MartinF Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Arghhhh, kampmotoren er fortsatt søppel! Her ser vi en sidelengs, utsiden av foten-skudd fra meter, og en keeper som jakter etter en mus, istedenfor ballen... https://www.youtube.com/watch?v=_yJRHwEn2wA Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Du kjører jo nesten ikke kamptrening. Klart de sliter med å lære taktikken om de aldri trener på den. Det forandret eg til rett før eg tok bildet får og sjekke om gjor noke forskjell.. Har hatt ein del kamptrening tidligere, men uansett sånn eg har fortstått det så trener du taktisk på vanlig trening så skal dei bli kjent med taktikken... Anbefaler å sette max på kamptrening pluss generell trening til lagarbeid(?). Da lærer de taktikken svært raskt. Kan også sette samme taktikk på alle tre plassene for enda raskere prosess. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Tips til gode FM nettsider hvor man kan finne taktikker, wonderkids, generelt tips og triks? Kjenner til www.fmscout.com fra før av. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Skal starte ny save og står mellom Inter eller Milan?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 FM er som det alltid er. Dine spillere skjønner ikke hvordan man spiller fotball, mens motstanderne herjer i større kamper. Mot mindre lag overkjører du dem med 5893479 skudd mot deres 1 og taper 0-2. Slår faen ikke feil. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Leder skadestatistikken soleklart! Alt normalt... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Tips til gode FM nettsider hvor man kan finne taktikker, wonderkids, generelt tips og triks? Kjenner til www.fmscout.com fra før av. FM Base? FM Norge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Du kan seriøst lede 12-0 og banne på at det står 12-12 i løpet av noen få minutter. Spillerne takler ikke lede. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 De hadde fikset denne tragiske bugen... SI feiler, og feiler og feiler. https://www.youtube.com/watch?v=h-CXwjOKt9E Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Dayumn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Baklengs på corner, HVER JÆVLA KAMP. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg låg under 2-0 borte mot Chelsea etter 12minutter. Jeg puttet 2 mål så det sto 2-2 til pause. i 2.omg ble Herrera utvist i det 64min så eg måtte legge om taktikken. men forsatte med 2spisser. Det ga gevinst å jeg klarte å skåra et 2-3 mål i det 82min Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Spiller ikke FM15 i ett minutt til før det kommer en ny patch. Helt håpløst. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Spiller ikke FM15 i ett minutt til før det kommer en ny patch. Helt håpløst. Jeg har ikke hatt noe problemer eller store buggs på spillet enda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 I 8 av 10 kamper kan jeg lede med 2, 3 eller 4-0 før motstanderen utlikner hele jævla ledelsen. Slår ikke feil. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 veldig uheldig du da :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Nei, mange som har det sånn. Felles for alle er at de ikke gidder mer. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 veit du når evt det kommer en ny Patch da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Nei, men det driter jeg i. Én dag etter spillet kom ut og jeg er drittlei. Det er rekord. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Anbefaler alle Paco Alcácer. Har utkjøpsklausul på 14.25 millioner pund. Scoret 20 mål for meg(Monaco) i Ligue 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå