Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

JEG EEER SÅ LEI!!!

WDG95oE.png

HAHAHA samme her! Jeg har jo ca 2 skader i snitt pr kamp......jeg er united, er kanskje litt realistisk ;) neida men virker som de må patche det der! Overdrevet med skader...nettopp fått tilbake rafael fra 3 måneders skade....så lar jeg han få 15 min på slutten av en kamp, han hadde 92 % så skal jo ikkje bli skadet der....4-5 min måtte han ut hahaa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser det er mange her som er frustrert over at de slipper inn mange mål på hjørnespark. Det gjorde jeg også og fant en løsning som har fungert for meg. Dette leste jeg på det offisielle forumet så jeg vil ikke ta på meg æren for å ha funnet løsningen. I skrivende stund har jeg sluppet inn 4 mål på 24 ligakamper, noe som må sies å være akseptabelt. Du setter opp defensive hjørnespark på denne måten:

- De tre beste "hopperne" (beste jumping reach) settes til å markere boksen (Zonally Mark Six Yard Box).

- En spiller som marker nærmeste stolpe (Mark Near Post) ingen på bakre stolpe (Mark Far Post)

- En spiller på sekstenmeteren (Edge Of Area)

- En spiller framme i tilfelle kontring (Stay Forward)

- Resten av spillerne i forsvar (Go Back)

Jeg spiller med tre midtstoppere og setter disse til å markere boksen. Spiller du med to midtstoppere så ta en annen spiller med god spenst og styrke til å gjøre dette i tillegg.

Lykke til! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Wow imponerende Marseille lag, hadde det vært mulig å få se squaden din?

Her er mitt Norwich lag før tredje sesongen:

post-109180-0-34545400-1416505087_thumb.jpg

Fjor året endte med en veldig overraskende 6 plass i PL så jeg forsøkte å få inn litt erfaring i tillegg til mer klasse spillere:

post-109180-0-03142800-1416505165_thumb.jpg

Har bare 22 mann i spillerstallen og veldig lite som kan brukes av reservene, men har hatt veldig lite skader så lang(bank i bordet), så håper det holder!

Lenke til kommentar

Ordentlig frustrert nå! Satt meg ned i godstolen da jeg endelig har litt tid til FM, og har nylig oppdatert til Yosemite. Når jeg laucher FM fra Steam kommer skjermen kun i kvart størrelse. Altså er 3/4 av skjermen sort, og alle funksjoner er komprimert til 1/4 av skjermen. Noen som har vært borti dette eller vet noe om det?

Edit: Funker når jeg kjører spillet i vindu. Sitter forøvrig på en MBP 15 " retina hvis dette er relevant.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Dere som nå har prøvd spillet i en stund, hvordan er årets utgave? I begynnelsen ville jo klagingen ingen ende ta og det virket totalt ubrukelig, men det ser ut til å ha dødd litt ut.

Er det verdt det eller skal jeg bare holde meg til FM13 helt til det kommer på 70% salg eller noe? :p

Er du ikke blodfan og hekta på FM kan du fint vente på ett par patcher og en god rabatt før du kjøper. Men når de fleste buggene er rensket ut kan dette bli en veldig bra utgave av FM spør du meg. Endringene de har gjort fra 14 er mange og gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...