Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ozil i midten er hvertfall flott. Ox er best når han kommer inn mot slitne spillere. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg kan ta til takke med å tape 2-1.. Blir det derimot 6-0 eller noe, da går jeg å griner. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Mye negativitet blant det jeg leser fra Arsenal-gjengen. Skal ikke tro at dette er noen enkel kamp for Chelsea, Arsenal er et jævla bra lag, er ikke gitt at dette kommer til å bli garantert hjemmeseier som "alle" tror. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Mye negativitet blant det jeg leser fra Arsenal-gjengen. Skal ikke tro at dette er noen enkel kamp for Chelsea, Arsenal er et jævla bra lag, er ikke gitt at dette kommer til å bli garantert hjemmeseier som "alle" tror. 7-6-0 til Chelsea med Mourinho taler for seg selv tenker jeg Pluss det er hjemmebane til Chelsea, atterpå vi har ikke Ramsey som faktisk kan gjøre noe i midtbanen motsetning til Flamini og Özil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Mye negativitet blant det jeg leser fra Arsenal-gjengen. Skal ikke tro at dette er noen enkel kamp for Chelsea, Arsenal er et jævla bra lag, er ikke gitt at dette kommer til å bli garantert hjemmeseier som "alle" tror. Vi har et bra lag. Chelsea har et bedre, mer komplett lag. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Kampen utsatt i 15 min... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal fansen som er skyld i utsettelsen. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 jeg vet ikke hva som har skjedd Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flere som sliter med sumo? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) De har prøvd å ta med seg flares inn. Ironi. Endret 5. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 De har prøvd å ta med seg flares inn. Ironi. Hvor får du all denne insideinformasjonen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 De har prøvd å ta med seg flares inn. Ironi. Hvor får du all denne insideinformasjonen? Skysport. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 De har prøvd å ta med seg flares inn. Ironi. Hvor får du all denne insideinformasjonen? Sky Sports. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 De har prøvd å ta med seg flares inn. Ironi. Hvor får du all denne insideinformasjonen? Sky Sports Lenke til kommentar
kwah Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 De har prøvd å ta med seg flares inn. Ironi. Hvor får du all denne insideinformasjonen? Skysports Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 De har prøvd å ta med seg flares inn. Ironi. Hvis det er tilfellet: For noen cunts. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Lol, gøy at engelske fans tar med flares. Bra de ikke kom inn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Gikk blussene av da eller? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Gikk blussene av da eller? Sies at noen ble startet utenfor stadion. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 http://www1.skysports.com/football/live-blog/ DELAYED KICK-OFF We will have to wait a little longer for the London derby. Kick-off has been delayed after Arsenal supporters are thought to have let off flares in the stadium. This has delayed the entrance of the other Gunners fans and the match will not start until 2.20pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå