New77Era Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 JEG EEER SÅ LEI!!! HAHAHA samme her! Jeg har jo ca 2 skader i snitt pr kamp......jeg er united, er kanskje litt realistisk neida men virker som de må patche det der! Overdrevet med skader...nettopp fått tilbake rafael fra 3 måneders skade....så lar jeg han få 15 min på slutten av en kamp, han hadde 92 % så skal jo ikkje bli skadet der....4-5 min måtte han ut hahaa... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Er sengetid her nå, men jeg kan jo ikke avslutte FM nå... Jeg klarer ikke tape! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Del gjerne taktikken din MArtinF, ser at du holder nullen i mange kamper, det skjer nemlig ikke hos meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 What is this tactical sorcery? :O Lenke til kommentar
Bluelion71 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg ser det er mange her som er frustrert over at de slipper inn mange mål på hjørnespark. Det gjorde jeg også og fant en løsning som har fungert for meg. Dette leste jeg på det offisielle forumet så jeg vil ikke ta på meg æren for å ha funnet løsningen. I skrivende stund har jeg sluppet inn 4 mål på 24 ligakamper, noe som må sies å være akseptabelt. Du setter opp defensive hjørnespark på denne måten: - De tre beste "hopperne" (beste jumping reach) settes til å markere boksen (Zonally Mark Six Yard Box). - En spiller som marker nærmeste stolpe (Mark Near Post) ingen på bakre stolpe (Mark Far Post) - En spiller på sekstenmeteren (Edge Of Area) - En spiller framme i tilfelle kontring (Stay Forward) - Resten av spillerne i forsvar (Go Back) Jeg spiller med tre midtstoppere og setter disse til å markere boksen. Spiller du med to midtstoppere så ta en annen spiller med god spenst og styrke til å gjøre dette i tillegg. Lykke til! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 For andre sesongen på rad så ender jeg og PSG opp med samme poengsum. Denne gangen var jeg på feil side av gjerdet... Å bli nummer to i ligaen med ett tap og 16 innslupne er faen så surt! Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hva gjør jeg om jeg får jevnlig opp feilmeldinger hvor det heter noe som at "file in your crash dumps" (??)Jeg ser også at det ligger 7-8 DMP-filer i crash dump-mappen. Jeg har ikke vært borte i dette før Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Litt feil sted, men for oss som endrer FM-versjon like ofte som England endrer monark; vet noen om noen gode oppdaterte 2014-databaser for FM13? Jeg har funnet denne (ikke prøvd å laste ned, er på jobb), men er det en FM-spiller som er en form for go-to-guy når det gjelder oppdateringer? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Wow imponerende Marseille lag, hadde det vært mulig å få se squaden din? Her er mitt Norwich lag før tredje sesongen: Fjor året endte med en veldig overraskende 6 plass i PL så jeg forsøkte å få inn litt erfaring i tillegg til mer klasse spillere: Har bare 22 mann i spillerstallen og veldig lite som kan brukes av reservene, men har hatt veldig lite skader så lang(bank i bordet), så håper det holder! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Wow imponerende Marseille lag, hadde det vært mulig å få se squaden din? Nå er vi utenfor sesong, og jeg har solgt et par spillere, og må få et par mann til inn, men troppen er helt kurant. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ja der var det litt snacks! Men jeg fant akkurat en helt latterlig regen! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Ordentlig frustrert nå! Satt meg ned i godstolen da jeg endelig har litt tid til FM, og har nylig oppdatert til Yosemite. Når jeg laucher FM fra Steam kommer skjermen kun i kvart størrelse. Altså er 3/4 av skjermen sort, og alle funksjoner er komprimert til 1/4 av skjermen. Noen som har vært borti dette eller vet noe om det? Edit: Funker når jeg kjører spillet i vindu. Sitter forøvrig på en MBP 15 " retina hvis dette er relevant. Endret 20. november 2014 av Hugol Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Du kan kjøre i vindu og bruke OSX sin fullskjerm-greie. Gjorde det på betaen på Macen min, men ikke prøvd siden. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Takk for tips. Fungerer enn så lenge. Noen som har noen tips til kjøp av spillere til 1 div? Startet ny save med FFK og har ikke så altfor mye å bruke. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Er sengetid her nå, men jeg kan jo ikke avslutte FM nå... Jeg klarer ikke tape! Del gjerne taktikken din! Sliter sinnsykt med å holde nullen.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Bruker en litt tweaket v9 av ChristianEriksens Beautiful Play fra FM Base. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Ja der var det litt snacks! Men jeg fant akkurat en helt latterlig regen! Florentino Lopez.jpg Dæææng! Storkamp for min del i CL-playoff! Endret 20. november 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Dere som nå har prøvd spillet i en stund, hvordan er årets utgave? I begynnelsen ville jo klagingen ingen ende ta og det virket totalt ubrukelig, men det ser ut til å ha dødd litt ut. Er det verdt det eller skal jeg bare holde meg til FM13 helt til det kommer på 70% salg eller noe? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dere som nå har prøvd spillet i en stund, hvordan er årets utgave? I begynnelsen ville jo klagingen ingen ende ta og det virket totalt ubrukelig, men det ser ut til å ha dødd litt ut. Er det verdt det eller skal jeg bare holde meg til FM13 helt til det kommer på 70% salg eller noe? Er du ikke blodfan og hekta på FM kan du fint vente på ett par patcher og en god rabatt før du kjøper. Men når de fleste buggene er rensket ut kan dette bli en veldig bra utgave av FM spør du meg. Endringene de har gjort fra 14 er mange og gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå