FiskePinna Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvorfor ser Justin Timberlake så mongoloid ut? Synes andre det ser ut som om gutten har Downs eller er det bare meg. Hvordan kan Britney falle for en så slesk kar? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Han ser helt normal ut syns eg. Bortsett fra noen ganger når han snakker så kan han virket LITT femi. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Han er jo vellykket... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg tror FiskePinna er misunnelig jeg... *polish metal plate* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 han ser da normal ut? ikke jeg som sa det men .... han kan synge også .. eller var det 100% The Neptunes sitt verk? uansett Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Han synger faktisk bra.. Ikke jeg liker musikken ,men den høres jo grei ut. Jeg har ikke peil på musikk ,men det høres iallefall bra ut. HVis dere skjønner hva jeg mener. Uansett så tror jeg virkelig at han er rimelig Normal han også. Legg merke til Rimelig normal Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jøss, for å være ærlig, trodde jeg dere skulle være kvassere i uttalelsene deres enn dette, men all ære til dere fordi dere heller "holdt dere i skinnet" (uten at det er et så veldig passende uttrykk her). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg fikk den verste insulten ever da jeg var en tur på Homlstad. Var sjafør og sto utenfor da ei rimelig full fjortis kom til meg å sa "du lenga fan meg på han Justin Timberlake".... WÆÆÆÆÆÆÆÆ! Insult2k Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Siden dere ikke var så kritisk til timberlake så kan eg komme ut av skapet og si at eg har musikken hans på pc'n. Ahh det var digg å komme ut av skapet. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Siden dere ikke var så kritisk til timberlake så kan eg komme ut av skapet og si at eg har musikken hans på pc'n. Ahh det var digg å komme ut av skapet. har musikk av han på datan jeg å. Men nå har jo jeg også musikk av aron carter å da : I min LAN gjeng er det om å gjort å ha den særeste musikken skjønner dere, det er ikke det at jeg liker den musikken. Jeg er å blir en hard rocker. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tja, hvordan han ser ut skal ikke jeg bedømme, men musikken hans dømmer jeg nord og ned. Jævla møkk. UGH ugh pølse med lugg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 har musikk av han på datan jeg å. Men nå har jo jeg også musikk av aron carter å da Du er klar over at dette kan og vil bli brukt mot deg? : Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Man må jo ha justin på datan! Er et must på linje med Greatest Hits av Gipsy Kings. : *nynne på Bamboleo* *grin* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har nathin av Timberlake.. (Takk for det), men har jo èn Gipsy Kings sak.. The one and only... .. Zorba The Greek! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 har musikk av han på datan jeg å. Men nå har jo jeg også musikk av aron carter å da Du er klar over at dette kan og vil bli brukt mot deg? : *grin* brukt mot meg? Jaja, men som sagt jeg liker det ikke, må bare ha det. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jeg synes all musikken hans er bare søppel... og sjønner ikke riktig at det i det hele tatt har fått lov til å komme på radio og tv en gang! *merk* musikken hans er det jeg mener det om... sang stemmen og utseèndet har jeg ikke sagt noen ting om!! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 justin: mongo downs: (ja bildet er fra ut i vår hage ) vel .... jeg syns ikke han ser mongo ut musikken er noe helt annet Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 justin:http://image.pathfinder.com/teenpeople/ima...0802_justin.jpgmongo downs: http://www.nrk.no/img/302311.jpeg (ja bildet er fra ut i vår hage ) vel .... jeg syns ikke han ser mongo ut musikken er noe helt annet va ikkje akkuratt da besta bildet du fant av justin då! om ein ser bort fra samenliknongo så ser han litt mongo ut Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 va ikkje akkuratt da besta bildet du fant av justin då! Når en gutt sier det... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 poenget var att han såg litt mongo ut! blæææææh! *ror* menne asså.... ingen kommentar! neida! dere skjønner hva jeg mener! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå