Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat rykka opp fra Champipnship med Leeds, noen som kan anbefale en solid sentral midtbane, som også kan brukes som defensiv midtbane?

Gaston Gil Romero og Matias Kranevitter.

Tror jeg skrev navnene rett, begge er argentinske defensive midtbanespillere på 20 år ved spillets start.

Endret av Shi
Lenke til kommentar

Forøvrig så sliter jeg med å få muligheten til å hvile landslagsspillerne mine (U19) mellom kampene. På klubblaget kan jeg hvile spillerne i 1-3 dager og en uke, men får ikke muligheten til å gjøre det på landslaget.

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Trenger lagtips. Kopierte malen fra FMNorge...
Jeg søker: Lag med unge lovende spillere og greie ungdomfasiliteter. Et ok + støtteapparat fra før. En spennende tropp å jobbe med hadde heller ikke vært feil.
Nivå: Mellom eller i Championship - League Two, England.
Ambisjoner: Jobbe meg oppover i systemet, og bygge opp et storlag til slutt. En save jeg kan nyte og jobbe på detaljnivå over lengre tid.
Budsjett: OK budsjett. Trenger ikke stort, men må være noe

Jeg starta med Norwich. Flere bra ungdommer , og en fin mulighet til opprykk!

Jeg rykka opp, havna på 4 året etter , men tapte i kvaliken til CL , så spiller EL nå. Sliter litt mer i 3.sesongen , mye kamper!

Takk for tips! Skal ta de med i vurderingen :)

Veldig gode resultater du har fått til!

Lenke til kommentar

Akkurat rykka opp fra Champipnship med Leeds, noen som kan anbefale en solid sentral midtbane, som også kan brukes som defensiv midtbane?

Gaston Gil Romero og Matias Kranevitter.

Tror jeg skrev navnene rett, begge er argentinske defensive midtbanespillere på 20 år ved spillets start.

Valget falt på Romero, har blitt enig om kontrakt men overgangen er foreløpig utsatt pga arbeidstillatelse.
Lenke til kommentar

Hei, jeg er helt newbie på fm og har et spørsmål.

Jeg spiller i Adecco-ligaen og ligger an til opprykk. 2-laget mitt har dog ikke en dritt å gjøre. Det er ingen kamper og det går ikke an å arrangere treningskamper ila sesongen heller. Hva skal man gjøre med dette?

Og vil 2-laget mitt evt. kunne bli med i 2. div hvis jeg rykker opp?

Lenke til kommentar

hahah faen, ble tilbudt jobb hos bayern etter å ha vunnet pl og cl(kommer enda ikke over at jeg møtte sjaktar i finalen) med liverpool, så takket jeg ja da jeg kom hjem fra byen på lørdag, første jeg gjorde var å kjøpe pogba og så prøve meg på messi, fikk pogba og har så og si allerede fått robben til å hate meg, dette kommer til å bli plankekjøring :)

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Like etter at jeg rykka opp fra Champipnship med Leeds første sesongen ble jeg tilbudt jobb i manu? Veldig lett å få bedre jobber enn i tidligere spill virker det som..

Så LvG fikk ikke sitte lenger en 1 sesong .. jaja , sann kan det gå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...