dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Synes ikke det er så morsomt å kalle folk mongo jeg. De kan vel ikke noe for at de ser litt annerledes ut. De ser rare ut, på en litt komisk måte, men det er vel ikke deres skyld er det? Tenk hvis det var dere. Humms. Nå er jeg i ett seriøst humør gitt. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jens; jeg skjønner deg.. Nesten ihvertfall På forumet kan jeg kødde med sånn.. Blandt venner som har kjent meg lenge, kan jeg bruke rasistiske skjellsord om folk, rett og slett fordi de skjønner ironien min Selv så står jeg alltid, egentlig litt for mye, opp for alle som er svakere enn den respektive idioten jeg beskytter de fra.. Kan være hva som helst, fra når jeg skjeller ut en dude fordi han bruker rasistiske skjellsord, eller tar over slosskampen for den svakeste, hvis det er ett klassisk tilfelle av stor schvær mobber mot liten dude som prøver å holde seg unna trøbbel.. Av en eller annen grunn har jeg aldri tapt en sånn slosskamp.. (Glad for det ja.. Mens jeg gir meg når den største ligger i bakken, fortsetter sånne som han ofte å sparke de som ligger nede.. Idioter.. ) Oi..! Nå ble jeg seriøs også jo.. Du har smittsomt humør Jens.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 va ikkje akkuratt da besta bildet du fant av justin då! Når en gutt sier det... http://www.ebaumsworld.com/forumfun/gay9.gif Hahahaha nå ler eg ut høyt Lenke til kommentar
Camilla84 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 HVEM I HELVETE BRYR SEG! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 *hirr* Justin synger som om noen hadde stempla fast pungen hans i et eller annet hardt underlag. Men jeg skal innrømme, jeg hadde faktisk en sang av han før. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har hele albumet. Og eg kjøpte det! HAH det var digg å få det ut Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har vel egentlig [ironic]ingenting[/ironic] i mot ho Justin egentlig... Ho er sikkert grei når man blir kjent med'a... Når jeg begynner å tenke: No offence, alle kvinner... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jens; jeg skjønner deg.. Nesten ihvertfall På forumet kan jeg kødde med sånn.. Blandt venner som har kjent meg lenge, kan jeg bruke rasistiske skjellsord om folk, rett og slett fordi de skjønner ironien min Selv så står jeg alltid, egentlig litt for mye, opp for alle som er svakere enn den respektive idioten jeg beskytter de fra.. Kan være hva som helst, fra når jeg skjeller ut en dude fordi han bruker rasistiske skjellsord, eller tar over slosskampen for den svakeste, hvis det er ett klassisk tilfelle av stor schvær mobber mot liten dude som prøver å holde seg unna trøbbel.. Av en eller annen grunn har jeg aldri tapt en sånn slosskamp.. (Glad for det ja.. Mens jeg gir meg når den største ligger i bakken, fortsetter sånne som han ofte å sparke de som ligger nede.. Idioter.. ) Oi..! Nå ble jeg seriøs også jo.. Du har smittsomt humør Jens.. Fint at hvertfall noen på forumet skjønner. (ett kompliment that is) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Synes ikke det er så morsomt å kalle folk mongo jeg. De kan vel ikke noe for at de ser litt annerledes ut. De ser rare ut, på en litt komisk måte, men det er vel ikke deres skyld er det? Tenk hvis det var dere. Humms. Nå er jeg i ett seriøst humør gitt. 100% enig, veldig sympatisk og bra sagt av deg! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Justin Timberlake ja! Har aldri taklet den kisen! Makan til selvdigger skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Takk. Folk burde tenke over hva de sier før de sier det. Idiot osv. er ting jeg også bruker, men ordet "mongo" går ut til en spesiell gruppe folk som ikke kan noe for slik de ser ut. Jeg synes ikke da det er riktig å bruke det som ett skjellsord. Jeg har snakket med flere folk med hjerneskade jeg, og de er alltid blide å vil snakke og håndhilse. Synes dette er hyggelig jeg, og om da folk ser på meg rart er det deres problem. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vel, burde vel ike tiltale Justin som "ho" heller da... (slik jeg gjorde i min forrige post her). Den bestanden av folket som er kvinner kan føle seg krenket... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 mongoloid stammer jo fra mongolierne, om mongo stammer fra mongloid eller mongolia er ikke godt å si Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har hele albumet. Og eg kjøpte det! HAH det var digg å få det ut Jaja denne spøken var det ingen som syntes var morsom. Eg har ikke kjøpt noe album. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hehe SnowDOG_. Tenkte jeg skulle la være å mobbe deg Synes faktisk noe Hip-Hop er ok forresten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ok er ikke godt nok. Eg skal nok få deg over til hip hop's verden. Hehe neida men ka har Justin timberlake med hip hop å gjøre? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 tja, duden har jo vært med på sanger med Pharell og Nelly. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Justin e stugg, alle som syns syns noe annet eller hører på musikken hannes suger elefantkuk. Se på trynet hans, bare se på rasshaka og mongoøyene hans, man må bare slå de mongisene som syns crapmusikken hans er bra. Dø justin, dø og brenn, ta fyr, svi vekk ansiktet hans. metall er bra Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Den siste posten var det ikke jeg som skrev!!!! En kompis skrev den mens jeg var borte fra pcn. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Justin e stugg, alle som syns syns noe annet eller hører på musikken hannes suger elefantkuk. Se på trynet hans, bare se på rasshaka og mongoøyene hans, man må bare slå de mongisene som syns crapmusikken hans er bra. Dø justin, dø og brenn, ta fyr, svi vekk ansiktet hans. metall er bra Den er grei, eller nei, den er lei... Pfft... Den siste posten var det ikke jeg som skrev!!!! En kompis skrev den mens jeg var borte fra pcn. Yeah, right... Endret 27. november 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå