avtrekkeren Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Gøy at når Norge får en "wonderkid" (Martin Ødegaard), så er han for ung for å være med på FM15... De tar visstnok ikke med spillere som ikke er fylt 16 år pga "child protection laws" eller noe sånt :| Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Spiller via steam nå? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Gøy at når Norge får en "wonderkid" (Martin Ødegaard), så er han for ung for å være med på FM15... De tar visstnok ikke med spillere som ikke er fylt 16 år pga "child protection laws" eller noe sånt :| Han fyller 16 i desember. Hva skjer da? Må vi laste ned en custom data-fil? Var morsomt med ham i United på FM14 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Da har du ihvertfall gyldig grunn til å levere for sent Spørs om historieprofessoren min mener at det å "leke" fotballmanager er gyldig grunn til sen levering... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Spiller via steam nå er betaen ute nå? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Spiller via steam nå er betaen ute nå?Yep, kjøpte spillet via steam, lasta ned, og nå skal jg starte å spille. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Nå kan man snakke med en spiller for å overtale ham til å komme til klubben din. Endelig! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Digga menyen oxo? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Enig. De føles også mye mer smooth . Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Tror det kommer til å ta en stund før jeg lærer meg den menyen. Veldig uvant med sidemeny igjen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Husk å lagre hyppig folkens! Spillet crashet nettopp. Var akkurat ferdig med å legge til en ny taktikk Hadde heldigvis ikke gjort så mye siden forrige save. Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Hva sier dere folkens, er det verdt å spille nå? Har aldri spilt en betaversjon av FM (vært avhengig siden 1994...), alltid klart å smøre meg med nok tålmodighet, men nå er jeg så vannvittig sugen! Er det flere goder enn frustrasjoner? Er det jeg lurer på Endret 24. oktober 2014 av funchenstein Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg sliter iallefall med taktikker, slepper inn mål så det griner etter..! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg sliter iallefall med taktikker, slepper inn mål så det griner etter..! Omtrent som i 14-versjonen altså Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ikke akkurat for min del. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Hadde tre midtstoppere, to av dem skadet så jeg måtte hente en fra reservelaget til å danne duo med Jones. Ender med 3-2 seier mot Spurs hvor jeg slapp inn 2 mål på slutten. I neste kamp venter Chelsea så jeg bestemmer meg for å hente en ny midtstopper. Hummels klarte jeg ikke å overbevise så jeg velger å hente Varane og i neste kamp så går jeg tidlig opp i 2-0 ledelse og rett etter det blir Varane skadet.... Et av målene kom etter et innlegg fra AdM til RvP. Ballen gikk mellom føttene til Cech og det blir regnet som et selvmål. Mata scoret også et fantastisk frispark fra 30m. Så det trengs nok litt justeringer i spillet. Endret 24. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Wow, frispark fra 30m? BUG!! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Innlegg fra sidelinjen omtrent ved midtstreken, De Gea står på målstreken og slår den i mål.. hm, flott måte og miste en 2-1 ledelse på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Ikke bare en gang, men han gjorde det i en treningskamp også. Ræva keeper men i virkeligheten så hadde han uansett ikke klart å gjøre det to ganger. Han kan plassere, men han har ikke kraften. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Innlegg fra sidelinjen omtrent ved midtstreken, De Gea står på målstreken og slår den i mål.. hm, flott måte og miste en 2-1 ledelse på. Det skjedde sånn omtrent hundre ganger i FM14. Begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå