Ovidia2 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Love the life you live, live the life you love... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Her blir det nok litt smak og behag når jeg ender opp med å velge originalen - eller V1 om du vil. Når det gjelder V2 ville jeg har hatt de to fargebildene som versjoner hver for seg da det ene liksom slår det andre i hjel og da spesielt i en blanding av svarthvit og farger. Nå har du jo svarthvit'n aleine. De to andre burde kanskje også fått stå aleine hver for seg for ikke å bli forstyrret av de andre som trekker oppmerksomhet. Vanskelig å betrakte ett og ett uten at oppmerksomheten trekkes over på de andre. Alle tre har jo mer enn nok kvalitet til å tale for seg selv uten innblanding fra "naboene". Men så er det smaken og baken igjen da. Den kommer vi sjelden og aldri utenom. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Takk for det Roar. Ja var vel beslutningsvegrin og variasjonslyst som drev meg her.Må gå nye veier noen ganger.... God helg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Så sant, så sant. Fint utrykk på modellen og s/hv er min favoritt. Hadde kanskje ønsket litt mer luft på høyre side, men det er som Kneppen sier om "enden"..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg