Leaf Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hvordan fungerer instruksjonene på motspillere? På taktikkbildet kan du legge inn dette, noe jeg har gjort. Men når jeg kommer til en kamp så er ikke disse instruksjonene tilstede og jeg må legge de inn manuelt på skjermen før teamtalken. Dårlig forklart.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Kjøpe nettopp in-game editoren, men finner ikke ikonet for verktøyet inne på spillet. Noen som vet? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Noen som har teori på hvorfor eg slitter på hjemebane?.. Er Nottingham Forest og kjemper om opprykk 1 sesongen. Er ligaens beste bortelag, men ligaens 11 beste hjemmelag... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Jeg syns det er best å ha en taktikk som tar kontroll på hjemmbane. Det fungerer bedre borte med en taktikk som er litt mer defensiv, men hjemme så funker det dårlig. Det er min erfaring ihvertfall at det funker best når man har en taktikk som baserer seg på å ha mer kontroll, altså ta kontroll over matchen med en angreps taktikk eller en som har bra ballbesittelse. Hvis jeg går ut hjemme med en taktikk som baserer seg på det defensive så syns jeg det går dritt. Har ikke fått spilt så mye FM15, men det var sånn for meg på 14, så regner med at ikke det har endret seg så mye. Endret 16. november 2014 av seigmenn Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Eg spiler alltid med taktikk som tar kontroll ,ettersom liker offansiv ballbesitande fotball. Men på hjemmebane kontroler eg kampen men dei bommer på sjangsane. Og vist eg får 1skudd imot så er det 1mål, som oftest fra inlegg eller dødball. Som denne kampen, dominerer kampen og skaper masse sjangser. Men taper 0-4 mot Blackburn, etter 4 dødball mål. Eg har lagt dødball taktikk som funker perfekt på bortebane, men er nett som eg skal sleppe inn mål på hjemebane... Og mine spilere bommer til og med på åpent mål hjemme... Endret 16. november 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Dette spillet frustrerer meg til tider.... Kan vinne seks kamper på rad, så møter jeg ligaens beste lag og taper. Og etter det klarer jeg ikke å vinne en kamp på seks kamper igjen..... Umulig å snu skuta Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Om jeg låner ut en spiller, vil dette påvirke HG mulighetene hans? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har slitt veldig til nå med dette spillet, fikk sparken i både Cardiff og Bradford på første saven. Med Cardiff tapte jeg 6 av de 9 kampene jeg spilte bla. 0-6 hjemme mot Wolves. Men startet en ny save Norwich og nå flyter det veldig bra! På de 9 første kampene har 8-0-1 med da eneste tap mot Cardiff(selvsagt!) og en 5-0 seier mot Wolves! Spiller veldig offensiv og flott spill med fokus på vingene og det henspeiler seg i målforskjellen som er spinnville 29-10 på 9 kamper! Men må bare anbefale en spiller fra Norwich, Josh Murphy! 19 år gammel og 3 mål og 8 assist så langt, han herjer hver kamp. Og sammen med Nathan Redmond er de hovedgrunnen til min suksess så langt. Har som sagt lagt opp til en taktikk med masse fokus på ving spillet og alt jeg skaper fremover kommer via disse to. Samt cornere da, en tredjedel(MINST!) av alle mål, for og imot er cornere! Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Vant play-off med Nottingham Forest i Sesong 1 så klar får PL Så den elendige hjemmeformen klarte ikkje og ødelegge heile sesongen... Startet forsterkningen til PL med Kasper Schmeichel får £6,75 mill og John Guidetti får £150,000! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Har det helt motsatt. Slår alt og alle på hjemmebane, men klarer faen ikke å vinne en bortekamp med mindre det er nedrykklag. Har hjemmebanefordel for mye å si i dette spillet? Endret 16. november 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Helvete, jeg merker virkelig at dette spillet er utfordrende! Jeg har alltid begynt en save med et lag med helt ok økonomi og helt grei stall, men i år valgte jeg å ta over United...jeg merker at det har jævlig mye å si at de er vant til taktikken som er satt opp, er sykt viktig å trene på formasjon og taktikk i pre-season, jeg la ikke så mye vekt på dette i begynnelsen. Jeg tapte seriøst mot u21 laget mitt 2-0, tapte mot leeds, tapte mot wba, så trente jeg hardt på formasjon og taktikk, reiste på USA Turne, og vant 3 kamper der..og no begynner laget å ta form....noen andre som har slitt med dette og har merket dette? det var ikke så nøye på fm14 med å trene veldig hardt på formasjon og taktikk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Fant ut at en 4-5-1 (4-1-2-2-1)-formasjon var jævla effektivt på bortebane! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Prøver igjen, noen som vet hvor på Mac eller hvorfor jeg ikke finner ikonet til ingame editoren? Hvem skal jeg ta kontakt med, for å få pengene igjen, eller få produktet jeg har betalt for? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Gå inn på tropp-siden og ta screenshot av det. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Ingen som vet ang. utlån av spillere og HG? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Helvete. Like før jeg får sparken i Arsenal nå. Klarer faen ikke vinne bortekamper. Har prøvd alt, fra høyt press, parkere bussen, ballbessitende og jeg klarer ikke vinne. Hadde akkurat en 3 mål ledelse mot Zenit i CL før det ble 3-3. Verre er at moralen til spillerne er på bunn og da er det jævla vanskelig å få resultater. Jeg har bare eid FM14 før dette, og synes dette er langt mer utfordrende. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Ingen som vet ang. utlån av spillere og HG? Spørs hvor du låner han ut. Låner du spilleren til en spiller i samme land blir han homegrown, i motsetning om du låner han ut til et annet land. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Danny Welbeck er elendig i dette FM. Noen som har prøvd Destro? Vurderer å prøve å bytte. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Gå inn på tropp-siden og ta screenshot av det. Ser ut slikt som dette: Skal vel være et ikon rett under fortsett-knappen? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Gå inn på tropp-siden og ta screenshot av det. Ser ut slikt som dette: Skjermbilde 2014-11-16 kl. 19.32.13.png Skal vel være et ikon rett under fortsett-knappen? Hmm. Ja det skal det. Hva skjer når du går til nedlastninger -> ingame editor på meny-siden? Ser at du har kjøpt Simone Scuffet. Hvordan gjør han det? Kjøpte han selv i 2015, men sendte ham tilbake til Udinese for utlån. Tror jeg kommer til å la ham bli der en stund før jeg selger ham dyrt ettersom han er altfor god til å være andrekeeper. Tviler på at han blir bedre enn De Gea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå