Borger___ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 På jakt etter WP plugin som setter side i "under construction" eller "coming soon" modus.. Kriteriene må være: - At websiden vises for admin (innlogget) men ikke andre, slik at man kan jobbe med siden uten at andre ser det.. - At man kan ha enkelte undersider åpen, mens hovedsiden og andre undersider feks. er stengt.. Noen som vet om en slik plugin som funker bra? Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 vet ikke så mye om wordpress, men trur ikke du trenger noen plugin til slikt. Jeg ville brukt .htaccess for å dirigere besøkende til en annen midlertidig side (302) for de sidene som skal være utilgjengelige. På denne måten slipper besøkende å først besøke siden for så å bli videresendt et annet sted. Gir bedre brukeropplevelse samt at det er en mer mobilvennlig løsning Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 vet ikke så mye om wordpress, men trur ikke du trenger noen plugin til slikt. Jeg ville brukt .htaccess for å dirigere besøkende til en annen midlertidig side (302) for de sidene som skal være utilgjengelige. På denne måten slipper besøkende å først besøke siden for så å bli videresendt et annet sted. Gir bedre brukeropplevelse samt at det er en mer mobilvennlig løsning Jepp det har du sikkert helt rett i men jeg er ingen koder å "htaccess" sier meg absolutt ingenting, derfor etterspør jeg plugin.. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Annen problemstilling vedr. plugin. Bruker en som heter "smart maintenance mode" men når jeg deaktiverer eller sletter den, så laster ikke siden min inn lengre.. Så da MÅ jeg ha pluginen aktivert og installert ..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå