smort1 Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Halloooo! Hvor er dere (les: siste Dagens bilde er nå flere uker gammelt) .....?? Dagens bilde må vel snart døpes om til noe annet, kanskje.... ????? Hei, beklager at Dagens bilde har stoppet opp. Årsaken er ferieavvikling, men vi skal ganske straks være igang igjen. :-) Kurt Ferien er vel over nå? Hva skjer`a? Har det blitt gjort om til ukens bilde, eller "av og til bilde", eller....? Kunne vært greit å vite.... Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Kanskje på tide å finne på en ny ordning på dagens bilde da det er tydelig at dagens ordning ikke funker. Jeg har et forslag der man lager en artikkel og plukker ut de 7 beste bildene ifra uken som har vært (enten ifra hele uken, altså kan være flere bilder per dag eller et bilde per dag) og lar hvert bilde få en dag på fremsiden. Slik så vil eksponeringen være det samme og det vil kanskje være lettere å plukke bildene ut da det vil gjøres bare en gang i uken. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Kanskje på tide å finne på en ny ordning på dagens bilde da det er tydelig at dagens ordning ikke funker. Jeg har et forslag der man lager en artikkel og plukker ut de 7 beste bildene ifra uken som har vært (enten ifra hele uken, altså kan være flere bilder per dag eller et bilde per dag) og lar hvert bilde få en dag på fremsiden. Slik så vil eksponeringen være det samme og det vil kanskje være lettere å plukke bildene ut da det vil gjøres bare en gang i uken. Hei, beklager at jeg ikke har svart i denne tråden før nå. Redaksjonen i Tek.no har dessverre ikke hatt kapasitet til å oppdatere Dagens bilde, da vi er ganske få – og Dagens bilde krever ganske mye oppfølging. Vi har derfor dessverre besluttet å avvikle Dagens bilde-ordningen, men vi kommer selvfølgelig til å beholde Bildekritikk-funksjonen. Mer info her: http://www.tek.no/artikler/vi-avslutter-dagens-bilde/192953 I stedet for å plukke ut Dagens bilde, kommer vi i stedet til å med jevne mellomrom arrangere konkurranser – for eksempel beste høstbilde, beste portrettfoto, eller annet. Her er vi åpne for innspill fra dere lesere. Hvilken konkurranse bør vi kjøre først? Endret 22. september 2015 av Kurt Lekanger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Kanskje på tide å finne på en ny ordning på dagens bilde da det er tydelig at dagens ordning ikke funker. Jeg har et forslag der man lager en artikkel og plukker ut de 7 beste bildene ifra uken som har vært (enten ifra hele uken, altså kan være flere bilder per dag eller et bilde per dag) og lar hvert bilde få en dag på fremsiden. Slik så vil eksponeringen være det samme og det vil kanskje være lettere å plukke bildene ut da det vil gjøres bare en gang i uken. Hei, beklager at jeg ikke har svart i denne tråden før nå. Redaksjonen i Tek.no har dessverre ikke hatt kapasitet til å oppdatere Dagens bilde, da vi er ganske få – og Dagens bilde krever ganske mye oppfølging. Vi har derfor dessverre besluttet å avvikle Dagens bilde-ordningen, men vi kommer selvfølgelig til å beholde Bildekritikk-funksjonen. Mer info her: http://www.tek.no/artikler/vi-avslutter-dagens-bilde/192953 I stedet for å plukke ut Dagens bilde, kommer vi i stedet til å med jevne mellomrom arrangere konkurranser – for eksempel beste høstbilde, beste portrettfoto, eller annet. Her er vi åpne for innspill fra dere lesere. Hvilken konkurranse bør vi kjøre først? Fint at det, om ikke annet, kom en avklaring, da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg