Dr.Geek Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg kjøpe i dag hos en sånn tyrkisk frukt og grønt butikk på tøyen torg, 2 epler. Mannen bak disken slå inn et eller annet og sa 10kr. Så rart, hva? Akkurat 10kr. Hva slags erfaringer har dere gjort ved kjøp av 2 epler? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har en misstanke om at han selger epler for 5kr stk, evt. 4,90 eller noe sånt. De fleste tar pr kilo, men er noen som selger frukt til stykkpris... Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Har en misstanke om at han selger epler for 5kr stk, evt. 4,90 eller noe sånt. De fleste tar pr kilo, men er noen som selger frukt til stykkpris... Ja, jeg følte med linstinktiv lurt, før jeg hadde gått ut av døren men reagerte liksom ikke... Etter Lime skandalen blir man jo litt paronoid i sånne tyrkiske daglivare butikker i Oslo. At kontrollen med disse er litt for slappt fra myndighetens side, har jeg igjen fått bekreftet med mine to norske epler... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvorfor er kontrollen for dårlig fordi butikken tar 5kr pr eple? 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Myndighetene har jo ingenting å gjøre med hva han vil selge varene sine for, så lenge han betaler det han skal til dem. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ble de veid på noen måte? Hvis ikke koster nok eplene ca 5 kroner pr. stk. Ingenting uvanlig eller mystisk med det. Ble de veid, kan jo prisen være mellom 9,50 og 10,49. Altså et slingringsmonn på en krone og det er ganske stor sannsynlighet for at det skjer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå