DJ_Dark Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Tipper -10. EDIT: Var faktisk bare -9. Endret 11. november 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 PA er sikkert satt til -10 (satt -9 selv), men CA er ganske avgjørende for om han får spilletid. Vanskelig balanse å gjøre han god nok for spilletid uten å gjøre han til en gud som pisser på Messi fra dag 1 Satte CA til 95 selv, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Den er -9. Bare én spiller som har -10. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Hvordan funker CA som er "minus" egentlig? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Tips til gode Director of Football i FM15? Fikk ikke han jeg pleier og hente :/ Pantaleo Corvino Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hvordan funker CA som er "minus" egentlig? -10 er det beste. Da blir de mellom 170-200 PA -9 er 150-180 mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Hvor mange timer har dere spilt? Har 55 timer så langt siden betaen ble sluppet. Altså nesten 3 uker siden. Men det virkelige tallet er nok rundt 30 timer ettersom det har stått mange timer i bakgrunnen. Er nesten halvveis i andre sesongen min. November 2015. Endret 11. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 eg har 153timer, men hvor mange timer spilt har eg ikkje peilling på... PCen står på uansett om eg er hjemme eller ikkje, og samme med FM... Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Fikk signert Ødegaard gratis i den nye saven min med Leeds. Han kommer i januar, så det blir spennende! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det bare å starte en ny save, så er han med? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Du må først abonnere på denne: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=340346029 Han vil komme med i selve spillet ved neste patch, men den har ikke noen dato. Vurderer å starte en ny save med Ajax. Kanskje det beste laget i Nederland, men ikke verdensklasselag i Europa. Å prøve å vinne Champions League med dem vil være en bra utfordring. Endret 12. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg måtte abonnere inne i spillet for at det skulle fungere. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Klarte ikke og hente Ødegaard til mitt Monaco lag, han valgte heller og gå til Le Havre AC i ligue 2 xD Tullete av ham Men gir ikke opp, kan heller prøve igjen noe seinere og hente han Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Fikk fikset problemet jeg hadde med at det ikke starta i steam ved at jeg fant frem kode nr 2 hos retaileren jeg kjøpte det hos(g2play) tok litt tid å finne frem til den då men var ett problem pga jeg brukte preplay koden og så ble den disablet etter den 10.nov ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Vurderer å starte en ny save med Ajax. Kanskje det beste laget i Nederland, men ikke verdensklasselag i Europa. Å prøve å vinne Champions League med dem vil være en bra utfordring. Med Ajax kan du dominere Eredivisie kanskje litt for lett. Om du utelater å velge Ajax, men et annet lag i NL blir det morsommere. Også fordi da er det et lag som nesten alltid vil konkurrere mot deg. Jeg spiller ofte med Twente, men PSV/Feyenoord er også fine. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Vurderer å starte en ny save med Ajax. Kanskje det beste laget i Nederland, men ikke verdensklasselag i Europa. Å prøve å vinne Champions League med dem vil være en bra utfordring. Med Ajax kan du dominere Eredivisie kanskje litt for lett. Om du utelater å velge Ajax, men et annet lag i NL blir det morsommere. Også fordi da er det et lag som nesten alltid vil konkurrere mot deg. Jeg spiller ofte med Twente, men PSV/Feyenoord er også fine. Selv vært inne på å starte med lag i Eredivisie og prøve å komme meg til CL-sluttspill med annet lag enn Ajax. Hvordan vil du si at Twente måler seg mot PSV og Feyenoord i årets FM? Liker godt å bli sittende lenge i slike klubber og utvikle talenter inntil større og mer interessante jobbtilbud dukker opp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hadde en lang PSV-save på FM13, og en lang Feyenoord-save på FM14. Har lyst til å spille med Twente i år kansje, men det er vel egentlig Chris sitt lag, så jeg prøver egentlig å holde meg unna dem... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg gir de en sjanse! Dritt lei av å ha rykket opp med Norwich, og ustabiliteten som medfølger i PL. Hele laget klager, tross en solid femte plass etter 15 spilte kamper (!) Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kan se at Ødegaard blir rimelig god etterhvert, ja! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Twente er artig. Ikke prøvd dem på FM15, men hadde en 15 år lang save på FM14. Alltid like gøy. Spillermessig sett er nok klubben litt bak de aller beste, men med en god taktikk og litt flaks kan du vinne ED. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå