Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Juni 2015 (FM13): Har nettopp gjort en ordentlig bommert, eller et fantastisk overgangsvindu.

 

Jeg trengte en (les: 1) spiss av type måltyv og prøvde meg på to spillere; Stefan Scepovic og Michy Batshuayi for henholdsvis 16 og 38 mill.

 

Scepovic er ikke like god og er tre år eldre, men er 22mill. billigere og skal ha en god del mindre i både lønn og bonuser. Jeg trodde ikke jeg ble å få Michy siden andre klubber tilbød mer enn det dobbelte i lønn og tredoble bonuser så jeg signerte Scepovic. Plutselig får jeg beskjed om at jeg må flytte penger fra lønnsbudsjettet for å kunne gjennomføre overgangen. Jeg tenker meg ikke om og gjør det, plutselig får jeg beskjed om at overgangen er gjennomført!

 

Og før noen sier det; jeg tar meg av alt som har med overganger å gjøre. Litt snurt fordi jeg nå har to spillere som skal ha 145.000kr/uke og ikke kun en samtidig som jeg strengt talt ikke trengte to spisser...

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Kjøpte meg FM15 handheld. Styrer United, og ligger på andreplass når Januar er nådd. De som er kjøpt inn er Ødegaard, Tielemans og Süle. Først og sistnevnte spiller relativt mye første sesongen allerede. Imponert over Wilson også. Har et virkelig luksusproblem forover på banen med 4 spisser som alle vet hvor målet står henn. Bør bli 2. plass første sesongen (Chelsea er ekstreme).

iPad eller ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjøpte meg FM15 handheld. Styrer United, og ligger på andreplass når Januar er nådd. De som er kjøpt inn er Ødegaard, Tielemans og Süle. Først og sistnevnte spiller relativt mye første sesongen allerede. Imponert over Wilson også. Har et virkelig luksusproblem forover på banen med 4 spisser som alle vet hvor målet står henn. Bør bli 2. plass første sesongen (Chelsea er ekstreme).

iPad eller ?

 

Stemmer

Lenke til kommentar

suger så jævlig at jeg startet spillet før ødegaard kom på en patch :p har så lyst på å ha han til liverpool men får overleve, orker ikke å starte en ny når jeg har fått satt laget så bra som det er, ligger an til 2 året på rad med pl tittel, vant på ett fantastisk vis cl ifjor, store muligheter for å gjenta det men har mine tvil, ryker nok mot real eller bayern om jeg møter dem i semien/finalen.

Lenke til kommentar

Da var første sesong ferdig med Everton. Over all forventning vant jeg Ligaen. Ble slått ut i semien i Ligacupen av southampton, slått i finalen i Europa League av Fiorentina, 1-0, var en spennende match og vant Fa cupen over Man Utd 2-1 (etter å ha ligget under 0-1)

 

Får se hvor mye jeg får rutte med neste sesong. Trenger nye CM ^^

 

 

post-262771-0-21282100-1421113975_thumb.jpg

post-262771-0-97257800-1421113978_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...