Gå til innhold

Vil ha tilbake Framesforumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde alle funksjonene i det gamle Frames forumet imo..

Leser veldig lite av tilbakemeldinger og er ofte en av de siste som får med seg nyhetene. Ble faktisk meget overasket da forumet hadde forandret seg.. Så mye følger jeg med.

Lenke til kommentar

Savner også frames-forumet, men det var jo ikke det at det var frames som gjorde at det var bra. Hjelper ikke om vi får en ny frames-versjon av forumet hvis ikkke funksjonaliteten er der.

Noe av det jeg digget mest med frames versjonen var muligheten for å skille ut de dele av forumet man leser. F.eks. leser jeg mest på poster under overklokking og la derfor den øverst på lista mi.

Lenke til kommentar

Yup, du er ut på feil jorde ;)

Vet ikke hvor mye du brukte frames-forumet til Amund, men det hadde en instilling hvor du kunne krysse av hvilke forum du leste og sette dem opp i prioritert rekkefølge. Man kunne også sette opp lista til venstre til å bare vise uleste poster. Og liste hadde "auto-expand". De 50 første uleste postene i ditt favoritt furum vistes først. Når du hadde lest de postene som hadde interesante topics kunne du bare markere kategoriene som leste etter hvert og lista over uleste poster jobbet seg dermed innover i neste forum på lista di. Man slapp med andre ord å trokle seg innover i forumhierarkiet for å finne de postene man ikke hadde lest.

En annen ting som skjelden virker riktig i andre forum jeg har vært medlem i (inklusive flere genereasjoner hardware.no-forum) er markering av uleste poster. Når jeg setter meg net ved PCen om morgenen er det mange kategorier som er markert med ingen nye poster, men når jeg ser på datoen er det helt tydelig kommet poster siden sist jeg leste. Dette er veldig irriterende og er en til som aldri var feil i Amund sitt frames-forum. Til tross for at det aldri ble helt ferdig med tanke på tilleggsfunksjoner er det gamle frames-forumet det beste forum-interfacet jeg ahr vært borti, funskjonelt sett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er enig med deg Xell.. Var veldig funksjonelt og for folk som sier at man brukte det for og spare båndbredde er det helt feil siden det somregel tok veldig lang tid før man fikk svar i databasen. Men håper at frames kommer tilbake. Gjerne slik som det var før fordi det virket fint for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...