flodhest Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Eh...hvorfor skulle han lyve om det? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Synes han har litt style jeg. Ikkeno Downs i hvert fall. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Downs? Nå må folk roe ned her... Har en i familien som har det. Og derfor synst det dette bli litt teit... Synst ikke folk skal bruke det utrykket om folk dem ikke synst noe om. Det gjør meg sint... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Helt enig. Kjenner også en med det, og han er helt heeerlig. Så ro ned språkbruken! Helt enig med CC Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Folkens, Justin er kul. Med kvalifisert hjelp fra Neptunes lager han god musikk også - r'n'b anno 2003 er jo Justin. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det her finner jeg ganske morsomt: Justin Timberlake's grandmother has hit back at Britney for implying he has a small penis. Earlier this month (NOV03), Britney said on American TV that her former beau was "just a little bitter" about their 2002 break-up, emphasising the words "just" and "little" while using her thumb and finger to indicate a tiny length. But Justin's grandma Sadie Bomar has rushed to the singer's defence, while branding Britney "childish". Sadie says, "I helped raise him and I assure you there's nothing unusual about him physically. I don't give Britney the time of day anymore. Nothing she does or says surprises me anymore. She is childish." Selv om det kan tolkes på flere måter sier jeg go Britney Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Liker ikke stemmen til justin ...den blir for lys for meg.. Men de groovene han har laget på et par-tre sanger er feite.. men så er jeg litt opphengt i trommer/rytme/beat/groove.... Det _skal_ gynge! (Ac(lyn)dc-style) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 De groovene er vel stort sett laget v feite produsenter og features på skiva? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 De groovene er vel stort sett laget v feite produsenter og features på skiva? Du mener at produsentene lager "grooven"? Uansett hvem som lager beaten...den er skikkelig catchy... og det er jo justin som har beaten/har fått beaten... Rock u baby? er det en sang som heter det...FETE trommer på...*tromme til* (Spesielt det partiet med bare trommer...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå