Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må først abonnere på denne: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=340346029

Han vil komme med i selve spillet ved neste patch, men den har ikke noen dato.

Vurderer å starte en ny save med Ajax. Kanskje det beste laget i Nederland, men ikke verdensklasselag i Europa. Å prøve å vinne Champions League med dem vil være en bra utfordring.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Vurderer å starte en ny save med Ajax. Kanskje det beste laget i Nederland, men ikke verdensklasselag i Europa. Å prøve å vinne Champions League med dem vil være en bra utfordring.

Med Ajax kan du dominere Eredivisie kanskje litt for lett. Om du utelater å velge Ajax, men et annet lag i NL blir det morsommere. Også fordi da er det et lag som nesten alltid vil konkurrere mot deg. Jeg spiller ofte med Twente, men PSV/Feyenoord er også fine.

Lenke til kommentar

Med Ajax kan du dominere Eredivisie kanskje litt for lett. Om du utelater å velge Ajax, men et annet lag i NL blir det morsommere. Også fordi da er det et lag som nesten alltid vil konkurrere mot deg. Jeg spiller ofte med Twente, men PSV/Feyenoord er også fine.

Selv vært inne på å starte med lag i Eredivisie og prøve å komme meg til CL-sluttspill med annet lag enn Ajax. Hvordan vil du si at Twente måler seg mot PSV og Feyenoord i årets FM? Liker godt å bli sittende lenge i slike klubber og utvikle talenter inntil større og mer interessante jobbtilbud dukker opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...