Gå til innhold

Justin Timberlake

FiskePinna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jens; jeg skjønner deg.. Nesten ihvertfall ;)

På forumet kan jeg kødde med sånn.. Blandt venner som har kjent meg lenge, kan jeg bruke rasistiske skjellsord om folk, rett og slett fordi de skjønner ironien min :woot:

Selv så står jeg alltid, egentlig litt for mye, opp for alle som er svakere enn den respektive idioten jeg beskytter de fra.. Kan være hva som helst, fra når jeg skjeller ut en dude fordi han bruker rasistiske skjellsord, eller tar over slosskampen for den svakeste, hvis det er ett klassisk tilfelle av stor schvær mobber mot liten dude som prøver å holde seg unna trøbbel.. Av en eller annen grunn har jeg aldri tapt en sånn slosskamp.. (Glad for det ja.. Mens jeg gir meg når den største ligger i bakken, fortsetter sånne som han ofte å sparke de som ligger nede.. Idioter.. ) Oi..! Nå ble jeg seriøs også jo.. Du har smittsomt humør Jens.. :yes:

Lenke til kommentar
Jens; jeg skjønner deg.. Nesten ihvertfall ;)

På forumet kan jeg kødde med sånn.. Blandt venner som har kjent meg lenge, kan jeg bruke rasistiske skjellsord om folk, rett og slett fordi de skjønner ironien min :woot:

Selv så står jeg alltid, egentlig litt for mye, opp for alle som er svakere enn den respektive idioten jeg beskytter de fra.. Kan være hva som helst, fra når jeg skjeller ut en dude fordi han bruker rasistiske skjellsord, eller tar over slosskampen for den svakeste, hvis det er ett klassisk tilfelle av stor schvær mobber mot liten dude som prøver å holde seg unna trøbbel.. Av en eller annen grunn har jeg aldri tapt en sånn slosskamp.. (Glad for det ja.. Mens jeg gir meg når den største ligger i bakken, fortsetter sånne som han ofte å sparke de som ligger nede.. Idioter.. ) Oi..! Nå ble jeg seriøs også jo.. Du har smittsomt humør Jens.. :yes:

Fint at hvertfall noen på forumet skjønner. ;) (ett kompliment that is) :)

Lenke til kommentar
Synes ikke det  er så morsomt å kalle folk mongo jeg. De kan vel ikke noe for at de ser litt annerledes ut. De ser rare ut, på en litt komisk måte, men det er vel ikke deres skyld er det? Tenk hvis det var dere.

Humms. Nå er jeg i ett seriøst humør gitt. :)

100% enig, veldig sympatisk og bra sagt av deg!

Lenke til kommentar

Takk. :)

Folk burde tenke over hva de sier før de sier det.

Idiot osv. er ting jeg også bruker, men ordet "mongo" går ut til en spesiell gruppe folk som ikke kan noe for slik de ser ut. Jeg synes ikke da det er riktig å bruke det som ett skjellsord. Jeg har snakket med flere folk med hjerneskade jeg, og de er alltid blide å vil snakke og håndhilse. Synes dette er hyggelig jeg, og om da folk ser på meg rart er det deres problem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Justin e stugg, alle som syns syns noe annet eller hører på musikken hannes suger elefantkuk. Se på trynet hans, bare se på rasshaka og mongoøyene hans, man må bare slå de mongisene som syns crapmusikken hans er bra. Dø justin, dø og brenn, ta fyr, svi vekk ansiktet hans.

metall er bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Justin e stugg, alle som syns syns noe annet eller hører på musikken hannes suger elefantkuk. Se på trynet hans, bare se på rasshaka og mongoøyene hans, man må bare slå de mongisene som syns crapmusikken hans er bra. Dø justin, dø og brenn, ta fyr, svi vekk ansiktet hans.

metall  er bra :thumbup:

:roll:

Den er grei, eller nei, den er lei...

Pfft...

Den siste posten var det ikke jeg som skrev!!!! En kompis skrev den mens jeg var borte fra pcn.

Yeah, right...

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...