Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så moro når du har slått Sunderland 8-1 og har blitt tilbudt ny kontrakt allerede i november første sesongen, også klikker det fordømte spillet.. (Før du finner ut at spillet tilfeldigvis hadde autolagret rett etter kontrakten var signert) :tease:

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Litt sånn små-historisk spørsmål; hvor stor suksess har dere hatt med Ole Kristian Selnæs på tidligere versjoner av FM, for eksempel FM13? Jeg skal starte på den tøffe andresesongen i La Liga og har bruk for en dyptliggende playmaker. Jeg har muligheten til å signere han for ca. NOK90mill (budsjettet er på NOK110mill.).

Selv syns jeg det blir for dyrt, men mitt største problem i FM etter hvert som klubben din utvikler seg er å henge med på lønns- og overgangskostnadene. Jeg steiler når jeg ser at en spiller skal ha 50.000/uke når snittet i ligaen er 350.000/uke :p

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Liker nesten ikke å gjøre det for bra for fort. Blir nesten kjedelig da. Startet en ny unemployed challenge. Ble aldri å gjøre det på fm 14 for med minst mulig experience fikk jeg aldri jobber tilbudt, selv i nederste divisjon.

So mr Dave Nojob (you may refer me as Nojob, Dave) fikk jobb til Hyde. Var redd for å ikke få jobben så sa ja det er greit til alt styret ville på intervjuet så får ikke signere noe backroom staff på en stund.

Startet dårlig på jobben, mye tap mye uavgjort, men har kommet seg etterhvert og jeg ligger på 4de plass etter 22 kamper

Lenke til kommentar

Akkurat startet min andre sesong i Leicester etter en overraskende bra første sesong (9. plass og semifinale tap i Liga Cupen).

Flere enn meg som synes sesong 2 er vanskelig? Virker som taktikkene jeg har laget som fungerte så bra forrige sesong funker dårligere nå..

Lenke til kommentar

Første sesong ferdiggjort. Klarte opprykk med AFC Bolnore første sesongen og hadde maaange som ville ha meg som manager. Tok jobben for Enfield i Northern Counties East Premoier Division (har ikke peiling hvor langt ned det er men mye høyere enn Bolnore var :p)

Driver å forsterker laget nå, fikk en veldig og assistent manager for dette nivået og en sykt god scout (14,15 i judging)

Drev og søkte etter en ok coach til jeg så et kjent navn.. Kunne ikke motstå... Owen Hargreaves er trener! XD

post-262771-0-44938300-1421397920_thumb.jpg

post-262771-0-10612800-1421397924_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Trenger lagtips. Kopierte malen fra FMNorge...

Jeg søker: Lag med unge lovende spillere og greie ungdomfasiliteter. Et ok + støtteapparat fra før. En spennende tropp å jobbe med hadde heller ikke vært feil.

Nivå: Mellom eller i Championship - League Two, England.

Ambisjoner: Jobbe meg oppover i systemet, og bygge opp et storlag til slutt. En save jeg kan nyte og jobbe på detaljnivå over lengre tid.

Budsjett: OK budsjett. Trenger ikke stort, men må være noe

Lenke til kommentar

Første sesong ferdiggjort. Klarte opprykk med AFC Bolnore første sesongen og hadde maaange som ville ha meg som manager. Tok jobben for Enfield i Northern Counties East Premoier Division (har ikke peiling hvor langt ned det er men mye høyere enn Bolnore var :p)

Valgte Crawley United jeg. Gikk rimelig greit og ble opprykk med en gang her og.

GKEwYC6.png

QB0ScLK.png

Lenke til kommentar

Skal restarte i laveste div der, fant den databasen på reddit nå nettopp ^^

Jeg fant ikke helt svaret på det, men er det ekte navn på spillerne også? Jeg har gjort det alldeles fryktelig med årets Football Manager, men jeg føles en viss lyst til å prøve meg med Slough (eller som Tiger Lillies synger i sangen "Drop a bomb on Slough").

Edit: Det står: All the different non league tables contains real clubs and league names. Men det står ingenting om spillernavn

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Trenger lagtips. Kopierte malen fra FMNorge...
Jeg søker: Lag med unge lovende spillere og greie ungdomfasiliteter. Et ok + støtteapparat fra før. En spennende tropp å jobbe med hadde heller ikke vært feil.
Nivå: Mellom eller i Championship - League Two, England.
Ambisjoner: Jobbe meg oppover i systemet, og bygge opp et storlag til slutt. En save jeg kan nyte og jobbe på detaljnivå over lengre tid.
Budsjett: OK budsjett. Trenger ikke stort, men må være noe

Jeg starta med Norwich. Flere bra ungdommer , og en fin mulighet til opprykk!

Jeg rykka opp, havna på 4 året etter , men tapte i kvaliken til CL , så spiller EL nå. Sliter litt mer i 3.sesongen , mye kamper! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...