DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Sett en som skrev det var dråpen for at han ikke skulle kjøpe i år. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Haha Men synes det er tragisk at det blir enda mer intervjuer og pressekonferanser. Etter et par sesonger så pleier jeg å være rimelig dritlei av masete journalister som stiller de samme dumme spørsmålene hver gang. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Så lenge det er mer variasjon og ikke flere pressekonferanser/spørsmål tror jeg det kan gå greit. Problemet mitt er at jeg ikke våger å la noen ta pressekonferansene for meg, assistenten min svarer som om han var sosiopat. Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Pressekonferanser synes jeg er såpass brutalt kjedelig at "sosiale ferdigheter" er det viktigste jeg ser etter hos en assistent manager. En assistent manager svarer veldig ofte "riktigere" på spørsmålene enn det jeg gjør når jeg bare stresser igjennom spørsmålene. Greit at de lover større variasjon i spørsmålene, men etter en måned i spillet tipper jeg man allerede har sett 90% av de, og da er jeg allerede dritlei! Men ellers er det MYE annet som virker interessant med denne versjonen. Ny kampmotor, menyoppsettet med "stolpen" på venstre side, muligheten til å definere hva slags manager du er, og nytt speidersystem (som var veldig på tide). Nå befinner jeg meg i det årlige, kjedelig vakum mellom to utgaver av FM, og det gjør at jeg ikke gidder å spille FM14, fordi jeg vet at den saven jeg driver med, vil bli kassert om en måneds tid. Endret 13. oktober 2014 av funchenstein Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Team-talks during the match work in a similar way as the pre-match, half-time and post-match team-talks, and allow you to talk to your whole team or target individual players. Burde ha vært på plass for lenge siden, men nå kommer den Endret 13. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Da var spillet bestilt! Gleder meg allerede til betaen Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kommer betaen rundt neste helg eller noe? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Ja, ca. to uker før 7. november. Tror man kanskje får Steam-koden litt tidligere for å få lastet ned spillet Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Likte også at det så ut som om man kunne flytet spillerene litt mer rundt på taktikktavla. Nå er det bare å stjele taktikker rett fra Zonal Marking. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Noen har som har fordypt seg i taktikkeri på FM? Min erfaring er at om man prøver å tenke litt utenfor boksen, så straffes man hardt. Jeg har lenge ønsket å spille en variant av 3-4-3 eller 3-5-2, men det gikk aldri bra. Nå har lag i den virkelige verden begynt å spille slik i stadig større grad, og da regner jeg med at det skal være større aksept for det av kampmotoren. Har noen en formening om hvorvidt dette kan funke? Keeper: Sweeper Keeper Forsvar: CB (def) - Libero (Support) - CB (def) DM: Complete Wing Back (Attack) - - - Complete Wing Back (Attack) Mid; Ball Winning Midfielder (Support) - Box To Box midfielder (Support) AM: Attacking Midfielder (Attack) - Shadow Striker (Attack) Striker: False Nine (Support) Høyt press, direkte spill, høyt tempo. Dette er en formasjon jeg har lyst å prøve i et game med noen kompiser (og som jeg kunne tenkt meg å se Spurs prøve irl). Tanken er man har en offensiv trio hvor spissen først og fremst er den kreative, som dropper i mellomrom for å få ball, hvorfra han kan spille fri lagkamerater. Attacking Midfielder skal bistå med offensiv bevegelse, og hjelpe til med det kreative arbeidet, mens Shadow Striker skal stå for målfarlige bevegelser. Når wingbackene kommer fremover skal det være tre-fire mann i boks (False Nine, Shadow Striker, Attacking Midfielder, Box-to-box Midfielder), samt et par utenfor (motsatt wingback, ball winning midfielder). Defensivt skal libero operere i mellomrom mellom midtbane og forsvar nåår vi er på offensiven, og stabilisere midtbanen, mens han defensivt faller ned som sikringsspiller. Vil det bli for offensivt, eller kan det la seg gjøre? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ser ut som noe som kan fungere om du har spillere som tåler høyt tempo, og som har gode basisferdigheter, i en hel kamp. Tror personlig det kan bli for offensivt dog. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Betaen kan lastes ned nå for de som har forhåndsbestilt! Fikk min kode igår fra FMScout. Bare 1.4GB nedlastning så den er ferdig på noen få minutter Endret 23. oktober 2014 av RollsReus™ 1 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Laster ned nå. Gleder meg! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Får jeg tilgang til betaen hvis jeg kjøper i Steam nå? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Får jeg tilgang til betaen hvis jeg kjøper i Steam nå?Svar oss? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Vet ikke med Steam, men kjøp heller fra siden jeg linker til i førstepost eller Sega Store. Billigere. Da burde du få steam-koden rimelig kjapt. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Får jeg tilgang til betaen hvis jeg kjøper i Steam nå? Ja! Det var det jeg gjorde. Nedlastning startet med en gang. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Sitter å spiller fra steam nå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Viktig å slippe betaen når jeg sitter med skoleoppgaver helt opptil halsen som skal være ferdige til i ettermiddag og i morgen... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Da har du ihvertfall gyldig grunn til å levere for sent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå