Leaf Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Har de tatt vekk kvinnelig støtteapparat igjen? Det var jo noen av de i fm2014. Det er da i hvertfall en kvinnelig fysio på Southampton. Emma Gimpel. Har signert ett par spillere som ikke har fått arbeidstillatelse. Hvilke land kan jeg sende spilleren på lån til? Endret 6. november 2014 av Leaf 1 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Belgia om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Sondre0 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Da er fullversjon lansert. Jeg gjore vist en liten feil, å kjøpte 2.stk. Så om noen ønsker å kjøpe nedlastbar versjon av meg til 250 kr så bare si ifra. Bare å aktivere i steam. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Så no når FM 15 er ute og editoren. Noen som har stats til Martin Ødegaard? Eg tenkte og legge han til på editoren + fikse turnering navn, lag navn(som schalke) osv. Men følger ikkje med på tippeligaen så har ikkje peilling på stats på Ødegaard... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 + fikse turnering navn, lag navn(som schalke) osv. http://sortitoutsi.net/downloads/view/13068/fm2015-real-names-and-german-national-team-fix-file-beta-version-for-fm15-beta02032014 Lenke til kommentar
captainraise Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 På min versjon står det fortsatt at "this is a beta version..." nederst i venstre hjørnet på startskjermen til spillet. Har prøvd og avinstallere og installere på nytt uten at det hjelper. Noen flere som sliter med dette? Lenke til kommentar
Sondre0 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Tror du må legge inn en egen steam key til fullversjonen for å få det bort. Skjedde med meg å, til jeg la inn koden jeg fikk tilsendt for fullversjonen(annen kode en beta) Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Då har eg lagt med ein litten mod og er klar får ny save Eineste problem er vist eg lager han 15 år i editoren så kan alle kjøpe han gratis på starten. Så no har eg lagt han 18år, så med eingang eg har lagt saven bruker er FM RTE eller offisiele save editoren og gjer han 15år... Endret 7. november 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Da er fullversjon lansert. Jeg gjore vist en liten feil, å kjøpte 2.stk. Så om noen ønsker å kjøpe nedlastbar versjon av meg til 250 kr så bare si ifra. Bare å aktivere i steam. Jeg kan ta den jeg. Send en PM om du enda vil selge. Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Må si at denne versjonen virker veldig lovende etter de siste oppdateringene, spillet flyter særs bra, særlig ved transfer deadline day (i forhold til sånn det var før). Synes imidlertid dette er ganske jalla. Styrer Liverpool, kaprer en knepen 4.plass etter første sesong, og får HELE 160 Norske millioner kroner å handle for den sommeren! Samt et krav om å kjempe for tittelen. Mangler ikke akkurat med spenn på konto.... Ganske så fornøyd med laget jeg starter sesongen min for det, spent-skeptisk på Robinho dog! Men hva for en etablert spiss får man for hele 20 mill til disposisjon? Endret 7. november 2014 av funchenstein Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Huff - hva skal man si...? 6 kamper, 9 skadet - omtrent hele førstelaget... 4 av 5 spisser ute... ene ble riktignok skadet samme dag som første kamp, så han fikk ikke spilt en gang - selvsagt den desidert beste spilleren min Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Kan noen legge ut link til Face/Logo-pack? og hvor legger man det inn "Football Manager 2015" mappen Endret 7. november 2014 av Clöben Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Noen andre som sliter med mål imot? Er bare treningskamper enda og laget er langt fra kjent med taktikken min, så kan jo ver der problemet ligger. Men hvergang er ser ett angrep fra motstanderen ender det med mål eller en god redning av Szczesny. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Prøv å sette backene dine til defensivt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Kan noen legge ut link til Face/Logo-pack? og hvor legger man det inn "Football Manager 2015" mappen Sjekk ut www.sortitoutsi.net og www.fmscout.com. Finnes en god del grafikk der. Endret 7. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Og laget blir jo aldri kjent med taktikken.. Er fortsatt på uvant og snart serie start og kjørt taktikk trening heile sommer. Hvor vanskelig kan det vær og trene Arsenal til og bli vant med korte pasninger, er jo fortsatt uvant og sååå vidt du ser den blåe...tingen som viser kor kjent med pasninstype... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Ta SS av treningssiden din slik at jeg kan sammenligne med min. Min taktikk går ut på å korte pasninger og å beholde ballen + veldig høyt tempo. Noen ganger så endrer jeg til mer direkte pasnningsspill. Endret 7. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Som du ser nere til høgre så blir laget aldri kjent med taktikken... Endret 7. november 2014 av Arsenal93 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 Tro nok du bare må være mer tålmodig. Trodde du først mente seriestart 2015. Tok meg et par måneder før taktikken virkelig satt hos meg. Har du spilt noen treningskamper? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Du kjører jo nesten ikke kamptrening. Klart de sliter med å lære taktikken om de aldri trener på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå