DagT979 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hei, vi trenger litt feedback på sangene våres hadde vert helt supert om du kunne skrevet noen ord her Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Likte den nederste best. Det jeg likte minst var den bakgrunnskoringen som sang "I don't know" osv. i sang 1. Syntes det var et slags forstyrrende stilbrudd. Ellers grei musikk, uten at jeg har noen som helst peiling. Lenke til kommentar
DagT979 Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Ærligiøs: takk syntes egentli den koringa "I don't know" er kul da, men vi har hver vår smak Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Vokalen kunne vært renset litt, treffer litt surt her og der.. Men selvfølgelig, skal ikke forvente noe Sivert Høyem heller. Ellers er det jo ganske kurant :-) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Første låta var teknisk best. Nr. 2 var mindre samspilt og hørtes ut som dere har fått øvd mindre på. Mye som er på plass så det bare mer øving som skal til. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Første låta var teknisk best. Nr. 2 var mindre samspilt og hørtes ut som dere har fått øvd mindre på. Mye som er på plass så det bare mer øving som skal til. Enig med Vidor. MEN, for en fantastisk chill låt da gitt! Fikk lyst til å kjøre meg en lang tur langs kysten med den på anlegget i bilen. Denne må dere bare finpusse og få gitt ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå