matte geek Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flere gulekort skulle bli gitt til chelsea. Cahill skulle kanskje ha rødt kort, høy fart/kraft,strake ben og setter sikkerheten til spilleren i fare= rødt kort Dommeren holder ikke mål til slike kamper. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flere gulekort skulle bli gitt til chelsea. Cahill skulle kanskje ha rødt kort, høy fart/kraft,strake ben og setter sikkerheten til spilleren i fare= rødt kort Dommeren holder ikke mål til slike kamper. Kanskje? Se situasjonen på nytt, du! Det er 3xrødt kort! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Cazorla skal selges, Cazorla??? Klag heller på Wilshere, han småjogger hjem hele tiden. Cazorla jobber i det minste. Har mistet tellingen på hvor mange ganger Cazorla har mistet ballen. Han kløner noe jævlig. Wilshere er ikke noe bedre heller forsåvidt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 https://twitter.com/erikbielderman/status/518759853263949824 Haha, Wenger! Skulle likt å sett hylekoret her inne om Mourinho hadde dyttet Wenger. Men det er jo for Mourinho er en massive cunt. 7 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Sanchez skulle vell hatt rødt? Noen som vet cirka når den situasjonen kom? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Sanchez skulle vell hatt rødt? Noen som vet cirka når den situasjonen kom? Overhodet ikke... Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg grubler fælt på hvordan Chelsea klarer å slippe unna med deres handlinger, det er ikke første gang. Det er faktisk A-L-L-T-I-D. Det gjør meg så forbannet! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Overrasket over at Mourinho ikke går i bakken der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tydelig at hun der fysio-dama til Chelsea kun er ansatt pga utseendet.Vi sliter jo så masse med skader ja. Men er enig med at Courtois burde blitt byttet ut med en gang. Hvor ble det av den nøytrale legen som skal avgjøre hodeskader? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Denne kampen er så bra! Heia Wenger! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg grubler fælt på hvordan Chelsea klarer å slippe unna med deres handlinger, det er ikke første gang. Det er faktisk A-L-L-T-I-D. Det gjør meg så forbannet!Det er lett for lag uten ære, skjønner du. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Courtois til sykehus sier de på NBC nå. At han ikke ble tatt av med en gang? Fatter det ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Sanchez skulle vell hatt rødt? Noen som vet cirka når den situasjonen kom? Overhodet ikke... Voldelig oppførsel/forsøk er rødt i min bok. Endret 5. oktober 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Jeg grubler fælt på hvordan Chelsea klarer å slippe unna med deres handlinger, det er ikke første gang. Det er faktisk A-L-L-T-I-D. Det gjør meg så forbannet!Det er lett for lag uten ære, skjønner du. Ja, det ser jeg helt tydelig. Endret 5. oktober 2014 av Fox Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kjedelig å ligge under etter en straffe, men Hazard hadde nok scoret der uansett, så vil ikke klandre Kos. Pesemismen har ikke blitt værre under kampen, men noen må tørre å avslutte når vi har ballen 10 meter fra mål hvis vi skal få til noe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Voldelig oppførsel/forsøk er rødt i min bok. Spiller skadet ≠ Voldelig oppførsel... Begge er på ball, Alexis er overhodet ikke for langt etter, OG han prøver å ikke sette kneet sitt i skallen hans. Han prøver mao å komme seg unna. DET er ikke rødt kort. Aldri! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bedre tendenser nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Der skal Flamini ha rødt. Vi er jævlig heldige... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flere gulekort skulle bli gitt til chelsea. Cahill skulle kanskje ha rødt kort, høy fart/kraft,strake ben og setter sikkerheten til spilleren i fare= rødt kort Dommeren holder ikke mål til slike kamper. Kanskje? Se situasjonen på nytt, du! Det er 3xrødt kort! Dere slapp unna rødt på straffen, men roper for rødt på Cahill? Som nøytral supporter i denne kampen må jeg bare le. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå