hooooo Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Noen som vet hvorfor det bare viser 6 GB istendfor 12 GB på skjermkortet når jeg spiller ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Forde Titan Z har 2 GPUer på samme kort som kjører i SLI. Derfor vil den ikke være istand til å utnytte alle 12 gb da minnen må bli speilet mellom de 2 GPUenne som gjør at du sitter igjen med 6gb faktisk brukbart minne. Det er bare slik SLI teknologien fungerer. Endret 2. oktober 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
hooooo Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 allrighty takk for svar Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Fordi du bare har 6GB tilgjengelig når du kjører SLI. Dette kommer av at hver GPU bare har 6GB minne, og siden begge GPUene trenger å ha hver sine framebuffer og må nødvendigvis ha informasjon om de samme teksturene, så ender du opp med 6 GB brukbart minne. Hadde du brukt Titan-Z kortet til andre prosesseringsoppgaver, hvor de kan jobbe individuelt, og ikke sammen, så kunne du nok utnyttet hele minnet. Men med Titan-Z er det null problem, når man har så mye minne. Jeg derimot, har 3 kort med 3GB og får da totalt bare 3GB med brukbart minne. DA begynner det å bli problematisk. Uansett, så tviler jeg på at du klarer å bruke opp de 6GB'ene på skjermkortet ditt i noe spill. Endret 2. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
hooooo Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Ah , er litt 3d animering og stuff og som komme inn i bilde så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå