Shujah Malik Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ypsilonbrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det var et flott nattbilde. Kunne tenkt meg å se hele broen, men det er kanskje en årsak til at du har valgt dette utsnittet? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Et populært motiv denne broa her. Flott resultat dette. Utsnitt, komp. lys, skarphet, farger og detaljer sitter som det skal. Men jeg tror du skulle unngått den røde streken under signaturen. Det røde bryter her og stjeler lett ufortjent oppmerksomhet bort fra det som bør ha oppmerksomheten. Ting som trekker til seg oppmerksomhet langs kanter og i hjørner trekker gjerne noe sterkere enn om de er plassert inne i bildet. Roar Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Et populært motiv denne broa her. Flott resultat dette. Utsnitt, komp. lys, skarphet, farger og detaljer sitter som det skal. Men jeg tror du skulle unngått den røde streken under signaturen. Det røde bryter her og stjeler lett ufortjent oppmerksomhet bort fra det som bør ha oppmerksomheten. Ting som trekker til seg oppmerksomhet langs kanter og i hjørner trekker gjerne noe sterkere enn om de er plassert inne i bildet. Roar Takk og er enig med deg. Skal laste opp fikset version Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg