Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Tråden for Football Manager 2015 Slippes den 7. november. Beta for de som har forhåndsbestilt den 24. oktober.Ingen som hadde laget tråd for FM15 ennå så tenkte at jeg skulle gjøre det. Om man forhåndsbestiller så vil man få betatilgang til spillet. Da kan man begynne å spille 2 uker før lansering.Kan forhåndsbestilles på Steam, men jeg foretrekker FMScout.com da det er billigere. -12% av den oppgitte prisen for Non-EU slik som oss. Akkurat nå er det -25% salg. £29.99 er den oppgitte prisen, men om du velger Norge som bosted så vil prisen være på ca. 270 kroner totalt. Nytt: http://www.fmscout.com/a-football-manager-2015-new-features.html Endret 9. oktober 2014 av RollsReus™ 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Blir spennende å se hva som blir endret/nytt i FM15 i forhold til FM14. FM14 var for meg en skuffelse, og det har resultert i "kun" 500 timer ingame. Føler spillmotoren er plassen hvor det trengs mest oppgradering. Er helt latterlig at man kan laste ned en taktikk som lurer spillmotoren og gir resultater uansett hvilke spillere og hvilket lag man har. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Holder meg ennå til FM13, men skal kanskje "oppgradere" i år. Jeg hopper vanligvis over en eller to versjoner siden jeg ikke spiller så ofte og vil gjerne ha en karriere som går over litt tid. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Litt det samme her, men jeg har likevel kjøpt de siste 4 (fm15 inkludert) på rad. Kommer nok ikke til å kjøpe 16 umiddelbart neste år. Kanskje jeg til og med hopper over den hvis det ikke er store endringer. Uansett så håper jeg virkelig overgangsmarkedet har blitt mer realistisk. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Endte opp med å forhåndsbestille FM15 på FMScout.com for den nette sum av 270 kroner. Billigere enn det blir det vel ikke med det første. Takk for tipset Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Blir spennende å se hva som blir endret/nytt i FM15 i forhold til FM14. FM14 var for meg en skuffelse, og det har resultert i "kun" 500 timer ingame. Føler spillmotoren er plassen hvor det trengs mest oppgradering. Er helt latterlig at man kan laste ned en taktikk som lurer spillmotoren og gir resultater uansett hvilke spillere og hvilket lag man har. Mitt problem med FM14 har vært at jeg ikke har fått det til i det hele tatt, uansett hvilket lag og hvilke spillere jeg har. Taktikkene har heller ingenting å si. Jeg taper alt, konsekvent. Tviler på at jeg har bikket 100 timer ingame en gang. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har slitt med det samme selv. Har hatt svært mange forsøk på å komme igang med en save uten å få sparken. Særlig i større klubber. Til slutt så gikk jeg lei og fant en ferdigtaktikk på en FM-side. Da vant jeg ligaen første sesongen med det samme laget jeg hadde fått sparken i så mange ganger før. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ser frem til FM15 nå, kom aldri godt i gang med 14. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Livestream for avdukningen av nye funksjoner klokka 20:40 GMT. Antar at det betyr GMT +0 som betyr at det blir klokka 22:40 lokal tid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 De sier 9.15 til meg på Twitter. Er vel UK time. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er faktisk live nå. Så det var vel britisk tid det var snakk om. Har hørt at man kan se den på YouTube også hvis man går glipp av livesendingen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Movember er bekreftet Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Lanseringsdato 7. november! Nøyaktig en måned til! Det betyr at alle som har forhåndsbestilt vil få betatilgang den 24. oktober. Altså litt over 2 uker til Demoen slippes en uke senere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Announcements and features: https://www.youtube.com/watch?v=LIPhF0_S0pQ&feature=youtu.be 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Yay til nytt scouting-system. Et stort NAAAY til enda mer spillermøter... De kommer til å klage på ett eller annet HELE. FUCKINGS. TIDEN. Garantert! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Han fyren sa vel også at nå så kan andre spillere være misfornøyde med noen på laget sitt. Altså hvis en eller annen spiller mener et eller annet om deg så kan resten av gjengen være uenige elns. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Uff, enda mer pressekonferanser. Er det noe som blir usannsynlig kjedelig etter første sesong i første game så er det de forbanna pressekonferansene. Er det virkelig noen som synes de er interessante? Ellers var vel høydepunktet nytt scoutingsystem. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 På FMScout, under "Other features we can expect" så står det "Steam cloud-save techonology". Det hadde vært fint. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 På FMScout, under "Other features we can expect" så står det "Steam cloud-save techonology". Det hadde vært fint. Det er også implementert i FM 14. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Ah det visste jeg ikke :/ Har ikke spilt FM14 på to PCer uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå