AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hei, gutter (og jenter) Har dere en gammel flørt som dere av og til tenker på? Som dere kunne tenkt dere å gjenoppta kontakten med, men ikke tør? En flørt dere hadde for et par år siden.. en fra ungdomsskolen, vgs etc…? Jeg har forresten ikke lappen og er 19 år J, er det massive turn off?haha Anonymous poster hash: eb6e8...0d7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei, det er ikke turn off. Gamle flammer tenker nok de fleste på innimellom, men så lenge det ikke går utover humøret, gjør det vel ikke noe. Når du finner en ny fyr, så vil nok den gamle flammen glemmes. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Men hva hadde dere svart hvis en tidligere flørt tok opp kontakten igjen etter laang tid? Anonymous poster hash: eb6e8...0d7 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) bare hyggelig det, kjør på jeg ble sammen med en gammel flørt engang, eksploderte med en gang vi fikk kontakt igjen. Endret 2. oktober 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 For all del - ta kontakten tilbake og se hvordan ting går. Om det bare var en flamme eller gnist så er sjangsen stor for at den flammen blir tent av gnisten eller noe slikt igjen. Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Pleier som regel å ta kontakt med dem, og som oftest går det dritt etter en stund. Gammel vane vond å vende. Faller tilbake på de samme gamle dårlige, desverre. Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei! Joda har en kjekkas som dukker opp i hode mitt i ny og ne , jeg for min del hadde synes det hadde vært koselig om en gammel flørt tok kontakt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei! Joda har en kjekkas som dukker opp i hode mitt i ny og ne , jeg for min del hadde synes det hadde vært koselig om en gammel flørt tok kontakt Kan du ikke ta kontakt med han da? Sende en melding å spørre hvordan det går? Anonymous poster hash: eb6e8...0d7 1 Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hei! Joda har en kjekkas som dukker opp i hode mitt i ny og ne , jeg for min del hadde synes det hadde vært koselig om en gammel flørt tok kontakt Kan du ikke ta kontakt med han da? Sende en melding å spørre hvordan det går? Anonymous poster hash: eb6e8...0d7 Tror nok det toget er kjørt , tror ikke han er singel .. Sendte sms for en god stund siden men fikk ikke noe respons.. så alt er jo opp til han nå( eller var ) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hei, gutter (og jenter) Har dere en gammel flørt som dere av og til tenker på? Som dere kunne tenkt dere å gjenoppta kontakten med, men ikke tør? En flørt dere hadde for et par år siden.. en fra ungdomsskolen, vgs etc…? Jeg har sikkert tenkt på dem av og til, men jeg har aldri vurdert å gjenoppta kontakt. Jeg ser meg ferdig med enhver person som forsvinner ut av livet mitt av en eller annen grunn. Jeg har forresten ikke lappen og er 19 år J, er det massive turn off?haha Anonymous poster hash: eb6e8...0d7 Så lenge du har sengelappen, er de fleste fornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå