oOF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har en vond følelse på at dette ender 1-1... HAH! Arsenal score? Da skal jeg sende deg 100 kr hvis resultatet blir 1-1 Jeg tror jeg sender en hundrings jeg også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvem som var først er irrelevant om det betyr at han har lagt en linje og holder ved den. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hands????? Dømmes ekstremt sjeldent på slike, kanskje dessverre, kanskje ikke. Blir mange straffer per kamp da. Du er totalt ute å kjøre i dag. Først så sier du at regler er regler og at de må følges, deretter er det plutselig en gråsone der vi kunne tjent i situasjonen. Ta deg en pause.Nå er de jo ikke noen skikkelig regler når dette gjelder Hands, det er så mye opp til tolkning. Hvorfor tror du man lenge har mast om at de burde forbedre de reglene så man her hva som skål blåses på og hva som ikke skal blåses på.Fabregas gjør seg større med hendene og hindrer i tillegg ballbanen. Må han plukke opp ballen for at den skal være soleklar? Selv om reglene er vage er denne situasjonen ulovlig ifølge regelboka. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror jeg sender en hundrings jeg også.Flotte greier, da kan jeg spandere ei kroneis på unga. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Herregud. Faen så dårlig Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Vi trenger ikke Fabregas...... Vi har Øzil. Jahahahahah Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hazard hadde hatt godt av å komme seg til et bedre lag. Han kommer aldri til å bli husket eller å ha sjanse på priser som Ballon D'or når talentet blir misbrukt i spillestilen til Mourinho. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Chelsea ødelegger kampen? Medt latterlige jeg har hørt. De er smarte og spiller faktisk bra til tider, som gjør til at det står 2-0. Skulle ønske vi gjorde d samme! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Costa er klasse. Han ville ikke Arsenal-fans ha fordi han er et "uromoment". Ta dere en bolle! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Den hjemvendte sønn slår til med en magisk pasning Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nydelig mål! ! For en spiller, og FOR en pasning! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Se den forbanna klysen Fabregas feire scoringen. Hadde ikke gjort meg noe om han fikk kastet en bluss på seg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 For en pasning av Fabregas, mannen som aldri kom til å spille for Chelsea. Mmmmmmh! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Forøvrig er det moro å se forskjellen på hvordan Cesc blir behandlet av Arsenal fansen, kontra Chelsea fansen sin behandling av Lampard i City kampen Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Se den forbanna klysen Fabregas feire scoringen. Hadde ikke gjort meg noe om han fikk kastet en bluss på seg. Coolio! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå