Sameboe Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Seks spisser?! Spiller du med to på topp? Jeg har per nå to spisser i A-stallen pluss en unggutt som kan tas opp om jeg har behov. 2 spisser på topp ja. Henriquez har vel 0 kamper så langt. Wilson-Benteke/Mitrovic som er førstevalget på topp. Jese tar vel å vikarierer for Ødegaard i enkeltkamper fremfor på spissplass. Andre spillere som er kjøpt inn: Sule Lars Bender Tielemans Will Hughes Patrick Roberts Shawcross Følgende spillere er solgt: Hernandez - Stoke - 4,6 m pund Valencia - West Brom - 3,5 m pund Lingard - Southampton - 3,1 m pund Young - Southampton - 2,1 m pund Cleverley - Leicester - 2,0 m pund v.Persie - QPR - 1,1 m pund Har også solgt: Rooney og Nani første sesongen for rundt 30 m pund hver Smalling ble solgt tidlig Pluss at Carrick, Amos, Anderson, Keane, James osv. har gått på free transfer. Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Seks spisser?! Spiller du med to på topp? Jeg har per nå to spisser i A-stallen pluss en unggutt som kan tas opp om jeg har behov. Samme her. Har sjeldent mer enn dobbelt dekning, eller trippel dekning om laget kun spiller med 1 spiss. Men da snakker vi selvfølgelig om A-stallen. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 25 Forespørsler! Tror det blir vanskelig å holde på denne karen. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Flere som har problemer med å installere nye skins etter patchen? Dukker ikke opp i dropdown menyen. Mulig jeg overser noe? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Ser ut som jeg vinner min tredje sesong på rad med Glasgow Rangers, der Kelechi Iheanacho har herjet fullstendig på topp med 35 mål på 28 kamper! Ellers har jeg både Martin Ødegaard og Kristoffer Ajer som også er to av ligaens beste spillere, Ødegaard er den som topper ratingmessig enn så lenge! Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Flere som har problemer med å installere nye skins etter patchen? Dukker ikke opp i dropdown menyen. Mulig jeg overser noe? Jeg har også det problemet. Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Svaret finnes hos SI games: http://community.sigames.com/showthread.php/413341-Important-Skins-in-FM15.2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 JADDA! Suck it Ronny Deila! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 https://vid.me/GXYc Noen ganger er LLM jævlig brutalt. Hvor lærte disse å spille fotball?! 1 Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Usikker på lagvalg, da jeg har lyst på en save jeg kan kose meg med i jula Valget står mellom Southampton, Roma og Marseille. Tips tas imot med takkEDIT; hvorfor kan jeg ikke signere Ødegaard gratis ved spillstart? Endret 13. desember 2014 av Clöben Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hvordan er spillet akkurat nå? Jeg skulle kjøpe det i Steam-butikken i dag, men da jeg så at det var ca. 20 dårlige brukeranmeldelser per gode droppet jeg det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Det er spillbart, men syns LLM er hundre ganger vanskeligere enn på FM14. Aner ikke om det er en dealbreaker for deg eller ikke. Mye er fikset med de siste par patchene. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Eg har ikkje spilt FM på 2-3veker så når eg startet spillet no så funker ikkje sins eg har lastet ned lenger. Brukte det sist eg spilte men no funker det ikkje, går på innstillinger på spilet men eineste skin eg kan velge der er orginale... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Eg har ikkje spilt FM på 2-3veker så når eg startet spillet no så funker ikkje sins eg har lastet ned lenger. Brukte det sist eg spilte men no funker det ikkje, går på innstillinger på spilet men eineste skin eg kan velge der er orginale... http://www.fmscout.com/q-13989-Skins-in-FM-1520.html Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Noen andre som opplever at alle spissene du bruker på FM handheld putter mål. Alle spissene jeg har kjøpt inn, scorer minimum 10 mål hver, hver sesong. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Begynner og bli talent av han her, er komt gjennom klubben og hatt sitt gjennombrud på alaget denne sesongen. Blir nok ein måltjuv type... Og er på 3plass etter 16kamper i PL, regner med topp 4 skal bli vanskelig så får satse på Europa League! Må sei meg fornød med karrieren i Notthingham til no... Sesong 1: 4 plass i Championship, vant playoff Sesong 2: 14 plass i PL Sesong 3: 8 Plass i PL(1poeng opp til 5plass) Sesong 4 til no: 3plass i PL etter 16kamper Og tips til dere som treng spiss, hent Assombalonga... Er ei maskin, årets unge spiler 1 sesongen i PL, årets spiller i PL sist sesong og 2plass på toppskorer uansett om mustet 3måner med skadde+afrikamesterskap. Og er toppskorer i PL til no denne sesongen Endret 15. desember 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Ja, og er vertfall det no når eg ung og uerfaren...10timer uten mål så putselig no 3mål og 2assist på 2kamper... Men det er bedre enn reserve spissen min Guidetti....Alt han gjer er og bomme på åpent mål og klage. Velger du 5veker sesongoppkjøring så klager han i flere veker over for tidlig sesong start. Så han forsvinner i Januar.... Var no gratis signering heldigvis Og er det vanlig att styret begynner planlegging av ny stadiumen uten du får beskjed?...Gjekk inn på styret siden før denne sesongen, og der står det att har planlagt ny stadium men eg har aldri fått noke melding om det... Endret 15. desember 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg har tatt en pause fra FM, ikke spilt på nesten 6 uker, Jeg syns FM15 i år e så utforsigbar og random, man kan score mål og lede 2-0, 3-0, så scorer motstanderen uansett 1 eller 2 mål selvom du tetter igjen og spiller sikkert og defensivt, jeg merker teamtalk har sykt mye å si. E det bare meg som syns dette? når jeg skryter til spillerne, eller før kampen sier eg har troen og gjør dette for fansen, så får de dårlig moral og blir bare sutrete, jeg har lyst å spille fm igjen men har ikke fått den gnisten og lysten ennå. Jeg skjønner at de får dårlig moral hvis jeg spiller en kamp mot chelsea og sier at ingenting enn seier er godt nok, det er jo mer logisk...plis ikke si at eg e kun den som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå