Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea vs Arsenal


atwater

Anbefalte innlegg

 

Voldelig oppførsel/forsøk er rødt i min bok.

Spiller skadet ≠ Voldelig oppførsel...Begge er på ball, Alexis er overhodet ikke for langt etter, OG han prøver å ikke sette kneet sitt i skallen hans. Han prøver mao å komme seg unna. DET er ikke rødt kort. Aldri!

Er absolutt ikke den situasjonen vi snakker om. Jeg tenker på situasjonen der det ser ut som han prøver å slå etter Ivanovic. Noen som vet når den var?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Flere gulekort skulle bli gitt til chelsea. Cahill skulle kanskje ha rødt kort, høy fart/kraft,strake ben og setter sikkerheten til spilleren i fare= rødt kort

Dommeren holder ikke mål til slike kamper.

 

Kanskje?

 

Se situasjonen på nytt, du!

 

Det er 3xrødt kort!

 

 

Dere slapp unna rødt på straffen, men roper for rødt på Cahill? Som nøytral supporter i denne kampen må jeg bare le.

 

 

En del som sliter med å være nyanserte. Dersom Cahill skal ha rødt, skal Arsenal ha 3, kanskje 4.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Flere gulekort skulle bli gitt til chelsea. Cahill skulle kanskje ha rødt kort, høy fart/kraft,strake ben og setter sikkerheten til spilleren i fare= rødt kort

Dommeren holder ikke mål til slike kamper.

Kanskje?

 

Se situasjonen på nytt, du!

 

Det er 3xrødt kort!

Dere slapp unna rødt på straffen, men roper for rødt på Cahill? Som nøytral supporter i denne kampen må jeg bare le.

Aldri i verden rødt kort på Koscielny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Flere gulekort skulle bli gitt til chelsea. Cahill skulle kanskje ha rødt kort, høy fart/kraft,strake ben og setter sikkerheten til spilleren i fare= rødt kort

Dommeren holder ikke mål til slike kamper.

Kanskje?

 

Se situasjonen på nytt, du!

 

Det er 3xrødt kort!

Dere slapp unna rødt på straffen, men roper for rødt på Cahill? Som nøytral supporter i denne kampen må jeg bare le.

Aldri i verden rødt kort på Koscielny.

 

 

Fratar Hazard klar målsjanse = rødt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Flere gulekort skulle bli gitt til chelsea. Cahill skulle kanskje ha rødt kort, høy fart/kraft,strake ben og setter sikkerheten til spilleren i fare= rødt kort

Dommeren holder ikke mål til slike kamper.

Kanskje?

 

Se situasjonen på nytt, du!

 

Det er 3xrødt kort!

Dere slapp unna rødt på straffen, men roper for rødt på Cahill? Som nøytral supporter i denne kampen må jeg bare le.

Aldri i verden rødt kort på Koscielny.

Fratar Hazard klar målsjanse = rødt.

Nei. Per definisjol i regelboka, skal det ikke gies rødt, når ballen er på vei bort fra målet. Uansett teit å gi dobbel straff.

Lenke til kommentar

 

 

 

Flere gulekort skulle bli gitt til chelsea. Cahill skulle kanskje ha rødt kort, høy fart/kraft,strake ben og setter sikkerheten til spilleren i fare= rødt kort

Dommeren holder ikke mål til slike kamper.

Kanskje?

 

Se situasjonen på nytt, du!

 

Det er 3xrødt kort!

Dere slapp unna rødt på straffen, men roper for rødt på Cahill? Som nøytral supporter i denne kampen må jeg bare le.

Aldri i verden rødt kort på Koscielny.

 

 

 

Ingen hadde vel klaget om det ble rødt, men jeg synes gult er helt ok. Det viser også hvor dommeren legger lista, så da må man heller ikke forvente rødt på cahill sin takling.

 

Edit; eller det ble feil, jeg mener ingen _nøytrale_ :p

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Igjen så er det der med dobbel straff... Jeg er glad ikke alle dommere gir rødt og straffe, for det er fullstendig tullete.

 

Det er fremdeles regelen...

 

Hva enkelte supportere mener og tror om en regel er irrelevant. Det er mange lover og regler i det generelle samfunnet som er på tur også... man blir likefult straffet når man bryter dem

Lenke til kommentar

Oddsen på Arsenal må vel være 500 eller noe nå? Må være historisk om dem skulle snudd det, men det er jo ønsketenkning og totalt urealistisk.

 

Wenger har aldri slått Mourinho og kommer nok aldri til å gjøre dette heller. Mourinho er for smart taktisk.

Akkurat som nå, Chelsea lar oss trille litt ball fordi de vet vi ikke klarer å bryte gjennom. Skulle det trengs kan de alltids skru opp et hakk eller to og drepe kampen.

Lenke til kommentar

 

Nei. Per definisjol i regelboka, skal det ikke gies rødt, når ballen er på vei bort fra målet. Uansett teit å gi dobbel straff.

... på vei bort fra mål? Det var innenfor 16-meter rett foran mål. Hva snakker du om?
Han sparker ballen på vei ut fra målet når han skal runde Koscielny. Ville blitt ganske skrå vinkel, så umulig å si om han ville scoret.
Lenke til kommentar

 

Dobbel straff er kjipt. Men om man hindrer et mål og kun får gult kort og straffe i mot er det fremdeles en sjangse for det bommes på straffen. Det kan vinne kamper (se Suarez i VM).

 

Suarez ble utvist i den situasjonen dog

 

 

Det er riktig. Men tenk så iditiosk om han kun fikk gult og de bommet på straffen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...