Clöben Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få Ødegaard med i spillet? Jeg har subscribet siden hans på Workshop, men han kommer ikke med i spillet. Hjelp Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få Ødegaard med i spillet? Jeg har subscribet siden hans på Workshop, men han kommer ikke med i spillet. Hjelp Du må starte et nytt spill. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har prøvd det to ganger nå, uten hell. Skal det være så forbanna vanskelig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Du må subscribe inne på spillet, ikke på steam utenfor. Unsubscribe utenfor først. Så må du restarte spillet etterpå. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kjøpte in game editor for å teste hva den egentlig gjør. (30 kr er ingenting ) men finner den ingenplasser. er jeg blind? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Kjøpte in game editor for å teste hva den egentlig gjør. (30 kr er ingenting ) men finner den ingenplasser. er jeg blind? Edit: Og nei bruker ikkje editoren for juks! Kjøpte den får brukte den når eg lagte Ødegaard, men fekk jo nesten aldri brukt den siden Ødegaard kom offisielt dagen etter.. Jaja, bare 30kr Endret 12. november 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Du må subscribe inne på spillet, ikke på steam utenfor. Unsubscribe utenfor først. Så må du restarte spillet etterpå. Mange takk for hjelpen. Hentet Ødegaard til Cardiff. Norges to mest lovende i samme klubb. Spennende Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Jeg gir de en sjanse! Dritt lei av å ha rykket opp med Norwich, og ustabiliteten som medfølger i PL. Hele laget klager, tross en solid femte plass etter 15 spilte kamper (!)Opplevde det samme med United etter å ha vunnet ligaen. Lå på 13. plass etter 5 kamper og flere spillere klaget og ville ha private samtaler om fremtiden. Det var til og med en som mente at taktikken måte endres siden den tydeligvis ikke passet spillerne. Det verste er at den var ganske lik den som jeg brukte i gullsesongen. Problemet var jo heller ikke taktikken, men spillerne, var jo uendelig med sløsing hver eneste kamp. Kan ikke si at jeg hadde hell med dommerne heller. Høye forventninger i United selvfølgelig, men kjenner man til historikken til klubben så har tid og kontinuitet brakt mye suksess. Må heller ikke glemme at vi endte på 7. plassen sesongen før jeg tok over... Nå skal jeg spille ferdig ihvertfall denne sesongen og forhåpentligvis vinne CL og dermed lage en ny save med en middels stor klubb. Avhenger litt av når neste patch kommer. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hvor stor database pleier dere å spille med? Hvor mange land? Er støtt så usikker på hvor mange personer jeg skal ha med i spillet.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Large database. Spiller i England, så har med helt ned til Vananarama (I'm your Venus) North/South, ellers øverste divisjon i Spania, Frankrike, Tyskland, Nederland, Italia, Portugal, Russland, Tyrkia, USA og Brasil. Henter alt fra Norge. Roughly 61k, mener jeg. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Om noen kjeder seg like mye som meg så streamer jeg litt frem til kl 19 , fjerde sesongen med United og Spania www.twitch.tv/olehenri23 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Har vel en rundt 50k spillere selv. Mange av de største landene i Europa, pluss Skandinavia, samt Brasil og Argentina. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Kan man spille Classic mode i multiplayer? Lenke til kommentar
Pippin Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Noen som har noen råd mot det å slippe inn mål på dødball? Sliter ofte med dette problemet, ettersom jeg kan spille nesten en hel kamp uten noe skudd mot mitt eget mål, så får de en sjanse på corner eller lignende som de scorer på. Er for øvrig ikke bare cornere, men også frispark og innlegg generelt jeg sliter med. Lenke til kommentar
Pippin Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Kan man spille Classic mode i multiplayer? Ja, Classic mode kan spilles i multiplayer så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Noen som har noen gode taktikker å anbefale (nedlastbare)? Eller tips til gode spillere som herjer? Spiller i Premier League. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 4-4-2 funker bra med Fiorentina. Team shape: Flexible. Mentality: standard/control. Team instuctions: shorter passing, exploit the right flank (pga Cuadrado), push higher up, close down more, stay on feet, use tighter marking, be more expressive. 1 Lenke til kommentar
Pippin Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Noen som har noen gode taktikker å anbefale (nedlastbare)? Eller tips til gode spillere som herjer? Spiller i Premier League. Har hatt gode erfaringer med Luciano Vietto, Tielemans og Lucas Romero i Borussia Dortmund. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Svært gode erfaringer med både Tielemans og Romero i Premier League. De to beste kjøpene jeg har gjort på FM15 så langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Tielemans er den eneste spilleren med -10 potensiale i spillet, så alle som har mulighet burde kjøpe han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå