Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal fansen som er skyld i utsettelsen. Nei. Sky Sports duden er ute og kjører. Politet sier at de er underbemannet. Vet hvem jeg stoler på Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det kan godt være. Jeg tok informasjon jeg fikk fra Sky SPORTS. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Håper på uavgjort her. Bare 6 poeng opp til toppen da Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er blusser btw: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Blusser INNE på stadion faktisk... Ikke på tribunen engang. CUNTS! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Schurrle til å misse på åpent mål. Garantert. Faen at Schurrle spiller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Sikker på at det ikke er Wilshere som har tatt seg en før kampen? 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Schurrle til å misse på åpent mål. Garantert. Faen at Schurrle spiller. Shurrle blir å score idag. Faen så god. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Sikker på at det ikke er Wilshere som har tatt seg en før kampen? Heh. Heh. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg håper at Fabregas har en kjempekamp, gjerne med et mål eller to, til ære for Dapper Chap. 6 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Heia Schurrle og Chelsea i denne kampen! Jo bedre Chelsea gjør det, jo strørre sjangse er det for god Man Utd-plassering. Digger Schurrle forresten, tidenes Chelsea-gutt! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Stygt å si dette: Heia Welbeck! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tihi, vi buer på Cesc! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ingen vond vilje fra Sanchez der ser det ut til, men fy faen så stygt det der så ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Faen heller. Dra til helvete Sanchez. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Var heldigvis bare låret og ikke kneet som moste inn i hodet på han der, kunne blitt virkelig ille. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Skal ikke være noen ting. Situasjonen ser ikke bra ut, men den er først og fremst uheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå