Kristoffer Møllevik Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Last opp ditt bilde og vinn en forstørrelse fra JapanPhoto XXL.Dagens bilde er tilbake Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Kjempeflott at Dagens bilde er tilbake (for å bli)! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Flott ??? Lenke til kommentar
FuglefotografSimon Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Kult! ?? Lenke til kommentar
Eik Andre Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Vil gavekodene virke denne gangen? Har dårlig erfaring med de kodene fra dagens bilde. Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Vil gavekodene virke denne gangen? Har dårlig erfaring med de kodene fra dagens bilde. Beklager å høre at du har dårlig erfaring med kodene Eik Andre, det er selvsagt meningen at de skal virke. Skulle du vinne og få en kode som mot formodning ikke virker håper vi du sier i fra til oss på [email protected], slik at vi kan ordne opp i det :-) 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake? Endret 2. oktober 2014 av Jod-R Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake? Hei, vår journalist og dyktige fotograf Kristoffer Møllevik kommer til å stå for utvelgelsen av Dagens bilde fremover, mens vi i utvelgelsen av månedens bilde i tillegg bruker en ekstern jury. I denne omgang kommer vi til å fokusere på utvelgelse av dagens og månedens bilde fra Bildekritikk-tjenesten vår. Vi holder på å fornye oss litt om dagen, og vurderer hvilke andre typer artikler vi skal lage rundt alle de fantastiske bildene brukerne deler med andre lesere via både bildekritikken og Diskusjon.no-forumtrådene. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake? Hei, vår journalist og dyktige fotograf Kristoffer Møllevik kommer til å stå for utvelgelsen av Dagens bilde fremover, mens vi i utvelgelsen av månedens bilde i tillegg bruker en ekstern jury. I denne omgang kommer vi til å fokusere på utvelgelse av dagens og månedens bilde fra Bildekritikk-tjenesten vår. Vi holder på å fornye oss litt om dagen, og vurderer hvilke andre typer artikler vi skal lage rundt alle de fantastiske bildene brukerne deler med andre lesere via både bildekritikken og Diskusjon.no-forumtrådene. Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummeringstråder fra "månedstrådene", slik som her? Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? Endret 3. oktober 2014 av smort1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake? Hei, vår journalist og dyktige fotograf Kristoffer Møllevik kommer til å stå for utvelgelsen av Dagens bilde fremover, mens vi i utvelgelsen av månedens bilde i tillegg bruker en ekstern jury. I denne omgang kommer vi til å fokusere på utvelgelse av dagens og månedens bilde fra Bildekritikk-tjenesten vår. Vi holder på å fornye oss litt om dagen, og vurderer hvilke andre typer artikler vi skal lage rundt alle de fantastiske bildene brukerne deler med andre lesere via både bildekritikken og Diskusjon.no-forumtrådene. Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummering fra forumets "månedstråder", slik som her? Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? Endret 3. oktober 2014 av smort1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummeringstråder fra "månedstrådene", slik som her? Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? Oppsummeringsartiklene slik som linken under er etter mitt syn de absolutt mest interessante artiklene på Akam, selv om jeg pleier å følge med i løpet av måneden er det ofte noen blinkskudd som går meg hus forbi. Interessant å lese om bilder som jeg ikke ser andre steder, og som ofte holder imponerende kvalitet, mye mer interessant enn svadaartikler med stock-bilder. Så det er synd om de skulle bli borte. Link: http://www.akam.no/artikler/januarbildene-fra-forumet/157453 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 3. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2014 Ny person som tar seg av dagens bilde denne gangen? Og vil måneoppsumerings trådene komme tilbake? Hei, vår journalist og dyktige fotograf Kristoffer Møllevik kommer til å stå for utvelgelsen av Dagens bilde fremover, mens vi i utvelgelsen av månedens bilde i tillegg bruker en ekstern jury. I denne omgang kommer vi til å fokusere på utvelgelse av dagens og månedens bilde fra Bildekritikk-tjenesten vår. Vi holder på å fornye oss litt om dagen, og vurderer hvilke andre typer artikler vi skal lage rundt alle de fantastiske bildene brukerne deler med andre lesere via både bildekritikken og Diskusjon.no-forumtrådene. Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummeringstråder fra "månedstrådene", slik som her? Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? Slik jeg tolker det så vil det bli valgt et Månedens bilde av alle dags vinnerne av bildekritikken, men det vil ikke bli laget en oppsummeringstråd av månedens trådene slik som denne her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1625437. Ihvertfall ikke i starten. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Vil si at jeg savner artikklene som velger en månedsvinner av månedns dagens bilder. Både Oktober og November har kommet og gått uten at vi har sett noe til de. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2015 Last opp ditt bilde og vinn en forstørrelse fra JapanPhoto XXL. Dagens bilde er tilbake Ikke sett noe dagens bilde siden 9. januar... ! Hva skjer, a...... ? 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Last opp ditt bilde og vinn en forstørrelse fra JapanPhoto XXL. Dagens bilde er tilbake Ikke sett noe dagens bilde siden 9. januar... ! Hva skjer, a...... ? Da var Dagens bilde tilbake... Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 19. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Hadde vært kjekt med en recap på de dagene som ble borte, sånn som den juleartikelen som tok for seg alle dagene i julen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2015 Forstår jeg deg riktig, så sier du at det i denne omgang så vil det ikke blir noen "Månedens bilde" gjennom oppsummeringstråder fra "månedstrådene", slik som her? Hvis så er tilfelle, når vil "neste omgang" bli... ? Oppsummeringsartiklene slik som linken under er etter mitt syn de absolutt mest interessante artiklene på Akam, selv om jeg pleier å følge med i løpet av måneden er det ofte noen blinkskudd som går meg hus forbi. Interessant å lese om bilder som jeg ikke ser andre steder, og som ofte holder imponerende kvalitet, mye mer interessant enn svadaartikler med stock-bilder. Så det er synd om de skulle bli borte. Link: http://www.akam.no/artikler/januarbildene-fra-forumet/157453 Tips! det er andre som har noe på gang.... 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Last opp ditt bilde og vinn en forstørrelse fra JapanPhoto XXL. Dagens bilde er tilbake Ikke sett noe dagens bilde siden 9. januar... ! Hva skjer, a...... ? Går visst litt i rykk og napp mht. "Dagens bilde" , mulig det nå er blitt en "intervall-øvelse..... følg med her Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Går visst litt i rykk og napp mht. "Dagens bilde" , mulig det nå er blitt en "intervall-øvelse..... følg med her Det nyeste er jo såpass bra at det fortjener å stå noen dager God helg! Henning Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Går visst litt i rykk og napp mht. "Dagens bilde" , mulig det nå er blitt en "intervall-øvelse..... følg med her Det nyeste er jo såpass bra at det fortjener å stå noen dager God helg! Henning Jau..., då forstår seg! Ha en alldeles fortreffelig helg, med eller uten "dagens bilde"... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg