Halky Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Du har ikke tilfeldigvis en taktikk som du kan dele som funker med ditt Monaco lag? Spiller med Monaco selv nå, etter og ha spilt med laget på FIFA Men her går alt til helvete, tapte nettop 6-1 for PSG og ligger 17. plass i serien, taper jo så og si alt av kamper, 13-30(-17) i målforskjell :S Har selv bare prøvd med noen taktiker jeg funnet på workshopen, da jeg ikke er noe flink til og lage taktikker selv :/ Her er da min spillertropp: Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Spiller 4-5-1: Instruksjonene: Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Noen tips mot forsvare seg mot inlegg?... Uansett hvilket lag eg møter er det 1 måte eg slepper inn mål på, vingen/backen løper langs kanten og har ofta 2 spilere tett til seg(min back + defansiv midtbane) men dei bare følge han heile veien så innlegg og mål... Har på tett markering på vingen + harde taklinger. Men dei gjør ingenting, bare følger vingen heile veien og lar han gå og gå og gå.... Kan det hjelpe med defansiv som fokus på generell lag trening ei stond?.. Endret 8. november 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hmm det der blir jo mere en 4-3-3 DM Wide, her hos meg ihvertfall, men kan teste den ut da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Noen tips mot forsvare seg mot inlegg? Går ikke. Er en bug det også (Sjokk....) Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ja, har sitt på andre forum att er bug, men håpte fortsatt det var ein måte og redusere det vertfall... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Baklengs på corner, HVER JÆVLA KAMP. Anbefaler å gå på Dødballer -> def corner og lage en god forsvarstaktikk. Jeg gjorde dette og det har blitt veldig mye bedre. Et tips er også velge "kort" på off cornere. Jeg scorer på 70-80% av cornerne mine. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Samme problemet uansett. Tror du ikke det første jeg gjør er å fikse dødballtaktikker? Samme greia på FM14 som FM15. Trente på defensive dødballer foran hver kamp i 5 sesonger. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Hadde ikke noe særlige problemer med cornermål i mot på FM14, men har merket det på FM15. Blant annet i semifinalen i cupen, der jeg leder 2-1 på overtid av overtid så scorer motstanderne på corner, som ledet til at jeg tapte på straffespark. Endret 8. november 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Eg har ingen problemer lenger etter lagte dødball taktikk. Slapp in mål etter mål etter mål før, men slepper faktisk inn sjeldent no. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Legger dette spillet til side og venter heller på de reparerer dritten. *irritert* 1 Lenke til kommentar
testuser Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Har dere prøvd å spille kampene kun med tekst eller med 2d-visning? Min antagelse er at hendelsene som vises i 3d ikke har noe med den faktiske simuleringen i bakgrunnen å gjøre. Det er altså begrensninger i 3d-motoren som gjør at man f.eks. får mange mål imot etter innlegg fra kanten, og ikke lagets manglene evne til å forsvare seg mot dette. Jeg vil tro at spiller man den samme kampen, med de samme forutsettingene i bunn, og kun endrer modusen kampen vises i, vil hendelsesforløpet være svært ulikt de tre modusene imellom. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det er den samme kampmotoren som ligger i grunn, så de samme tabbene vil fortsatt forekomme. Eneste forskjellen er at om du ser kun kommentarer, så vil det ikke være detaljert nok til at du merker det. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Samme problemet uansett. Tror du ikke det første jeg gjør er å fikse dødballtaktikker? Samme greia på FM14 som FM15. Trente på defensive dødballer foran hver kamp i 5 sesonger. Prøvde bare å gi deg et tips.. Det fungerer hvertfall bra for meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Takk for den uansett. Blir å vente til neste patch regner jeg med. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Er det noen som har en viss peiling på når den neste patchen kommer ut? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Noen her som har lastet ned CM15 Logos Megapack? http://www.fmscout.com/a-cm15-logos-megapack.html#comments Vil prøve denne, med hver gang jeg prøver og laste den ned så stopper den bare opp, pga meget dårlig nedlastnings hastighet på siden. Har prøvd og søke etter flere sider på google, men alle sammen bruker vist samme source, så det går ikke og få lastet den ned :/ Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Helvete finner jeg player search i FM15? finner bare staff search. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Eh...søkeknappen helt øverst? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Helvete finner jeg player search i FM15? finner bare staff search. Scouting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå