Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea vs Arsenal


atwater

Anbefalte innlegg

Om ikke Costa fikk karantene når han slo en spiller i bakken i en tidligere kamp så skal ikke Alexis ha det. Dessuten er han unnskyldt ettersom Ivanovic er en drittsekk og har et tryne som er vanskelig å la være å ikke ville slå.

Lukker du øynene dine når folk svarer deg? Costa har ikke slått noen som helst.

 

Og sånn by the way: Dra til helvete Sanchez.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Om ikke Costa fikk karantene når han slo en spiller i bakken i en tidligere kamp så skal ikke Alexis ha det. Dessuten er han unnskyldt ettersom Ivanovic er en drittsekk og har et tryne som er vanskelig å la være å ikke ville slå.

Lukker du øynene dine når folk svarer deg? Costa har ikke slått noen som helst.

 

Og sånn by the way: Dra til helvete Sanchez.

 

 

Lukker du øynene når du leser hva jeg skriver? Costa slo ned en fyr i en tidligere kamp. Husker ikke hvilken det var, kanskje Swansea. Slo han i bakken inne i boksen før en dødball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi skulle hatt et rødt kort, og dere skulle hatt straffe. Det er det dommeren overså, om ikke tar feil? Nå skulle Sanchez og Welbeck hatt rødt kort hos Arsenal også.

 

Dommeren var ikke god i dag, men jeg vil påstå han ikke var avgjørende.

 

Flamini, Chambers og Kos var også heldige som fikk bli på banen

Lenke til kommentar

 

 

 

Om ikke Costa fikk karantene når han slo en spiller i bakken i en tidligere kamp så skal ikke Alexis ha det. Dessuten er han unnskyldt ettersom Ivanovic er en drittsekk og har et tryne som er vanskelig å la være å ikke ville slå.

Lukker du øynene dine når folk svarer deg? Costa har ikke slått noen som helst.

 

Og sånn by the way: Dra til helvete Sanchez.

Lukker du øynene når du leser hva jeg skriver? Costa slo ned en fyr i en tidligere kamp. Husker ikke hvilken det var, kanskje Swansea. Slo han i bakken inne i boksen før en dødball.

Nei det gjorde han ikke. Han dytter Sigurdsson som hiver seg i bakken og tar seg til fjeset.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...