Gå til innhold

Denne smartklokken trenger du ikke å lade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det "store ankepunktet" at man én gang i året må ta den med til urmakeren og bytte batteri? Det var ikke et særlig stort punkt ifht hva man får igjen for det. Jeg kunne godt tatt telefonen med til urmakeren en gang i året i bytte mot ett års batterilevetid!

Lenke til kommentar

Må man helt til urmakeren for å bytte et batteri? De som tar prisen av 100 kinesiske fri-frakt batterier for å skifte det? Jeg håper det er lett å gjøre selv.

Flott skjerm, men den virker litt funksjonsfattig. Har den ikke plass for SIM-kort så man kan ringe med den med blåtann håndfrisett?

Lenke til kommentar

Tipper det er, som de fleste andre smart-klokker, et smart-display i bunn og grunn. Altså uten egen GSM eller WiFi-modul, men mer en ekstern bluetooth-skjerm.

Man kan sikkert bytte selv, poenget mitt var egentlig bare at selv om man måtte ta en tur til urmakeren hver november, så ville det likevel være å foretrekke fremfor lading hver natt.

Lenke til kommentar

generelt sett , uansett dings , så vil det i mange tilfelelr være å foretrekke å bytte batteri på 1 minutt ( 20 minutte hos urnakeren) en å hele tiden ( alt fra hver natt til flere timer en gan i uken ) la tingen stå til lading

Da funger detr bedre man oppladbare ,utskiftbare batterier

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...