Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

Gå inn på tropp-siden og ta screenshot av det.

Ser ut slikt som dette:

attachicon.gifSkjermbilde 2014-11-16 kl. 19.32.13.png

Skal vel være et ikon rett under fortsett-knappen?

Hmm. Ja det skal det. Hva skjer når du går til nedlastninger -> ingame editor på meny-siden?

Ser at du har kjøpt Simone Scuffet. Hvordan gjør han det? Kjøpte han selv i 2015, men sendte ham tilbake til Udinese for utlån. Tror jeg kommer til å la ham bli der en stund før jeg selger ham dyrt ettersom han er altfor god til å være andrekeeper. Tviler på at han blir bedre enn De Gea.

Det står at jeg har kjøpt editoren. Samme sier Steam.

post-258325-0-65852000-1416166809_thumb.png

post-258325-0-78553800-1416166823_thumb.png

Angående Scuffet:

Prestert helt greit for meg sålangt, fikk han for en fin pris (80 millioner), dermed ble han min erstatter for Diego Lopéz. Han er fortsatt ung, så jeg har troen på at han skal begynne å prestere ganske så godt innen kort tid.

post-258325-0-02300600-1416166980_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen for et merkelig spill. Har spilt 4 kamper i Premier League første sesongen, hvorpå Balotelli har startet 2 av kampene i tillegg til å ha kommet inn som innbytter de 2 andre.

Rett før den 5. kampen går han ut og er bekymret for at han ikke får nok spilletid.

Lenke til kommentar

Faen for et merkelig spill. Har spilt 4 kamper i Premier League første sesongen, hvorpå Balotelli har startet 2 av kampene i tillegg til å ha kommet inn som innbytter de 2 andre.

Rett før den 5. kampen går han ut og er bekymret for at han ikke får nok spilletid.

ja samme her, selv om han har spilt alle kampene til nå, men spiller en form for 41221, da er det greit med sturridge på topp til tider også. Men jah han sluttet å klage nå som han fortsatt fikk spille, sturridge ble skada (ingen bombe der) så da gikk det uten problemer. Gjør det ganske bra da! ligger vel a poeng med united etter 11 kamper der vi er begge de desidert beste atm, men gikk på en merkelig smell mot everon nå, leda 2-0, så i 87 min så scorer de helt random ut av det blå to mål på rappen, det ene ett sleivskudd fra 40 meters hold!!! kunne ikke tro mine egne øyne.

er ikke like gale med sjansesløsing i dette spillet som det forrige men allikevel litt gale fordeom!

Lenke til kommentar

Status etter første sesong

Rykket opp til Premier League med Cardiff (endte på 4.plass, vant play-off). Mål fra corner og innlegg er hinsides irriterende og har provosert "nær-døden" opplevelser for computeren opptil flere ganger.

Med begrensede midler fikk jeg hentet en av favorittspillerne mine; Anthony Knockaert til 9 mill pund.
-Anderson kom inn gratis
-Younes Kaboul på lån
-Omeruo på lån

samt Theophil-Catherine tilbake fra lån. Jeg føler at troppen burde være sterk nok til overlevelse

Lenke til kommentar

Ja, skjer mye rart i dette spillet. Har både scoret og sluppet inn noen helt hinsides latterlige mål. Det fine med FM15 er at Balotelli faktisk greier å score :)

balotelli har noen helt ufattelige mål, glemmer aldri 3-2 målet mot city da jeg snudde 2-1 til 3-2 på overtid på bortebane, episk, håper det skjer på ekte og etterhvert ^^

Lenke til kommentar

Slik lyder første syv. Åpnet over all forventning, spesielt gledelig seier over klubben i mitt hjerte, United!

Cardiff - Sunderland (2-1)

Arsenal - Cardiff (2-0)

Cardiff - QPR (5-0)

Burnley - Cardiff (1-0) :hrm:

Cardiff - M'boro (4-1)

Swansea - Cardiff (2-0)

Cardiff - United (2-1)

Spiller med følgende lag:
Romero
Theophile-Cathr ---- Kaboul -----Manga -------- Fabio
Cairney -------- Whittingham
Knockaert --------- Dæhlie --------- Noone
Macheda

*Ødegaard på benk :w00t:

Lenke til kommentar

Okei, er dette kødd eller? 2 ganger på rad i en kamp har keeperen min gitt ballen til spissen, og han skyter på åpent mål...jeg ledet 1-0 og tapte 2-1 pga det....er dette en bug eller? helt utrolig forbanna irriterende :p

han hadde ikke startet neste kamp for meg uavhengig av hvem han er, men spilte du supersafe pasningsspill ogdefensivt evt med drøying av tid og korte pasninger? kan være det som gjør at de finner på slike dumheter, husker det skjedde for meg på fm 14 noe lignende(bare ikke 2 på en kamp) :p

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Okei, er dette kødd eller? 2 ganger på rad i en kamp har keeperen min gitt ballen til spissen, og han skyter på åpent mål...jeg ledet 1-0 og tapte 2-1 pga det....er dette en bug eller? helt utrolig forbanna irriterende :p

han hadde ikke startet neste kamp for meg uavhengig av hvem han er, men spilte du supersafe pasningsspill ogdefensivt evt med drøying av tid og korte pasninger? kan være det som gjør at de finner på slike dumheter, husker det skjedde for meg på fm 14 noe lignende(bare ikke 2 på en kamp) :p

Det var De Gea! Nei ingen sånne spesifikke instrukser, kun defensiv formasjon....jeg pleier ikke å "jukse" men jeg ble så forbanna at jeg slo av fm etter den kampen, ledet kampen 1-0 komfortabelt mot liverpool, så så har jeg full kontroll spiller tilbake til keeper..så bruker De Gea litt tid med ballen, sentrer den ut til Balotelli og han scorer på åpent mål, andre gangen då skulle han sentre ut til høyrebacken, rett ut til sterling eller kem faen det var...og sterling skyter fra 30-40 meter...rett inn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...