BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvor mye tror dere at jeg får for en knust ipad air? Den er nesten ett halvt år gammel, og den er knust litt i et hjørne, også er det en sprekk tvers over den. Det er den minste modellen det er snakk om her. Ny så kostet den 3500 kr, og det er 16 GB på den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Legg den ut på finn.no, så merker du fort hva den er verdt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Uten 4G. Kun wifi... Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 2990 ny på Elkjøp nå for tiden, må nok litt under det i alle fall. Vil tippe 2400-500ish hvis pent brukt med eske osv. Lurt å selge før 22. oktober Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Streiker den par dager etter man kjøper den sitter man med skjegget i postkassa, så her tar kjøperen en risiko med tanke på at garantien er borte. Personlig hadde jeg ikke gitt mer enn rundt 1500 for en brukt iPad uten noen garanti, som koster 2990 ny. Endret 2. oktober 2014 av esoteric Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvor mye tror dere at jeg får for en knust ipad air? Den er nesten ett halvt år gammel, og den er knust litt i et hjørne, også er det en sprekk tvers over den. Det er den minste modellen det er snakk om her. Ny så kostet den 3500 kr, og det er 16 GB på den... Vil tro det er det samme her som med et kamera, max 30% av dagens nypris. MEN, her så har du også en ødelagt skjerm/glass, så bytte av den inkl. deler må du jo også trekke fra, såfremt du ikke bytter det før du forsøker å selge den. http://www.knusteple.no/ipad Dette kan helt sikkert skiftes billigere enn dette, men da har du i hvertfall en liten pekepinn på hva det kommmer på. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Fiks skjermen før du selger den. Vil være mye enklere å selge. Lenke til kommentar
Thunderboltcat Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du får ikke særlig mye ville jeg tro.. Om du skal selge et brukt produkt, burde du sette den på halv pris, og siden prisen på iPad Air inne på Apple sine nettsider koster 4000 hadde du fått omtrent 2000 for den. Men siden du har knust skjerm vil det koste en tusenlapp å fikse, som da vil gjøre at du omtrent vil få 1000 for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå