Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

De fleste veldig lave div har ikke spillere nei =(.

"Add players to playable teams".

Er det ikke nesten like morsomt å stikke inn i editoren, rename ett lag på bunnen der, lage det til "sitt" lag - og starte uten spillere. Helt ny klubb på en måte! :)
Hehe, har du prøvd dette? Klarer du å få folk til klubben? :-)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, har du prøvd dette? Klarer du å få folk til klubben? :-)

Har ikke FM 2015, ble ikke noe kjøp når det var flust av bugs, og nå er det ikke noen supre tilbud på det lenger :)

Prøvde det for lenge siden, og det blir som å være en hvilken som helst annen bunnklubb når det kommer til å hente inn spillere :) Med ett unntak selvfølgelig, du må hente inn ett helt lag, og ikke bare noen få :)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Oh! Kan starte opp med mitt kjære Darlington ^^ *laste ned*

Hvordan fikk du lastet den ned og installert den i databasen?

Har vært stuck på jobb de siste dagene, så har ikke fått forsøkt. Prøver nå :0)

Edit: La editor filen inn her:

C:\Users\Tosse\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2015\editor data

så lastet den seg inn automatisk når du startet en ny engelsk save.

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

Handla meg Fm15 i helga, og starta opp standard game. som då starta i januar, med 200 dager til seriestart? Og med alt en skal gjere tok jo det en evighet.

Så starta classic-game i stedet, men er eit par ting ein savner då også. (teamtalken i før/pause/etter har eg ikkje funne bl.a.).

Eg vil anta at dei fleste speler standard, der en styrer alt ned til minste detalj ifra innøvde frispark til kostholdsplan?

Starta opp med Lpool classic. Fokus på CL plass i liga, FA, og PL. Mikke mus cupen var ikkje prio. Endte såklart opp med finale i mikkemus, og tapte, såklart. Dette etter å ha spelt med reservelaget heilt til semi. Ligaen derimot som eg prioriterte, gjekk bra til jul, og rullegardina gjekk ned, og 5 av 7 midtbanespelarar blei skada samtidig i 3 mnd.

Henta Ødegård for moro skyld. Kor umiddelbart kan en iverksette han egentlig?

Lenke til kommentar

Handla meg Fm15 i helga, og starta opp standard game. som då starta i januar, med 200 dager til seriestart? Og med alt en skal gjere tok jo det en evighet.

Du har tatt med norsk liga, og spillestart Norge (Januar 2015)?

Når du starter spillet kan du velge hvilket "land" spillestarten skal være i. Velger du England, så starter du ett vettugt tidspunkt i forhold til engelske ligaer! :)

Lenke til kommentar

Henta Ødegård for moro skyld. Kor umiddelbart kan en iverksette han egentlig?

Kan bruke han ganske tidlig egentlig, henta han til Leeds etter opprykk, og begynte å bruke han i desember, altså andre sesongen i spillet. Liker ikke viktige kamper/kamper mot de beste lagene.
Lenke til kommentar

Du har tatt med norsk liga, og spillestart Norge (Januar 2015)?

Når du starter spillet kan du velge hvilket "land" spillestarten skal være i. Velger du England, så starter du ett vettugt tidspunkt i forhold til engelske ligaer! :)

Notert. Gjer meining det, for eg tok med norsk, engelsk og tysk liga. Visste ikkje at eg kunne styre på den type ting.

På den andre sida. Er det noken som speler classic mode? Eller er det utelukkande for pyser?

Lenke til kommentar

Noen som har startet en save eller vært Southampton i årets utgave av fm? :) Hvordan er det isåfall? utfordrende? Vurderer sterkt å prøve meg på en southampton save :)

Southampton er gøy, anbefales..Kjøpte Depay og Balanta i mitt første overgangsvindu.

Har startet med soton save no! Driver med pre-season nå, Solgte Yoshida, hentet inn Balanta for 65 mill, prøvde å få inn Ødegaard, men han ville til en større klubb fikk eg beskjed om haha. Så ser jeg at folk har vært leeds, wolves etc og greid å hentet han? skjønner ingenting...

Lenke til kommentar

På den andre sida. Er det noken som speler classic mode? Eller er det utelukkande for pyser?

Jeg spiller classic, men det er vel mest for at jeg er en mann i midten av tredve åra som ikke har tid til standard. Og at jeg mimrer om hvordan CM var i gamle dager og vil ha det mest mulig slik det var.

Lenke til kommentar

Jeg spiller classic, men det er vel mest for at jeg er en mann i midten av tredve åra som ikke har tid til standard. Og at jeg mimrer om hvordan CM var i gamle dager og vil ha det mest mulig slik det var.

Skilt ved fødselen altså. Har det nøyaktig likt. Cm2. For en bauta. =)

Lenke til kommentar

hva i allverden! har vunnet pl og cl 2 år på rad med pool og så vil balotelli, moreno,lucas og sakho vekk, etter jeg signerte pogba bare for moro skyld! Juventus er visst en større klubb en liverpool så når de byr så vil alle spillerne dit :s, slo disse altså 6-2 på bortebane i kvarten det året, henderson og balotelli med hattrick! merkelige greier! men men hadde backup til dem og 200 mill for lucas er jo helt genialt mye ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...