Tepes78 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Anskaffet meg for over 1 år siden kabinettet jeg tenkte skulle bare bli en fryd, har vel nesten bare stått til forventningen dette kabinettet. God plass til alt jeg måtte behage. Men det problemet som straks møtte meg og nå bare har blitt værende er viftekontrollen. Får ikke noe lys rundt knappene og ingen kontrollmulighet overhode. Måtte koble samtlige kabinett vifter direkte til hovedkortet for at de i det hele tatt skulle gå. Har forsøkt med skjema lastet ned fra nett og vært i kontakt med Coolermaster, må nevnes at de har en utrolig bra kundeservice. De sendte meg en ny modul til panelet da de mente det kunne være noe galt. Men måtte bite i gresset da alt nytt var ferdig montert og det fortsatt ikke virket. Noen tips? Inneholder: - Prosessor 1stk - AMD FX-8120 8-Core Processor - Hovedkort 1stk - ASUS M5A99FX PRO R2.0, Socket-AM3+ - RAM 1st - Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB KIT 1.00 Corsair HX 650W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus Bronze, Modular, 4x 6+2-pin 1.00 XFX Radeon HD 7850 2GB GDDR5 PCI-Express 3.0, DVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort, 86 2.00 OCZ SSD Agility 3 Series 2.5" 120GB SATA 6 Gb/s (SATA3.0), 525MB/500MB/s read/write, S På forhånd takk Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 har du undersøk at det kommer strøm til vifte modulen mål med multimeter på 4 pins kontakten fra psu Lenke til kommentar
Tepes78 Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Har forsøkt flere kontakter og utganger fra strømforsyningen, men skal teste ut å måle om det kommer noe strøm frem i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå