krister461 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 http://insideevs.com/revealed-tesla-d-photo/ Lenke til kommentar
stBernhardsKløen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 "Elon wants to show us the D" He's gonna get the D Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det som lanseres er en Model S i "d-versjon", hva nå enn det betyr. Det finnes et bilde av en testbil med tittelen "Model S P85D". Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lag en Tesla folkemodell med skikklig rekkevidde, 40 mil hadde vært passe Den kommer, og heter model 3, i 2017/18. I 2017 er avgiftene kommet tilbake, og ingen kjøper EL-bil lengre. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lag en Tesla folkemodell med skikklig rekkevidde, 40 mil hadde vært passe Den kommer, og heter model 3, i 2017/18. I 2017 er avgiftene kommet tilbake, og ingen kjøper EL-bil lengre.Det har jeg ingen tro på. ;-) 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det ligger i kortene at elbilfordelene skal reduseres, men det går nok først ut over ting som kollektivfeltkjøring og bompenger. Lav årsavgift og lav engangsavgift kommer til å bestå mye lengre enn til 2017. 2 Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er ikke bare så kjedelig at det er 4 (som i a,b,c, D) generasjon av modell S ? Hadde i hvertfall ikke forundret meg så mye siden den uansett er tenkt å komme nå Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hm? Hva mener du med generasjoner? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er ikke bare så kjedelig at det er 4 (som i a,b,c, D) generasjon av modell S ? Hadde i hvertfall ikke forundret meg så mye siden den uansett er tenkt å komme nå Tenkt å komme nå? Det finnes ingen a, b, eller c av model S.... Lenke til kommentar
SVD Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tipper det er D for Dieselelektrisk Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tipper det er D for Dieselelektrisk Det er nok sikkert D for Damp! 1 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tipper det er D for Dieselelektrisk Det er nok sikkert D for Damp! 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har splittet ut en lang diskusjon om effekt og dreiemoment i egen tråd. Om sammenheng mellom dreiemoment, effekt, turtall og giring 3 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Takk Nå blir det spennende å se hva Tesla kommer med! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Blir veldig overrasket om ikke D-en står for model S med Dual drive aka firehjulsdrift. :-) Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jepp, mer spent på hva den andre tingen er. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Dere er noen skikkelige irriterende klikkmagneter nå. Meld heller fra når det skjer noe i stedet for å lokke meg til å åpne tråden for bare å finne innlegg som: "snart skjer det noe" "ja, snart skjer det noe" "spent på hva som skjer" "ja, spent på hva som skjer" "kanskje det er noe spennende" "ja, kanskje det er noe spennende" "kanskje det ikke er spennende likevel" "ja, kanskje det ikke er spennende likevel" ... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Da foreslår jeg at du ikke åpner tråden før natt til fredag... Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 "Elon wants to show us the D" "She wants the D" Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Eventen begynner vel om enda to timer, men det sier også at den skal vare i tre timer.. Det må vel være mye til til prøving og slikt som er tatt med, da? Forøvrig Skal det "livetweetes" med #ElonsD xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå