 mill. Fikk dermed litt penger å rutte med! Hentet Lucas Romero for å erstatte Allen, og Danilo for å prøve å kvitte meg med Glen Johnson (har desverre ikke klart det enda). Liker å ha unge spillere med potensiale, alltid gøy å se utviklingen. Hentet også Gaston Gil Romero for en billig sum, han er lånt ut sesongen så blir spennende å se hvordan han presterer. Spiller nå med Sakho og Skrtl som stoppere, Moreno og Danilo som Wing backs og Gerrard som dyptliggende playmaker. Henderson spiller box to box, Sterling som høyreving og Coutinho som indreløper venstre. Lallana som Advanced playmaker og enten Supermario eller Sturrige i front. Har satt alt av forsvarsspillere til å pushe ballfører og sende korte pasninger. Gerrard kontrollerer rommet og sender lange fremover til vingene. Henderson jobber i midten og både jager defansivt og offansivt. Balotelli jobber minst mulig (gutten eier ikke work rate så....) men bøtter mål som bare det Samme gjelder forøvrig Sturridge, fantastisk spiller. Ligger på 3 i ligaen med 10 kamper spilt, leder gruppen i champions league og gjør det godt i cupen! Spørsmål: Noen som har fått Lallana til å vare mer enn 2 kamper før han er skadet i 2 uker? Tror jeg bare må kvitte meg med han... jah noe sykt som skjer denne sesongen laget mitt som jeg husker i farten: Mignolet(Alex Meret som backup, enda ikke god nok) Calum Chambers - Sakho - Eder A. Balanta -Can/johnson/flanagan Lucas Romero(Gerrard/Can som backup) Pogba-Henderson(/Allen) (tielemans,coutinho,lallana brukes og her av og til) Sterling(Depay/Origi)-Coutinho Sturridge(Icardi/Guilherme*) *ungt talent som jeg glemte navnet på nå Veldig greit med god konkuranse om plassene, samt høyre ving og spiss rokkerer på plassene, noe som medfører til at det ikke blir en som scorer super mye mer enn alle andre, dette medfører til at jeg ikke har spillere som tar igjen OP falcao men de duger og får nok mål fordeom ^^ Vet ikke hvorfor allen blomstrer akkurat denne sesongen, men 16 mål på 16(6) er rett og slett imponerende! (depay og sturridge er rett bak) Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Tja... Vet ikke hva jeg skal si ^^ Tok over Bolton som var helt sist i League 1 etter å ha vært i admin og solgt nesten alle spillerene sine. Heldigvis hadde de 2 igjen med langtidskontrakter, Georg Iliev og Zach Clogh. Fikk orden på finansene i League 2, tok dem til en heidundrende sesong totalt knuste alt av motstand. Samme skjedde i league 1 uten særlig mye skifte i laget. Sesongen i Championship startet med å signere lånene jeg hadde fra Tottenham de siste årene (var moderklubben min) og kjøpte Moussa Dembelé fra Sheffield Wed på Januarvinduet for å ha 3 sterke angripere (han var også retrent som AMC. Resultatet ser dere her. Speechless. Hadde mange skader midt i sesongen hvor jeg tok 4 poeng på 5 kamper, men var fortsatt ti poeng foran nr 2. Da vet du at det har vært en god sesong. Klubben fikk også ny eier og jeg overlevde øksa. Har 136 millioner å bruke første sesong i PL så får se hva jeg skal kjøpe. Blir nok bedre midtbane og bak for foran er jeg deadly. Så etter å ha startet i 25 nederste div i england har jeg kommet meg til PL på 9 år. Ikke så aller værst det! =D (jukset med å ta over lag da hvis det kalles juks og skjønner fortsatt ikke hvorfor Bolton ville ha meg når jeg var nede på nivå 10 når de tok kontakt ^^ Edit: Og som toppen av kransekaken, som Evertonfan frydet jeg meg over dette! XD Endret 6. februar 2015 av Syncz Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Tja... Vet ikke hva jeg skal si ^^ Tok over Bolton som var helt sist i League 1 etter å ha vært i admin og solgt nesten alle spillerene sine. Heldigvis hadde de 2 igjen med langtidskontrakter, Georg Iliev og Zach Clogh. Fikk orden på finansene i League 2, tok dem til en heidundrende sesong totalt knuste alt av motstand. Samme skjedde i league 1 uten særlig mye skifte i laget. Sesongen i Championship startet med å signere lånene jeg hadde fra Tottenham de siste årene (var moderklubben min) og kjøpte Moussa Dembelé fra Sheffield Wed på Januarvinduet for å ha 3 sterke angripere (han var også retrent som AMC. Resultatet ser dere her. Speechless. Hadde mange skader midt i sesongen hvor jeg tok 4 poeng på 5 kamper, men var fortsatt ti poeng foran nr 2. Da vet du at det har vært en god sesong. Klubben fikk også ny eier og jeg overlevde øksa. Har 136 millioner å bruke første sesong i PL så får se hva jeg skal kjøpe. Blir nok bedre midtbane og bak for foran er jeg deadly. Så etter å ha startet i 25 nederste div i england har jeg kommet meg til PL på 9 år. Ikke så aller værst det! =D (jukset med å ta over lag da hvis det kalles juks og skjønner fortsatt ikke hvorfor Bolton ville ha meg når jeg var nede på nivå 10 når de tok kontakt ^^ Edit: Og som toppen av kransekaken, som Evertonfan frydet jeg meg over dette! XD Hvor har du fått den "skin" der ifra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 "Derby sack Pardew". Så har du faen meg den væren som skaller mot han. xD Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hvor har du fått den "skin" der ifra? Scorpio skin fra Fm scout =) Liker den "Derby sack Pardew". Så har du faen meg den væren som skaller mot han. xD Haha så ikke den, morsomt ^^ Hentet inn 4 spillere for å bolstre laget mitt. 2 MC/DM spillere begge er gode begge plasser. Og 2 bak, DC og DC/DR 3 regens, en ikke regen. Brad Sweeney (25) var ikke regenen, helt greie tall, tok han for han spilte veldig bra for Aberdeen denne sesongen, men så så jeg etterpå at det var Scottish Championship duuh. Håper det ikke var en for stor blemme hehe Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 2018/19-sesongen her og nå begynner regens å ta over rampelyset. Det er da FM begynner for min del. Har vært regen-jakt på denne saven, og noen av dem begynner å dra seg inn som førstevalg nå. Her er noen av de med høyest potensiale: Kanskje den beste av gjengen. Hentet han fra akademiet til Southampton før han skrev proffkontrakt, kun £2,1M. Kommer til å bli en av Englands ledende midtstoppere og har allerede fått sin første landskamp i en alder av 19 år. Komazec ble hentet fra Partizan for £3,9M og er direkte erstatter for Walcott-Chamberlain og tildels Alexis. Vanvittig god teksnisk og har alt som skal til å bli en solid ving for klubben. Fabricio har gode attributter, men han har tilgode å vise noe for meg i de sjansene han har fått så langt. Er nødt til å bli bedre til å takle. Fortsatt et talent som kan fort bli en spiller som konkurrerer med Ramsey og Tielemans for den ene plassen på midtbanen. Ikke allverden til forventninger for han her, men han kom gratis og speider mente han kunne bli noe. Får jeg solgt han med en fin fortjeneste så er jeg fornøyd. Enda en Kroat som kom til klubben sammen med Komazec for en billig penge. Kroatia er landet å lete i om man vil finne noen juveler forresten. Ønsker seg til PSG allerede, og må gjerne komme å hente han om de vil. Vil i så fall være min fjerde ving som går til klubben siden jeg tok over (Memphis, Walcott, Chamberlain er de tre andre) Enda en Britisk midtstopper med masse potensiale. Har ikke fått like mye spilletid som Blizzard og jeg forventer ikke at når potensialet, men om han kan bli en habil rotasjonsspiller, så tar jeg gjerne i mot det. Pacak er en veldig uferdig Tsjekker med potensiale til å bli en habil spiller. Kom for under £1,5M og jeg er sikker på at jeg kan tjene litt på å selge han videre. Han her dukket opp i mitt søkelys egentlig først etter at jeg fikk Anderlecht som farmerklubb, for å kunne få nasjonalitet og arbeidstillatelse på noen spillere. City med flere var ute etter han, men klarte å lure han til oss. Sendte han videre til Genoa på lån denne sesongen. Veldig uferdig, men har muligheter til å slå igjennom med god utvikling fremover. Nå er det sånn at jeg har Jonathan Silva som venstreback med Gibbs som backup, så jeg må finne på noe lurt her. Han her dukket opp på fjorårets youth intake og jeg har et håp om at han kan bli den neste Ramsey/Wilshere. Altså en Britisk sentral-midtbane. Har enda mange år på å kunne ta stegene opp. Sorry for langt innlegg! Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er enig i att kor lenger du kommer på FM jo kjekkere blir det, og mer utfordrende. Og faktisk finna spelara sjøl, spessielt vist har skjul egenskap opplegg på estaden får og henta spelara du vett om som er ekta som alle veit om. Og mangen gode talent der! Spessielt han første der ser meget lovende ut, får og sei da mildt.. Er og bygge lag med regens, spessielt engelske(eller den nasjonen din klubb er frå då ofc) er det eg og liker best. Er sjøl i 2019-20 sesongen med Forest og tiden går stortsett i regen leiting no. Men noken ekta spelara er for gode til og sei nei til då. Som no i pre season hentet eg Wilshere... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg synes ofte at det ikke kommer opp mange nok gode newgens. Det er liksom ikke nok til alle toppklubbene. Min mening da. Ellers. Dette gjør FM verdt å spille. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) 2018/19-sesongen her og nå begynner regens å ta over rampelyset. Det er da FM begynner for min del. Har vært regen-jakt på denne saven, og noen av dem begynner å dra seg inn som førstevalg nå. Her er noen av de med høyest potensiale: Fabricio har gode attributter, men han har tilgode å vise noe for meg i de sjansene han har fått så langt. Er nødt til å bli bedre til å takle. Fortsatt et talent som kan fort bli en spiller som konkurrerer med Ramsey og Tielemans for den ene plassen på midtbanen. Sorry for langt innlegg! Dat beard... hvordan kan han ha 6 i "Leadership" med et sånt skjegg? Endret 7. februar 2015 av Patrick123 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå