Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Forøvrig er det moro å se forskjellen på hvordan Cesc blir behandlet av Arsenal fansen, kontra Chelsea fansen sin behandling av Lampard i City kampen Har nok litt å si på måten det foregikk på også. Lampard ble frigitt av Chelsea, Fabregas ble solgt mot Arsenals vilje (kunne det virke som). Fansen har ingenting med frigjøringen av Lampard å gjøre Jeg har da ikke nevnt noe om fansen? Fæl takling av Welbeck forøvrig. Nei, men vi snakker vel om behandlingen fansen gir spillerne, og ikke behandlingen klubben gir spillere? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hahahaha den der lukta det Torres av, Costa! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg grubler fælt på hvordan Chelsea klarer å slippe unna med deres handlinger, det er ikke første gang. Det er faktisk A-L-L-T-I-D. Det gjør meg så forbannet! Chelsea, haha horebukker hele gjengen. Dommeren er uten tvil kjøpt og betalt av Chelsea, Oscar, Ivanoic og Hazard skulle ha fått mange gule kort. Men nei. Cahill skulle ha fått rødt kort for lenge siden. Som vanlig null ære hos dette laget. Welbeck traff ikke en gang, synd... Han skulle gjerne brekke beina hans. Flott Welbeck. Brekk foten på han. (Dont mind me, jeg skal bare dokumentere disse supporterne som har æren i behold.) 6 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Forøvrig er det moro å se forskjellen på hvordan Cesc blir behandlet av Arsenal fansen, kontra Chelsea fansen sin behandling av Lampard i City kampen Har nok litt å si på måten det foregikk på også. Lampard ble frigitt av Chelsea, Fabregas ble solgt mot Arsenals vilje (kunne det virke som). Fansen har ingenting med frigjøringen av Lampard å gjøre Jeg har da ikke nevnt noe om fansen? Fæl takling av Welbeck forøvrig. Nei, men vi snakker vel om behandlingen fansen gir spillerne, og ikke behandlingen klubben gir spillere? Er du helt seriøs nå eller er du bare ute etter å provosere? Om du ikke forstår forskjellen så deg om det. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Stygge Welbeck. Du er så rævva. Haha latterlig dårlig spiller. Bedre enn deg. Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Ja, det, og å banke Arsenal Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart? Virkelig. Virker som om de årene han måtte bruke på og holde oss flytende har ødelagt mannen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Ikke helt enig i den. Chelsea er det mest komplette laget i PL i mine øyne. God dekning på alle plasser, innsats og taktikk er i toppklasse i England. Ikke altfor mange svake punkter i årets utgave av Chelsea. Dessverre. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart?Jeg mener det. Forutsigbart og utdatert. Håper dog han får en fin avslutning på karrieren. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Stygge Welbeck. Du er så rævva. Haha latterlig dårlig spiller. Bedre enn deg. Ja, jeg vet Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Bedre enn Arsenal. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Argggh, hadde vært så gøy om Welbeck brakk foten på Cesc der... 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Argggh, hadde vært så gøy om Welbeck brakk foten på Cesc der... Det sier mye om deg som menneske. 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Takket være denne tråden så får jeg så sykt mye bra materiale til min "best of diskusjon.no" mappa mi. Gullmateriale! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Og jeg er den som burde være flau for be Sanchez dra til helvete ja. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart? Wenger blir nok i alle fall i Arsenal de neste to sesongene, med mindre vi ikke kvaller til CL. Dessverre... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Eneste? Haha, vi makter også å slå en patetiske lille drittklubben du kaller 'Arsenal'. Og buss? Er vel heller vi som er Ferrrari, og dere som er Lada. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. I dag spilte de fotball i 72 minutter. Da ledet de 1-0 og parkerte bussen. Akkurat slik vi hadde gjort mot hvilken som helst annen motstander... Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart? This. Vi spiller på akkurat samme måte mot de store lagene, HVER JÆVLA GANG. Wenger evner ikke å tilpasse spillestilen til motstanderen. Er så jævlig lei! Endret 5. oktober 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Arsenal er seriøst det mest forutsigbare laget i hele PL. Godt jobba av Wenger å holde de flytende mens stadion ble bygget men er det ikke på tide å si takk og farvel snart? Wenger blir nok i alle fall i Arsenal de neste to sesongene, med mindre vi ikke kvaller til CL. Dessverre... Godt vi nok ikke klarer CL i år da Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Bussen er i velstand ser jeg. Eneste den drittklubben makter. Jaja, kos dere på toppen av tabellen mens dere er der, men ikke lur dere til å tro at dere er et bra lag. Eneste? Haha, vi makter også å slå en patetiske lille drittklubben du kaller 'Arsenal'. Og buss? Er vel heller vi som er Ferrrari, og dere som er Lada. Jepp, med busstaktikken deres. Eneste dere står for, og det eneste dere kommer til å stå på. Finnes ingen respekt å gi til klubben deres, som er et symbol på alt som er galt med den moderne fotballen. Dere dreper underholdningsverdien. Mourinho kommer bare til å bli husket som den stygge typen som ødela fotballen. For en feig klubb dere er. Endret 5. oktober 2014 av Dapper Chap 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå