Lolliken Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Og da var spillet kjøpt, på tide å logge noen tusen timer til på FM <3 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Bare eg som slitter mer etter sist patch?... Sesong 1 gjekk jo veldig fint... Vant Premier League, kom til semi finale i Champions League og kvart finale i FA. Med Arsenal, med 0 signeringer. Sesong 2 startet eg med fint budsjett på £81mill etter som brukte 0 sist sesong, men brukte bare £28mill på Marc-Oliver Kempf og Lucas Silva. Og så kom patchen i pre season og etter det så har det gått vell.... Starter med CL som har gått bra, videre fra gruppa etter vunnet 4 av 4 til no. Mens PL... 14plass, 13poeng opp til 1 plass, 13-16 i målforskjell, med tap som 4-2 mot QPR, 0-2 mot Stoke osv. Så spiler jo bra i CL, veldig bra spele messig faktisk nett som sist sesong. Mens i PL virker det som eg er ett heilt annet lag... Som ikkje skapper noke, og når dei først skaper så avslutter dei enten som ein i barnehagen eller avslutter ikkje i det hele tatt og berre står og ser dumt på ballen. Og kan vertfall ikkje markere, spissene får stå fri heile tiden uansett hva eg gjer... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Herre jesus så mye skader det var da.... 6 skader i løpet av 2 dager, impregnerende >< Endret 5. november 2014 av Lolliken Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Holdt med en sesong på betaversjonen for min del. Målsnitt i kamper og antall skader ødela hele opplevelsen. Jeg velger heller å vente til fullversjonen, da jeg forventer en bedre helhet i spillopplevelsen. Starter alltid med en save hvor jeg velger en lag i LeagueOne/ Championship. Har noen tips til lag i LeagueOne jeg kan gjøre det stort med (Helst med potensiale til opprykk ila et par sesonger)? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Eg slitter ikkje med mykje skader, er ganske realistisk antall. Men er ALLTID stjernespiller som er skaddet... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Bare eg som slitter mer etter sist patch?... Sesong 1 gjekk jo veldig fint... Vant Premier League, kom til semi finale i Champions League og kvart finale i FA. Med Arsenal, med 0 signeringer. Sesong 2 startet eg med fint budsjett på £81mill etter som brukte 0 sist sesong, men brukte bare £28mill på Marc-Oliver Kempf og Lucas Silva. Og så kom patchen i pre season og etter det så har det gått vell.... Starter med CL som har gått bra, videre fra gruppa etter vunnet 4 av 4 til no. Mens PL... 14plass, 13poeng opp til 1 plass, 13-16 i målforskjell, med tap som 4-2 mot QPR, 0-2 mot Stoke osv. Så spiler jo bra i CL, veldig bra spele messig faktisk nett som sist sesong. Mens i PL virker det som eg er ett heilt annet lag... Som ikkje skapper noke, og når dei først skaper så avslutter dei enten som ein i barnehagen eller avslutter ikkje i det hele tatt og berre står og ser dumt på ballen. Og kan vertfall ikkje markere, spissene får stå fri heile tiden uansett hva eg gjer... Eg slitter ikkje med mykje skader, er ganske realistisk antall. Men er ALLTID stjernespiller som er skaddet... Høres svært realistisk ut spør du meg. Akkurat som Arsenal i virkeligheten Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Nettmøte med Miles Jacobsen klokka 15:00 på Gamer. Send inn dine spørsmål: http://www.gamer.no/artikler/nettmote-football-manager-2015/165153 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Holdt med en sesong på betaversjonen for min del. Målsnitt i kamper og antall skader ødela hele opplevelsen. Jeg velger heller å vente til fullversjonen, da jeg forventer en bedre helhet i spillopplevelsen. Starter alltid med en save hvor jeg velger en lag i LeagueOne/ Championship. Har noen tips til lag i LeagueOne jeg kan gjøre det stort med (Helst med potensiale til opprykk ila et par sesonger)? Ny patch i går. Vesentlig færre mål. Lenke til kommentar
albions Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ka er det som beregner verdien av ein spiller. Må begynne å tenke på å selge spillere pga eg begynner å få store økonomiske problemer i Benfica Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ehm, jeg hadde betaen på Steam, etter jeg preordera på Elkjøp. Fikk spillet i dag og la inn cdkeyen, men den sa bare "you already own this game" Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ja, da har du spillet. Når det slippes, så er det bare å oppdatere, så har du fullversjonen. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ka er det som beregner verdien av ein spiller. Må begynne å tenke på å selge spillere pga eg begynner å få store økonomiske problemer i Benfica Alder, talent, hvordan han spiller på banen for øyeblikket etc. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Helvete med skader nå da? Fikk nettopp fire skader iløpet av en kamp, neste kamp enda en.. Endret 5. november 2014 av mafsa Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Jessda! Noe som er seriøst gale med koden som generer skader hehe. Nå er ca hele første 11'ern ute. Edit: Og der forsvant 3 reserver... Endret 5. november 2014 av Lolliken Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Hvilket lag spiller du med? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Spiller med Brann, gjør det allerede bedre enn Norling 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Helvete med skader nå da? Fikk nettopp fire skader iløpet av en kamp, neste kamp enda en.. Skal vel også være sånn at regens får barter på profilbilet i november. Artig! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Kanskje likeså greit at de ikke har kvinnelige spillere/støtteapparat som noen har spurt om, med tanke på musember.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Har de tatt vekk kvinnelig støtteapparat igjen? Det var jo noen av de i fm2014. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Tips til gode assist managere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå