Tkse Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Gå inn på tropp-siden og ta screenshot av det. Ser ut slikt som dette: Skjermbilde 2014-11-16 kl. 19.32.13.png Skal vel være et ikon rett under fortsett-knappen? Hmm. Ja det skal det. Hva skjer når du går til nedlastninger -> ingame editor på meny-siden? Ser at du har kjøpt Simone Scuffet. Hvordan gjør han det? Kjøpte han selv i 2015, men sendte ham tilbake til Udinese for utlån. Tror jeg kommer til å la ham bli der en stund før jeg selger ham dyrt ettersom han er altfor god til å være andrekeeper. Tviler på at han blir bedre enn De Gea. Det står at jeg har kjøpt editoren. Samme sier Steam. Angående Scuffet: Prestert helt greit for meg sålangt, fikk han for en fin pris (80 millioner), dermed ble han min erstatter for Diego Lopéz. Han er fortsatt ung, så jeg har troen på at han skal begynne å prestere ganske så godt innen kort tid. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Merkelig. Tror det beste du kan gjøre er å spørre på FM15-forumet. Endret 16. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Sikker på at du ikke krysset av for "forby bruk av in-game editor" eller hva det står på norsk når du startet spillet? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Lagde en ny save for å være sikker på at det ikke var grunnen. Kom ikke opp noe ikon på den saven... Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 har du prøvd med orginal skin? Eg veit ikkje om det skal bety noke, sku no ikkje trudd det. Men føler har lest om folk som hadde lignende problemer på FM 14 att noen ting som ikkje fungerte med ett skin elns... Kan ver eg som tar fullstending feil og altså Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg gir snart opp dette spillet. Nesten hver bidige gang ballen lempes inn i feltet så blir det mål. Slipper jo inn 2-3 mål på innlegg og corner hver kamp.... Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Eg har bare det problemet på hjemmebane... Derfor blei ligans beste bortelag og ligaens 15elns beste hjemmelag i championship og ryket opp bare på grunn av borte formen... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 På en sesong så ble målforskjellen 111-64. Det er snitt på 2.4 mål for og 1.4 imot hver kamp. I tillegg slapp jeg inn ca 40 corner mål på en sesong, nesten 1 mål i snitt per kamp. Tullete spill 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Faen for et merkelig spill. Har spilt 4 kamper i Premier League første sesongen, hvorpå Balotelli har startet 2 av kampene i tillegg til å ha kommet inn som innbytter de 2 andre. Rett før den 5. kampen går han ut og er bekymret for at han ikke får nok spilletid. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Faen for et merkelig spill. Har spilt 4 kamper i Premier League første sesongen, hvorpå Balotelli har startet 2 av kampene i tillegg til å ha kommet inn som innbytter de 2 andre. Rett før den 5. kampen går han ut og er bekymret for at han ikke får nok spilletid. ja samme her, selv om han har spilt alle kampene til nå, men spiller en form for 41221, da er det greit med sturridge på topp til tider også. Men jah han sluttet å klage nå som han fortsatt fikk spille, sturridge ble skada (ingen bombe der) så da gikk det uten problemer. Gjør det ganske bra da! ligger vel a poeng med united etter 11 kamper der vi er begge de desidert beste atm, men gikk på en merkelig smell mot everon nå, leda 2-0, så i 87 min så scorer de helt random ut av det blå to mål på rappen, det ene ett sleivskudd fra 40 meters hold!!! kunne ikke tro mine egne øyne. er ikke like gale med sjansesløsing i dette spillet som det forrige men allikevel litt gale fordeom! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ja, skjer mye rart i dette spillet. Har både scoret og sluppet inn noen helt hinsides latterlige mål. Det fine med FM15 er at Balotelli faktisk greier å score Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 FM har faen meg blitt sånn at om du vet de kommer frem på kanten er det 99,9% sjanse for at de scorer. Triste greier. 1 Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Status etter første sesong Rykket opp til Premier League med Cardiff (endte på 4.plass, vant play-off). Mål fra corner og innlegg er hinsides irriterende og har provosert "nær-døden" opplevelser for computeren opptil flere ganger. Med begrensede midler fikk jeg hentet en av favorittspillerne mine; Anthony Knockaert til 9 mill pund.-Anderson kom inn gratis-Younes Kaboul på lån-Omeruo på lån samt Theophil-Catherine tilbake fra lån. Jeg føler at troppen burde være sterk nok til overlevelse Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ja, skjer mye rart i dette spillet. Har både scoret og sluppet inn noen helt hinsides latterlige mål. Det fine med FM15 er at Balotelli faktisk greier å score balotelli har noen helt ufattelige mål, glemmer aldri 3-2 målet mot city da jeg snudde 2-1 til 3-2 på overtid på bortebane, episk, håper det skjer på ekte og etterhvert ^^ Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Slik lyder første syv. Åpnet over all forventning, spesielt gledelig seier over klubben i mitt hjerte, United!Cardiff - Sunderland (2-1) Arsenal - Cardiff (2-0)Cardiff - QPR (5-0)Burnley - Cardiff (1-0) Cardiff - M'boro (4-1)Swansea - Cardiff (2-0)Cardiff - United (2-1) Spiller med følgende lag: RomeroTheophile-Cathr ---- Kaboul -----Manga -------- Fabio Cairney -------- Whittingham Knockaert --------- Dæhlie --------- Noone Macheda *Ødegaard på benk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Imbula-hattrick på fem minutter, tre skudd, tre cornere. Jaok. Han puttet enda en før pause, så fire mål halvveis. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Okei, er dette kødd eller? 2 ganger på rad i en kamp har keeperen min gitt ballen til spissen, og han skyter på åpent mål...jeg ledet 1-0 og tapte 2-1 pga det....er dette en bug eller? helt utrolig forbanna irriterende Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Okei, er dette kødd eller? 2 ganger på rad i en kamp har keeperen min gitt ballen til spissen, og han skyter på åpent mål...jeg ledet 1-0 og tapte 2-1 pga det....er dette en bug eller? helt utrolig forbanna irriterende han hadde ikke startet neste kamp for meg uavhengig av hvem han er, men spilte du supersafe pasningsspill ogdefensivt evt med drøying av tid og korte pasninger? kan være det som gjør at de finner på slike dumheter, husker det skjedde for meg på fm 14 noe lignende(bare ikke 2 på en kamp) Endret 18. november 2014 av topvulture Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Okei, er dette kødd eller? 2 ganger på rad i en kamp har keeperen min gitt ballen til spissen, og han skyter på åpent mål...jeg ledet 1-0 og tapte 2-1 pga det....er dette en bug eller? helt utrolig forbanna irriterende han hadde ikke startet neste kamp for meg uavhengig av hvem han er, men spilte du supersafe pasningsspill ogdefensivt evt med drøying av tid og korte pasninger? kan være det som gjør at de finner på slike dumheter, husker det skjedde for meg på fm 14 noe lignende(bare ikke 2 på en kamp) Det var De Gea! Nei ingen sånne spesifikke instrukser, kun defensiv formasjon....jeg pleier ikke å "jukse" men jeg ble så forbanna at jeg slo av fm etter den kampen, ledet kampen 1-0 komfortabelt mot liverpool, så så har jeg full kontroll spiller tilbake til keeper..så bruker De Gea litt tid med ballen, sentrer den ut til Balotelli og han scorer på åpent mål, andre gangen då skulle han sentre ut til høyrebacken, rett ut til sterling eller kem faen det var...og sterling skyter fra 30-40 meter...rett inn.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 JEG EEER SÅ LEI!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå