fjarle Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Teknologien MagMIMO skal kunne lade dingsen samme hvor du er i rommet.Stort fremskritt for trådløs lading Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 IIIIIK!!! Stråling. 3 Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er el-overfølsomme-overfølsom, så jeg merker at jeg allerede begynner å plages med hodepine etterhvert som el-overfølsomme leser denne artikkelen (de har ganske lang rekkevidde). 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) MentalMoose, nå er det vel ikke dokumentert det der med eloverfølsomhet, mange påstår at det er psykosomatisk, men det kan uansett ikke være kjekt å ha.Uansett hva slags løsning de kommer opp med så håper jeg det forskes mye på før de slippes ut på markedet til folk flest. |ninjaedit|, og der leste jeg hele kommentaren til MM Endret 2. oktober 2014 av AllFather 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er el-overfølsomme-overfølsom, så jeg merker at jeg allerede begynner å plages med hodepine etterhvert som el-overfølsomme leser denne artikkelen (de har ganske lang rekkevidde). litt off-topic, men relevant for det du sier: 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg