Martin93 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg har tatt en pause fra FM, ikke spilt på nesten 6 uker, Jeg syns FM15 i år e så utforsigbar og random, man kan score mål og lede 2-0, 3-0, så scorer motstanderen uansett 1 eller 2 mål selvom du tetter igjen og spiller sikkert og defensivt, jeg merker teamtalk har sykt mye å si. E det bare meg som syns dette? når jeg skryter til spillerne, eller før kampen sier eg har troen og gjør dette for fansen, så får de dårlig moral og blir bare sutrete, jeg har lyst å spille fm igjen men har ikke fått den gnisten og lysten ennå. Jeg skjønner at de får dårlig moral hvis jeg spiller en kamp mot chelsea og sier at ingenting enn seier er godt nok, det er jo mer logisk...plis ikke si at eg e kun den som har opplevd dette? Eg har hatt det ''problemet''. Men det er ikkje noke feil, bug elns. Starter du med ett rykte på manageren som er dårligere enn laget så slitter du med og få respekt hos spillerene, derfor negativ respons på teamtalk ogslikt. Har du det problemet, så få gode resultater og til slutt reagerer spilerene positivt til det du seier etter som dei får respekt får deg. Og leder du 2/3-0, så ta på kontroll/kontring(kommer ann på hvilket lag du er) og ta teamtalk i kampen på komprimer spillet. Som gjer dei jobber hardere og fokuserer mer på forsvar spill Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Takk for tips, kanskje eg får lysten igjen rett før jul! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Har sluttet å bruke teamtalk før kamp og har merket stor forbedring. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Eg har hatt god suksess med Forest, og bruker alltid teamtalk før, i pause og etter kampen. Og spillerene reagerer alltid positivt på det eg seier(som går masse på det eg skreiv tidligere med respekt hos spillerene) Og bruker privat samtale får og rose spillere som presterer bra som holder motivasjonen oppe. Så eg kan ikkje svare får andre sin del, men får meg fungerer vertfall teamtalk veldig bra... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Nesten så jeg griner her... Kan se opprykksdrømmen bare fade bort allerede nå, i begynnelsen av Oktober. Klubbens soleklart beste spiller Endret 16. desember 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Takk for svaret, MartinF. LLM er ganske viktig for meg, men jeg skal jo kjøpe det (til slutt) uansett, så ender vel opp med å kjøpe det i løpet av uken. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Bruker folk tipsa de får av assistent manager under kamper? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Njaei, kanskje en av ti ganger. Men som regel er det ting jeg hadde kommet til å endre på selv uansett utifra kampbildet. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hvorfor er ikke Åsane i 1.div selv om jeg starter med save i januar 2015? Når blir dette eventuelt endret? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Bruker folk tipsa de får av assistent manager under kamper? gjør det ofte og det med stor suksess som regel, han gjør mye riktig, men gjør naturligvis deler selv pga en må jo det! Endret 17. desember 2014 av topvulture Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Dette må være noe av det sykeste jeg har opplevd på FM noen gang. Tapte play-off finale 1-0 hjemme, og dette skjedde på bortebane: Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Dette må være noe av det sykeste jeg har opplevd på FM noen gang. Tapte play-off finale 1-0 hjemme, og dette skjedde på bortebane: haha sykt deilig seier da! ^^ Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Som en følge av fullt kjør på skolen ble FM lagt på is. Endelig fullført første sesong med Marseille, og det gikk i noen grad over forventningene. Endte med 2. plass i serien, kun to poeng bak Monaco1. Monaco 83 p2. OM 81 p3. PSG 80 p4. Lille 79p Seier i cupen ble det også. Merket store forbedringer etter patchen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvorfor er ikke Åsane i 1.div selv om jeg starter med save i januar 2015? Når blir dette eventuelt endret? Noen som vet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fordi det ikke er endret i databasen som SI pusher. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Vet du når dette vanligvis fikses? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Når det meldes ifra til SI. Enten via forumet, eller igjennom en researcher. Evt. så kan det være at noen tredjeparts databaser har inkludert det. Du kan jo fikse det selv i editoren da, om du vil spille med dem nå. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kommer til å endres i neste dataoppdateringspatch, som kommer en stund etter transfervinduet i januar. En eller annen gang i mars har vel vært normen de siste årene, og den kommer sikkert ikke noe tidligere denne sesongen heller. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Takk for svar. Hvor hviler man hele laget? Litt vanskelig dette med ny meny. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hadde planer om å vente til FM15 kom på tilbud... Tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå