Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart?Wenger blir nok i alle fall i Arsenal de neste to sesongene, med mindre vi ikke kvaller til CL. Dessverre... Godt vi nok ikke klarer CL i år da Hvem skal ta den siste CL-plassen da? Liverpool? Everton? Tottenham? Nei, de er alle like dårlige som oss, men vi tar de på erfaring som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Skylder på Chelsea buss, når 90% av gangene så er det deres egne spillere som roter bort ballen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Skylder på Chelsea buss, når 90% av gangene så er det deres egne spillere som roter bort ballen. Fønni deg Endret 5. oktober 2014 av Dysfunctional 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Eneste? Haha, vi makter også å slå en patetiske lille drittklubben du kaller 'Arsenal'. Og buss? Er vel heller vi som er Ferrrari, og dere som er Lada. Jepp, med busstaktikken deres. Eneste dere står for, og det eneste dere kommer til å stå på. Finnes ingen respekt å gi til klubben deres, som er et symbol på alt som er galt med den moderne fotballen. Dere dreper underholdningsverdien. Mourinho kommer bare til å bli husket som den stygge typen som ødela fotballen. For en feig klubb dere er. Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) De spilte ikke buss idag, de spilte kompakt etter mikel kom på + at OX kom på -> endring i taktikk, ergo var de smart og ikke feigt. Endret 5. oktober 2014 av infinety Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart?Wenger blir nok i alle fall i Arsenal de neste to sesongene, med mindre vi ikke kvaller til CL. Dessverre...Godt vi nok ikke klarer CL i år da Hvem skal ta den siste CL-plassen da? Liverpool? Everton? Tottenham? Nei, de er alle like dårlige som oss, men vi tar de på erfaring som vanlig. Å prestere å ikke ta 4 med det lønnsbudsjettet og den troppen dere har ville vært fantastisk. Da må vel til og med dere få nok. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Eneste? Haha, vi makter også å slå en patetiske lille drittklubben du kaller 'Arsenal'. Og buss? Er vel heller vi som er Ferrrari, og dere som er Lada. Jepp, med busstaktikken deres. Eneste dere står for, og det eneste dere kommer til å stå på. Finnes ingen respekt å gi til klubben deres, som er et symbol på alt som er galt med den moderne fotballen. Dere dreper underholdningsverdien. Mourinho kommer bare til å bli husket som den stygge typen som ødela fotballen. For en feig klubb dere er. Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Dere parkerte selvfølgelig ikke bussen idag, det er bare noe det er lett å skylde på når man taper. Dere spilte helt fair i dag. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Eneste? Haha, vi makter også å slå en patetiske lille drittklubben du kaller 'Arsenal'. Og buss? Er vel heller vi som er Ferrrari, og dere som er Lada. Jepp, med busstaktikken deres. Eneste dere står for, og det eneste dere kommer til å stå på. Finnes ingen respekt å gi til klubben deres, som er et symbol på alt som er galt med den moderne fotballen. Dere dreper underholdningsverdien. Mourinho kommer bare til å bli husket som den stygge typen som ødela fotballen. For en feig klubb dere er. Jeg, som Chelsea-fan, vil heller se Chelsea vinne og parkere bussen, enn å gå "all out" og praktisk talt gi fra seg seieren. Du skjønner, Chelsea (og Mourinho)'s taktikk handler om å glede hjemmesupporterne på Stamford Bridge, ikke å glede deg eller andre Arsenalsupportere for den saks skyld. Du kan klage og kjefte så mye du vil, men Mourinho gir faen, jeg gir faen, og andre fotballfans gir faen. Kos deg med fjerde plass, og med en klubb og manager uten amibsjoner, hvor underholdningsverdien går foran alt annet som heter suksess, og det å glede fansen. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Eneste? Haha, vi makter også å slå en patetiske lille drittklubben du kaller 'Arsenal'. Og buss? Er vel heller vi som er Ferrrari, og dere som er Lada. Jepp, med busstaktikken deres. Eneste dere står for, og det eneste dere kommer til å stå på. Finnes ingen respekt å gi til klubben deres, som er et symbol på alt som er galt med den moderne fotballen. Dere dreper underholdningsverdien. Mourinho kommer bare til å bli husket som den stygge typen som ødela fotballen. For en feig klubb dere er. Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Dere parkerte selvfølgelig ikke bussen idag, det er bare noe det er lett å skylde på når man taper. Dere spilte helt fair i dag. Godt å se at man kan ta tapet med verdighet. Kan være så ærlig å si at Arsenal også fremsto bra i starten av andre omgang, men synes Øzil er altfor svak til å spille så mye. Har ufattelig mye balltap for dere i dag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart?Wenger blir nok i alle fall i Arsenal de neste to sesongene, med mindre vi ikke kvaller til CL. Dessverre...Godt vi nok ikke klarer CL i år da Hvem skal ta den siste CL-plassen da? Liverpool? Everton? Tottenham? Nei, de er alle like dårlige som oss, men vi tar de på erfaring som vanlig. Å prestere å ikke ta 4 med det lønnsbudsjettet og den troppen dere har ville vært fantastisk. Da må vel til og med dere få nok. Ja, det har du rett i. Men det skjer vel neppe dessverre... Wenger blir sittende til han dør. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Kanskje den var parkert et par centimeter lengre fremme, men det var fortsatt like velparkert som vanlig. Trist at noen faktisk ser på det der som underholdning. 1 Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Syns Arsenal spilte godt idag, de prøvde seg og med litt hell kunne det sett veldig anderledes ut. Wilshere burde ha putta i starten, burde vært rødt på Cahill og var jo en hands på Cesc. Men Chelsea er desverre et bedre lag, og vi burde være fornøyde med innsatsen de fleste ga på banen idag. Skulle ønske vi hadde Cesc selv, men synd Wenger ikke ønsket han. Er en forskjell mellom lagene som er markant, og det er den totale helheten Chelsea har. Stjernespillere i alle ledd, og der de manglet dem ble de hentet inn i sommer. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Kanskje den var parkert et par centimeter lengre fremme, men det var fortsatt like velparkert som vanlig. Trist at noen faktisk ser på det der som underholdning. Ja for det er mye underholdning å se vårt eget lag komme til NULL skudd på mål 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Eneste? Haha, vi makter også å slå en patetiske lille drittklubben du kaller 'Arsenal'. Og buss? Er vel heller vi som er Ferrrari, og dere som er Lada. Jepp, med busstaktikken deres. Eneste dere står for, og det eneste dere kommer til å stå på. Finnes ingen respekt å gi til klubben deres, som er et symbol på alt som er galt med den moderne fotballen. Dere dreper underholdningsverdien. Mourinho kommer bare til å bli husket som den stygge typen som ødela fotballen. For en feig klubb dere er. Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Dere parkerte selvfølgelig ikke bussen idag, det er bare noe det er lett å skylde på når man taper. Dere spilte helt fair i dag. Godt å se at man kan ta tapet med verdighet. Kan være så ærlig å si at Arsenal også fremsto bra i starten av andre omgang, men synes Øzil er altfor svak til å spille så mye. Har ufattelig mye balltap for dere i dag. Özil er helt krise mot etablert forsvar. Vi burde ha startet med Oxlade-Chamberlain for å få litt fart i angrepet til å true bakrom... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Kanskje den var parkert et par centimeter lengre fremme, men det var fortsatt like velparkert som vanlig. Trist at noen faktisk ser på det der som underholdning. Synes du vi er defensive i hele kampen? Om vi ligger med folk på midtbanen mot Arsenal blir vi løpt kav i fra. Welbeck løp nesten fra Terry på 2 meter. Hadde han hatt 20 meter til hadde det blitt stygt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg, som Chelsea-fan, vil heller se Chelsea vinne og parkere bussen, enn å gå "all out" og praktisk talt gi fra seg seieren. Du skjønner, Chelsea (og Mourinho)'s taktikk handler om å glede hjemmesupporterne på Stamford Bridge, ikke å glede deg eller andre Arsenalsupportere for den saks skyld. Du kan klage og kjefte så mye du vil, men Mourinho gir faen, jeg gir faen, og andre fotballfans gir faen. Kos deg med fjerde plass, og med en klubb og manager uten amibsjoner, hvor underholdningsverdien går foran alt annet som heter suksess, og det å glede fansen. Masochistisk å trives med den fotballen dere spiller. Hvorfor bryr du deg så mye om at laget vinner når du har ingen tilknytning til klubben whatsoever? Jo fordi du er fan av laget, og det må det være en årsak til. Klarer ikke forstå hvordan noen gidder, for Chelsea er den feigeste, mest patetiske og latterligste klubben i England. En skam for fotballen. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Kanskje den var parkert et par centimeter lengre fremme, men det var fortsatt like velparkert som vanlig. Trist at noen faktisk ser på det der som underholdning. Å være velorganisert bak = Å parkere bussen? Helt artig å se på hvor furten du er. Det kalles å være dårlig taper på godt norsk. Og såklart spiller man på sine styrker. Er ikke det ganske naturlig? 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Synes ikke bussen er så parkert i dag. En liten periode ligger vi lavt pga. dere kjører kampen. Når vi bytter inn Mikel synes jeg laget løfter seg og vi får mer balanse. Derav kommer også 2-0 scoringen. Kanskje den var parkert et par centimeter lengre fremme, men det var fortsatt like velparkert som vanlig. Trist at noen faktisk ser på det der som underholdning. Å være velorganisert bak = Å parkere bussen? Helt artig å se på hvor furten du er. Det kalles å være dårlig taper på godt norsk. Og såklart spiller man på sine styrker. Er ikke det ganske naturlig? Jo, selvfølgelig spiller dere på deres egne styrker. Å parkere bussen er det eneste Mourinho klarer. Han må ha et kjedelig liv når han står for så kjedelig fotball. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg, som Chelsea-fan, vil heller se Chelsea vinne og parkere bussen, enn å gå "all out" og praktisk talt gi fra seg seieren. Du skjønner, Chelsea (og Mourinho)'s taktikk handler om å glede hjemmesupporterne på Stamford Bridge, ikke å glede deg eller andre Arsenalsupportere for den saks skyld. Du kan klage og kjefte så mye du vil, men Mourinho gir faen, jeg gir faen, og andre fotballfans gir faen. Kos deg med fjerde plass, og med en klubb og manager uten amibsjoner, hvor underholdningsverdien går foran alt annet som heter suksess, og det å glede fansen. Masochistisk å trives med den fotballen dere spiller. Hvorfor bryr du deg så mye om at laget vinner når du har ingen tilknytning til klubben whatsoever? Jo fordi du er fan av laget, og det må det være en årsak til. Klarer ikke forstå hvordan noen gidder, for Chelsea er den feigeste, mest patetiske og latterligste klubben i England. En skam for fotballen. Cry me a river. De fleste gir allefall faen. Bra at noen her inne kan akseptere et tap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Å være velorganisert bak = Å parkere bussen? Er vel den konklusjonen jeg har kommet frem til at alle mener at er en buss og. 3 mål i snitt pr. kamp på 7 kamper taler for seg selv. Endret 5. oktober 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå